Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IcedToM

IcedToM Guitarshredder

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, ben nu ook hard bezig om alles op platina te behalen. Ik heb nu 47 platina medailles, de rest is goud. Lastigste tot nu toe was de speed camera met de Focus RS. Ik kwam keer op keer uit op 148 km/h ipv 149km/h...Ik werd er gek van. Op een gegeven moment is t me toch gelukt. :)

2. alibi

alibi Guest

O! dan ligt het dus niet aan mij!!:p ik kom tot nog toe ook tot de 148km/u!!:{ maar oefening baart kunst!

3. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had ergens op een siote gelezen dat er auto's zijn van 1000kudos tokens, is dit zo!!of zijn dat die auto's die je meot halen als je alles op metaal, brons, silver, gold, en platina hebt??

4. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Uhm... nee. De duurste wagens van de Ultimate Series zijn (correct me if I'm wrong) 22 Kudos Tokens. Tuurlijk, de allerduurste wagen is de TVR Cerbera Speed 12, daar moet je alles op Platinum halen. Maar goed 1000 Kudos Tokens is wel erg veel...

5. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat vond ik ook ik za ff een link geven:
    http://www.msxbox-world.com/features/Project_Gotham_2/Garage3.php

de link lukte ff niet hier het adres

Laatst bewerkt: 15 dec 2003
  6. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Mmm, heb het gezien maar het is nogal raar. Ik heb het zelf in het echt nooit gezien, maar deze wagens zijn de bonuswagens die je kunt verdienen door het spel uit te spelen op een moeilijkheidsgraad (5 in totaal). Blijkbaar krijg je als je het spel uitspeelt op een bepaald niveau je 1000 Kudos Tokens krijgt maar die ook gelijk worden besteed aan deze wagens. Ik heb het zelf al uitgespeeld op Gold maar dan 'krijg' je de wagens gelijk en hoef je ze niet met je 1000 Kudos Tokens te kopen. Waarschijnlijk hebben ze ingesteld dat je ze voor 1000 Kudos Tokens kunt kopen omdat toch niemand dat kan halen...

Laatst bewerkt: 15 dec 2003
  7. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Nouja, het maakt verder ook neit uit maar iig bedankt!!

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is een debug PGR2, een beta. Daarin zit/zat een cheatfunctie dat je alles al unlocked hebt.

9. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Uhmmm...

Correct me if I'm wrong maar volgens mij moet je enkel de Kudos World Series uitspelen om die wagens te krijgen, aan arcade hoef je niet eens begonnen te zijn.

Ik zit nu toch ook al op Kudos Level 36 en ik heb al 78 auto's (ik unlock ze van "laag" naar "hoog", ik unlock dus eerst alle goedkope auto's en daarna pas de duurdere)

10. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Corrigeert: voor de TVR 12 moet je toch echt de KWS op platinum uit spelen.

11. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Een vraagje: hoe werkt het met het uploaden van scores op Live als je meerdere profiles hebt? Worden dan gewoon de beste scores van alle profielen genoteerd in de rankings? Zal toch haast wel?

12. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    P.s. ik lees nu beter en volgens mij wijs je Wouter er alleen op dat je geen arcade hoeft uit te spelen. Dan heb je wel degelijk gelijk :)

13. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Wel ja, dat bedoelde ik eigenlijk.
    Als je de KWS op een bepaald niveau uithebt krijg je een wagen als beloning.
    Als je de KWS op platinum uithebt krijg je idd de TVR, maar je moet de Arcade races toch niet uithebben?

14. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Nope, ik ben er achter gekomen dat je "puur alleen" de KWS hoeft uit te spelen op platina en dan heb je 5 auto's bonus gekregen!!

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik bedoelde dan ook niet de Arcade races, die heb ik zelf nog even links laten liggen vandaar dat ik het vooral over de Kudos World Series heb :)

16. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat krijg je als je hem op zilver uitspeeld?

17. Orangina$

Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

Leuk Bevonden:
    0
    De Delfino Feroce (Staal), de Ferrari 250 GTO (Brons) en de Porsche 911 GT1 (Zilver).

18. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik snap ehct niet hoe sommige lui die cone challenge op goud halen bij bijvoorbeeld de alle eerste cone challenge in de KWS.

Hoe doen jullie dat????

Ik heb altijd te weinig kudo`s ( meestal iets van 1000 ) terwijl je er 1550 nodig hebt.

Dus wie kan mij helpen??

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je moet, iig om PLatina te halen, alles aan elkaar linken. Dáár moet je dus op oefenen. Het 'terrein' verkennen, kijken waar je snelheid te kort komt, waar je voluit gas kan of moet geven etc. Na wat oefening moet het dan best lukken.

20. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    374
    Het is zeker knap als ik zo lees hoe sommige gamers hun kudos bij elkaar racen.
    Heef iemand nog een tip hoe de bochten het best te nemen, zacht de rem aantikken of gebruik maken van de handrem?

Kan me voorstellen dat dit ook weer verschilt door het type auto waarin je rijdt, soms vind ik dat mijn wagen teveel gaat driften als ik de handrem gebruik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina