Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    srry hoor mensen ik bedoel het niet kwaad ofzo!
    Ik geef alleen mijn mening en mijn bevindingen.
    En hij is ook wel getalenteerd daar zeg ik niet eens iets over maar ik durf gewoon te wedde dat zijn xbox zijn dagelijks patroon is en dat hij dat gemiddeld veel meer doet dan andere mensen en dat hij geen goed sociaal leven heeft!
    En respect hebben!!! Ik heb voor mensen respect die niet uren per dag zitten te xbox en dan zonder training goede zaken doen, das talent hebben maar niet gewoon uren op je kamertje zitten!!!
    En als jullie je hier aan storen, I don't give a f**k!!!
    Ik geef alleen mijn mening!

2. iverson

iverson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb laatst een aantal keer een ghost van Tuur gedownload en het is gewoon niet normaal hoe snel hij door sommige bochten heen vliegt....

Ik ken 'm helemaal niet maar ik kan niets anders dan alleen maar respect hebben voor die gast. Zeker als je hoort dat hij echt in alle games goed is.

Lijkt me koel als je over een paar jaar gewoon geld kunt verdienen door online toernooien te winnen. Grandslam winnen in topspin en weer € 10.000 op de bankrekening!

_O_

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik mag toch wel enigszins claimen dat ik hem ken, en voor zover ik heb mogen bespeuren heeft de jongen wel degelijk een goed sociaal leven hoor :) Waarom ik talent aanhaalde? Omdat je met talent een spel veel sneller uit speelt. Stel, dat wat Alex zegt is waar, en hij speelt inderdaad elke race driemaal en heeft dan platinum dan kan je er redelijk snel door heen zijn én nog steeds een sociaal leven onderhouden :)

4. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hij een race drie keer rijd en dan meteen platinum haalt geloof ik gewoon helemaal niks van. Niemand kan dat, ook niet meneer Tuur.

En het MOET wel zo zijn dat zn sociale leven er onder lijdt als je zoveeel games speelt. Dat kan gewoon niet anders.

5. IcedToM

IcedToM Guitarshredder

Leuk Bevonden:
    0
    Bullshit, in 3 keer kan je zeker weten platinum halen in een race. Misschien niet met elke race, maar met veel wel. Meestal haal ik het in 1 keer op goud...Een race op platinum winnen ligt er vooral aan hoe je door de eerste bocht komt. Lig je dan vooraan dan win je 9 van de 10 keren.

6. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Dan heb jij waarschijnlijk een andere PGR2 dan ik....

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Dat er hier mensen gaan zeiken over iemand anders zijn sociale leven vind ik.... eeuuhhhh, A-sociaal! Stel dat die jongen veel tijd doorbrengt met zijn Xbox, so fucking what!? Bij de meeste mensen staat de tv de hele avond (of dag en ochtend) aan en zitten ze gewoon naar het kastje te staren.... Er zijn mensen die gaan 3 dagen in de week stappen, zuipen zich dan helemaal klem en genieten zo van de "sociale contacten".
    Laat iedereen gewoon lekker in zijn waarden en probeer je eigen leventje op een gezellige sociale manier in te vullen. Dan worden we er allemaal beter van :p
    Zo, my 2 cent's offtopic.

8. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tjonge wat een jaloers gedoe zeg, heb wel eens vaker op dit forum jalouzie bespeurd richting Tuur.

Laat die gozer lekker zijn ding doen man, hoe kunnen wij nou bepalen wat voor sociaal leven die kerel heeft !!!

9. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat denk ik dan dus ook :)
    Bij mij komt dat zowieso bijna nooit voor omdat die A.I. af en toe zo verschrikkelijk irri is... :{
    Maar ja dan ga ik weer een potje online, en dat maakt voor mij vaak alles wel weer goed (wel relaxted dat er zoveel nederlanders bij PGR2 op live te vinden zijn _O_ )

Laatst bewerkt: 18 dec 2003
  10. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0

Allemaal opschepperij, mensen willen alleen maar stoer lijken ofzo. Misschien dat je het verschil niet weet tussen steel en platinum, dat zou kunnen.

11. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Je hoeft me niet te geloven, maar als je kijkt naar hoe snel hij nou ook weer die eerste plaatsen zet en je kijkt naar de tijd dat het spel uit is dan kun je geen andere conclusie trekken. Hij heeft alle arcade medailles ook al. Ik ken hem natuurlijk het beste dus als ik zeg dat hij niet heel de dag achter zijn xbox zit kun je dat geloven of niet. Hij speelt nou weer veel baldur's gate en af en toe wat PGR2. Zie hem alleen 's avonds meestal tussen zeven en half elf op de xbox meestal met een vriend. Dat is toch niet abnormaal veel of wel?

Jordo, wat weet je er nou van? Je kent em niet!? Hoe kun je dan een mening hebben. Beetje arrogant om te denken dat je er meer van weet dat zijn vrienden/familie vind je ook niet?

Ik kan me echter wel voorstellen dat het ongeloofwaardig klinkt omdat het beetje abnormaal is dat je met zo weinig training (relatief) zo goed bent. Ik sta er ook soms van te kijken maar t is gewoon zo.

Laatst bewerkt: 18 dec 2003
  12. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit helemaal niet full time te gamen. Ik heb gewoon vrienden, ik sport en doe ook veel m et mijn vrienden. Ik game bijna nooit alleen. Alleen tussen half 10 en 10 uur ff. Als je het niet gelooft sluiten we gewoon een weddenschap. Er zitten kilometertellers in het spel zodat je kunt zien hoeveel je gespeeld hebt. Als ik de TVR (laatste auto) van het totaal afhaal krijg ik een aantal kilometers, vergelijk deze maar met die van iemand anders en dan heb je bewijs. Je kunt alle platinum challenges gewoon halen binnen 5 minuutjes.

13. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    |:- Ik heb men live (bijna) nooit aanstaan als ik race...
    deel deze verbinding met nog een pc dus heel vaak speel ik offline en worden je scores niet geupload :mad:
    Die scores die je ziet moeten van de 1e keer zijn toen ik hem speelde--> zilver

14. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Ok mijn fout. Maar je snapt misschien dat als ik het niet kan zien dat je het op goud hebt uitgespeeld, maar wel bij een aantal races zilveren scores zag dat ik het een beetje vreemd vindt.
    Maar alles op goud vind ik een nette prestatie en succes met halen van de platinum medailles.

15. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is goed globox ;)
    Jij ook veel succes!

16. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    T gaat eigenlijk nergens meer over maar ja.....ik heb de KWS nu op silver uitgespeeld (zonder arcade dus), brightness van m'n tv heel ver omhoog gezet zodat ik de baan beter zag (k zag zowat meer als bij florance in de schaduw tussen de gebouwen:) ). Super Car Challenge is met de Delfino idd erg gemakkelijk 1x racen en je haald em bijna altijd wel.

17. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de Kudos World Series net uitgespeeld.
    woe wat een laatste race, bijna een kwartier geraced, en dat met de Enzo, op eem baan waar je toch lekker kan aankarren.
    ik wil mn zilver/(en 3 brons) proberen omtezetten in goud/platina.

heb ik in de vakantie wat te doen.

18. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik denk ook dat ik heeeeeeel veel tijd nodig heb om uiteindelijk die tvr speed 12 te krijgen man alleen die )(*$&@)*@ cone challenges

19. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb ik ook veel moete mee, ik heb zelfs 3 brons.
    daar baal ik wel van.

sommige speed challenge lijken ook onmogelijk, die met de focus, maar ook die met de porsche boxter

20. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb die met de boxter gister gehaald, was opzich niet zo heel moeilijk, ik had eerst de s2000 veel vaak geprobeerd maar daarmee kwam ik net elke keer een paar km te kort , met de boxter had ik em na een paar keer al.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina