Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    die geluiden van de ferrari's vind ik echt realistisch echt super gaaf gewoon zit je vriend in een porsche te rijden en te klagen dat ie zn auto niet hoort...omdat die ferrari zo'n hard geluid maakt

2. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ja en dat is jammer want in het echt scheelt dit toch niet zo heel veel hoor... :{ Zowieso jammer dat niet alle auto's zo goed klinken maar ja kmoet niet zeiken is gewoon goed spel :)

3. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    De S2000 is toch ook sneller????

4. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 20 platina en rest goud.
    Ben nu bezig met alles platina halen :D

5. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil je Mercedes CLK-GTR wel overkopen.... ;) of heb je zin om een dagje naar zoetermeer te komen om voor mij die laatste 82 gouden te halen...?

6. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Me too! Nou ja, ik heb eerst alles goud gehaald (jawel de CLK-GTR is binnen) en ben nu al bezig met alles platinum, heb er ongeveer 29.

7. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar ligt Zoetermeer? :+

8. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Afslag zoetermeer op de AAA drie, 3e rotonde rechts, bij de 1e stoplichten links, en dan ziet U het aan Uw rechterzijde liggen!!
    Veel succes!
    Maar als ik zo lees. jaaa ik heb al 39 platina's en de rest goud, voel ik me echt heel slecht......Hoelang zitten jullie er wel neit 8er!!

9. toiletboy

toiletboy Giggity, giggity!

Leuk Bevonden:
    0
    ja, er lopen hier veel freaks rond :D Mensen die handgeschakeld lekkerder vinden spelen enzo :confused:

10. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Man als je op live speelt dan kom je ook wel wat freaks tegen hoor! Ik bedoel, mensen met live rank 40+ ben ik al tegen gekomen... Hoe veel speel je dan?! :)

11. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    damn wat veel heb alleen nog maar mensen gezien met 20 ofzo en dat vind ik al veel :eek:

12. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Dat vind ik toch een beetje vreemd. Ik heb jou in mijn friendslist staan en ik zat toevallig net te kijken en bij best wel wat races heb jij toch echt geen goud, laat staan platina. Voortaan dus niet meer liegen om stoer te zijn, dat is alleen maar kinderachtig.

13. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    het kan natuurlijk zo zijn dat hij heel veel medailles offline heeft gehaald, nadat hij die challenge op een lagere medaille had gehaald terwijl hij wel op Live ingelogd was.

Ik ben nu zelf ook een paar dagen af en toe bezig Platina's te scoren, terwijl ik niet online kan. Zit nu op 95 Platina, terwijl ik er maar iets van 60 heb waarvan de scores naar Live zijn ge-upload.

Dus je zou hem nu vals aan het beschuldigen kunnen zijn :)

14. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Schiet op! Rond de 100 platina begon ik hem lastig te vinden. Bij mij schiet het voor geen meter meer op, ook weinig gespeeld verder.

Moet nog 8 platina (waaronder de laatste American muscle street race, die ik echt bagger vind) in kws en 15 in arcade, maar daar kan ik nog best tot in het nieuwe jaar mee bezig zijn :{

KingTuur is helemaal klaar....gozer is te goed.

15. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    En die gozer heeft dus blijkbaar ook te veel tijd... :{ Man naast mijn studie en dagelijkse leven kom ik er echt niet aan toe om de game al zo snel door te lopen...

16. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    zo moeilijk is dat platina ook weer niet vind ik tenminste. Veel mensen kijken je dan raar aan alsof je opschept wat niet mijn bedoeling is maar we hadden gewoon niet erg veel moeite om het te halen...had em 1 dagje later uitgespeeld dan tuur maar k had er eerst veel op gold. Het kost alleen wel wat tijd maar het is zeker te doen. Je moet gewoon foutloos rijden dan is het in de pocket meestal. Dan zijn er weer mensen die zeggen dat je hebt gecheat omdat je het binnen een week of zo hebt gehaald, maar ja als je dan zegt dat ze op de scoreboards moeten kijken zijn ze snel uitgezeverd. Tuur haalt ze meestal in 1 tot 3 keer op een paar na dus zo gigantisch veel tijd kost het niet. Ik hou er soms iets meer frustratie aan over. Ik haal dat echter meestal ook alleen die cone challenges deed ik wat vaker over... Ik vond die cone challenges wat irritanter dan mijn irri broertje die hier ook alweer goed in is. Hij staat nou op 30% van de banen met tijdrijden 1e...Dat ga ik nog niet eens proberen om hem dat na te doen...

Ik speel het nou overigens alleen nog maar een beetje voor de fun niet echt voor tijden of zo... is saai teveel scoreboards en je hoeft toch allemaal niet te schakelen en zo. Het is vrij simpel, je moet alleen heel goed zijn in de simpele besturing... Gasgeven sturen en remmen. Mis het grote voordeel van handgeschakeld en snelheid... maar het is best tof verder.

Laatst bewerkt: 17 dec 2003
  17. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    tuur heeft gewoon geen leven, hij zit dag en nacht achter ze xbox in een donker kamertje als iedereen al in bed ligt, hij denkt dat als hij niet alles zo snel mogelijk uitspeelt dat hij niet meer stoer is ofzo, loser vind ik ut zelf al ken ik um niet goed daarvoor.
    Ik ben nu bijna alles op silver en een enkele op goed en platinum. Online racen met mensen die ongeveer even goed zijn als jou is wel erg vet.

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hoe triest? Hij is gewoon enorm getalenteerd, weet dingen snel op te pikken. Dat is iets dat je tot op zekere hoogte kan leren, maar Arthur heeft bewezen daarin ook een talent te zijn. Misschien maakt Alex het wel íets rooskleuriger dan het is, maar dan nóg is het niet iets dat je in twijfel moet trekken. Je hypocrisie irriteert me enorm...

19. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Gaat het hier over PGR 2 of over de familie Vankan???

* kijkt naar de topictitel en :confused:

20. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    @jordo
    ERG kort door de bocht conclusie. Je kent tuur niet en toch een oordeel hebben.
    Vaak zeggen dit soort posts meer op de poster zelf dan degene die ze beschuldigen.

Voor mensen die als Tuur presteren moet je respect hebben. Heeft nix te maken stoer of niet, heeft te maken met de kunst om dingen snel te begrijpen.

Net als WouteR irriteer ik me mateloos aan je reactie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina