1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil de ferrari 250 gto, hoe krijg je die?

2. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel de KWS uit op minimaal alles brons

3. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    mooi zo, ik ben bezig op goud

4. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    heeft hier trouwens al iemand de TVR speed 12???

5. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had PGR 2 gister gekregen en had een vraagje als je met de 1ste race klasse bezig bent (compact Sports dacht ik) en ik probeer alles op Platina te halen. (zal wel niet lukken.)En die laaste 3 races (2 Street race's en zo'n speed camera) welke auto moet je dan er bij kopen want 't lukt me niet om die laatste 3 races op platina te halen. (Heb 14 kudo's tokens)
    alvast bedankt.

(Heb met die auto's al een paar testritjes gemaakt maar die baan is nie echt super om nou te weten welke het beste is,iig ik neem niet die Ford Focus RS want als je daar met de handrem door de bocht gaat kan ik niet meer fatsoenlijk rijden en ga ik in de slip.)

Laatst bewerkt: 20 dec 2003
  6. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch is de Ford Focus RS het beste van die klasse, wil je die echt niet nemen, dan zou ik de Renault Clio V6 aannemen, maar de Speed Camera zal je hier NOOIT! mee halen.

7. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Maar is dat dan gewoon wennen die Ford Focus RS?Want had ik ook met deel 1 met die Lotus Exige als je een beetje gewend was kon je daar heel goed mee slippen.

8. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De acceleratie van de Clio is in het begin ietsje sneller, maar je zult echt de Ford nodig hebben omdat zijn topsnelheid iets hoger ligt en de acceleratie ook niet echt langzaam gaat.
    Daarnaast valt het slippen van de RS reuze mee, hij heeft niet voor niets maar 4 van de 10 streepjes.
    Gewoon kopen en op een echte baan proberen, ik vind de test-track maar matig om op te testen.

9. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    dus voor kleine circuits: pak de clio
    voor grote: de focus

maar de focus is op zich sneller dan de clio

10. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze gisteren allemaal op platina gehaald, gewoon met de ford focus.
    De laatste street race moet je zorgen dat je als minimaal 3e de bocht doorbent en dan de clio in halen en achter de ford blijven draften tot je hem hebt ingehaald.
    En dan gewoon goed rijden tot de finish!

11. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je level 50 bent (ongeveer 1,5 miljoen kudo tokens) kan je alle auto's kopen die te kopen zijn!
    Maar de bonus auto's zijn niet te koop ;)

12. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Oke, had het ff verkeerd begrepen.

De Golf is ook wel goed.

13. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Tssss... ik heb nou heel veel zilver en ook wat gouden, maar die platina lijken mij echt onmogelijk. Respect voor jullie die het wel halen_O_

14. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hoe kan je met project gotham racing 2 met ze 2e online op 1 account? Ik heb het mensen zien doen maar hoe moet het (leg stap voor stap uit please)

15. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Doe controller 1 erin, doe controller 2 erin (:p), start de game, sign je in, continue, multiplayer, Xbox Live, druk start op Controller 2, continue, en je kan optimatch enz doen, als je dan een game joint ben je met z'n 2-en :).

16. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    o bedankt

17. Trossarms

Trossarms Guest

kheb er super lang over gedaan voor dat ik de speedcamera met ford focus had gehaald op platinum

18. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nog steeds be4zig!!

19. stevengerrard

stevengerrard E-L city

Leuk Bevonden:
    0
    me 2 , kom nie verder dan 148km/h iemand nog tips??!?!

20. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet gewoon iets buiten de idealelijnen rijden. zorgen dat je wanneer je uit de eerste bocht komt aan de rechterkant zit zodat je de 2e bocht weer mooi kan nemen en dan volgas de 3e nemen als je 148 gehaald hebt zit je er echt niet ver van weg je moet dan gewoon een paar kleine dingetjes gaan veranderen aan je ronde, bv. de bochten iets ruimer proberen te nemen of iets eerder te schakelen. Veel Succes ermee!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina