1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Op de cone challenges na kun je ze op platinum best halen als je er gewoon voor blijft rijden. Ook al rijden ze nog zo snel, als je zorgt dat ze je niet in de binnenkant kunnen pakken kun je gewoon de hele race rustig uitrijden. En de cone challenges duren inderdaad langer dan 5 minuten maar de hotlap en street races kun je wel redelijk snel halen. Als je gewoon EERST de goede lijn zoekt en dan rustig aan de bochten steeds iets sneller probeert te nemen lukt het op een gegeven moment wel. In het begin niet te snel willen rijden maar steeds iets eerder op het gas totdat je de goede lijn precies hebt. Ik denk dat veel mensen zich ook wel een beetje onderschatten want ik ben er van overtuigd dat veel van jullie het op platinum halen.

2. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon blijven proberen. Met zo weinig mogelijk wielspin uit de bocht zien te komen zodat je meteen volledig kan accelereren. Ik heb er ook zo'n 10 a 15 keer over gedaan totdat ik die platinum had. Idd erg irri omdat je WEL de hele tijd die 148 haalt, net 1 km te weinig :'-(

3. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ik haal de 48 niet eens, ook de speedchallenge met de porsche boxter is lastig, die heb ik met veel moeite op goud gekregen

4. Trossarms

Trossarms Guest

kheb ff een vraagje doen de meeste van jullie zelf schakele of doen jullie automatic

5. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    automatic, dat is gewoon het snelst.
    ik heb ook manual geprobeerd, maar automatic is gewoon sneller

6. Trossarms

Trossarms Guest

maar als je goed kan schakele is manual dan niet sneller

7. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij niet, en volgens Cole Tickle ook niet, daar hadden we een discussie over, die doet het alleen omdat ie het leuk vind.
    misschien als je het heel goed even snel, maar niet sneller

8. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat de automaat soms wel erg lang doortrekt, dan heb ik het idee van: Kon ik nu maar schakelen (zoals bij arcade bijvoorbeeld).

K heb gister ook m'n eerste 1e plaats gehaald met de TT 3.2 Quattro:9 en de 3e met de Ascari

9. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    als je vind dat ie te lang door trekt in een automaat kan je alsnog even schakelen, gewoon even B indrukken en hij gaat 1tje omhoog.

10. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die speedcamera van compact sports is inderdaad erg lastig, je moet remmen in de eerste bocht. Dan helemaal naar achteren rijden tot bijna tegen de wand aan en dan net buiten die lijnen rijden, zodat je de laatste bocht nét aan haalt.
    Het duur eventjes, maar je bent *** blij als je hem haalt ;)

p.s.
    http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/pgr2_2_1280.jpg
    Mooie wallpaper!

11. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    de wallpaper is een beetje te druk

12. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. Tha Mike

Leuk Bevonden:
    1
    Eindelijk m'n filmpie geupload gekregen via iemand van xblracing.com (tnx Crispy:) )

hier de link:

filmpie

14. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha grappige bug :)
    En dan verschijnen ze opeens weer>???

15. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    vat vaag joh, niet echt goede kwalitieit

16. Tha Mike

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, vind je het gek ik heb dat filmpie gemaakt met een powershot s40 (=FOTOcamera), ik moest et filmpie ook nog comprimeren van 10 naar 3 mb:{

17. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, das wel raar, en gekochte Porsche's, blijven die wel staan?

18. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Zeg eens, waar sturen jullie mee? Zelf stuur ik meestal met de thumbstick, alhoewel ik merk dat ik met het d-pad meestal veel nauwkeuriger rijd.
    Voor degenen die een stuurtje hebben, zeg ook maar even hoe dat speelt, ik zit reaan te denken er ook 1 te helen :)

19. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stuurde eerst ook altijd met de thumbstick, maar ik ben toch maar overgegaan op het d-pad, je zegt het zelf ook al, het is gewoon nauwkeuriger :)

20. Tha Mike

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, de meeste van die porsches had ik volgens mij al, alles verdwijnt dus en wanneer je wegloopt (richting de uitgang) dan verschijnen de auto's ineens weer.

Zo moet et:
    1. Ga naar de porsche showroom
    2. Loop naar de muur die zo dicht mogelijk bij de porsche 911 Turbo is en ga ertegen aan staan
    3. Loop nu richting de 911 Turbo totdat je niet verder kan (wel tegen de muur blijven staan)
    4. Kies een auto (de boxter en de 911Turbo werken zoiezo die andere heb ik niet geprobeerd)
    5. Ga een testrit maken
    6. Exit naar de showroom
    7. De auto's zijn nu weg, wil je ze weer terug hebben loop dan gewoon de showroom uit.

Ik stuur met de Tumbstick, hij zit gewoon op een logische plek, anders moet ik m'n duim vaag draaien en dat vind ie niet zo fijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina