zo moeilijk is dat platina ook weer niet vind ik tenminste. Veel mensen kijken je dan raar aan alsof je opschept wat niet mijn bedoeling is maar we hadden gewoon niet erg veel moeite om het te halen...had em 1 dagje later uitgespeeld dan tuur maar k had er eerst veel op gold. Het kost alleen wel wat tijd maar het is zeker te doen. Je moet gewoon foutloos rijden dan is het in de pocket meestal. Dan zijn er weer mensen die zeggen dat je hebt gecheat omdat je het binnen een week of zo hebt gehaald, maar ja als je dan zegt dat ze op de scoreboards moeten kijken zijn ze snel uitgezeverd. Tuur haalt ze meestal in 1 tot 3 keer op een paar na dus zo gigantisch veel tijd kost het niet. Ik hou er soms iets meer frustratie aan over. Ik haal dat echter meestal ook alleen die cone challenges deed ik wat vaker over... Ik vond die cone challenges wat irritanter dan mijn irri broertje die hier ook alweer goed in is. Hij staat nou op 30% van de banen met tijdrijden 1e...Dat ga ik nog niet eens proberen om hem dat na te doen...
Ik speel het nou overigens alleen nog maar een beetje voor de fun niet echt voor tijden of zo... is saai teveel scoreboards en je hoeft toch allemaal niet te schakelen en zo. Het is vrij simpel, je moet alleen heel goed zijn in de simpele besturing... Gasgeven sturen en remmen. Mis het grote voordeel van handgeschakeld en snelheid... maar het is best tof verder.
Laatst bewerkt: 17 dec 2003