1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Probleem ken ik ook. Behalve dan dat ik het al klote vond met silver. Toch is het wel te doen. Je moet gewoon geduld hebben. Ik restarte elke race zodra het fout ging. Zo wordt de lap een soort van routine. Dan zie je dat het stukken beter gaat.

2. toiletboy

toiletboy Giggity, giggity!

Leuk Bevonden:
    0
    Alles goud gaat voor mij geen probleem worden. Maar die cone challenges zijn idd extreem moeilijk!

3. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Damn, net even in klasse Grand touring de speed camera gehaald. Ik kwam de hele tijd op 214 terwijl er 215 gereden moet worden. Ik heb er 57 min over gedaan. Zwaar gefrusteerd ga ik nu koken. Wel met een goed gevoel: Got ya MotherF*$%#

4. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg echt alles op goed behalve die iri street races, cones vind ik makkelijk en doe ik meestal voor de lol zelfs op platinum maar goud halen bij sommige street races is echt onmogelijk!!
    Ik krijg de laatste auto nooit denk ik als het zo moeilijk blijft

5. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Ken het gevoel alleen ik heb 'm nog nie gehaald (1ste klasse dan) moet je op platinum 149 rijden en ik rijd steeds 148,heb ik zo'n gevoel van dat je de xbox uit her raam wil gooien met PGR 2 erbij.

6. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alles al op goud in de KWS.. Maar ik ga voorlopig niet verder voor platinum, want sommige events hebben me op goud al zoveel moeite gekost (zoals de 1.42 hotlap in American Muscle waar ik lang over gedaan heb, en platinum is nog ff 4 seconden sneller, wtf??), dat het me de tijd gewoon niet waard is op dit moment voor 1 extra auto.. Ik ga nu wel de arcade challenges rijden (op goud) om zo genoeg Tokens te verdienen om de laatste paar auto's te kunnen kopen (heb er nu 93 v.d. 102, incl. dus 4 bonusauto's).. Gelukkig heb ik online ook al aardig wat Tokens verdiend.. Ik vermaak me nu prima online met een paar vrienden.. En hoe ik ooit aan die Speed 12 ga komen, ik weet het nu ff niet, voorlopig niet dus..

Laatst bewerkt: 24 dec 2003
  7. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik je ff feliciteren met het geen wat je al hebt uitgespeeld.Alles op goud is in mijn ogen al een hele prestatie.Platinum uitspelen is voor de casual gamer, waar ik toe behoor, gewoon te heftig.Die 'speed 12' ga ik dus never nooit niet binnen halen.Whatever!De "mercedes", dan ben ik tevreden.Ik hoop wel dat er binenkort iets te downloaden valt.Maar op een snellere auto dan de 'speed' reken ik niet.Zou nml. wel erg cru zijn voor degene met een eerlijk verdiende platinum medaille.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De American Muscle Serie sla ik lekker over bij het halen van de platinums. Die laat ik op goud, en doe ik wel als laatst. Meest irritante serie.

9. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeer verrast zijn als IEMAND hier alles op platinum haalt. Ik heb zelf nu alles op goud gehaald maar daar laat ik het bij.

Sommige challenges in de American Muscles zijn echt bijna onmogelijk, vooral met die onhandelbare klote Corvette Sting Ray. Die hebben me echt heel veel moeite gekost.

10. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Toch als je kijkt op LIVE, hebben echt giga veel gasten die "12 speed" al!! Kan me echt niet voorstellen.

11. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Mij lijkt het echt ook zooo moeilijk, goud kan nog net maar dan platinum view...heel moeilijk...respect voor de mensen die eht wel kunnen/halen

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Komt door de Action Replay, daarmee kan je een savegame inladen die die Cebera Speed 12 al heeft.

13. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Het is eigenlijk wel makkelijk tot nu toe... alles op platinum heb er nu z'on 65 dus moet er nog een stuk of 100 maar tot nu toe heb ik niet echt veel problemen gehad :)

Ik sta nu ook een stuk of 6 keer in de top 10!
    Dat geeft echt z'on enorme kick!

Laatst bewerkt: 24 dec 2003
  14. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt veel problemen... yeah right.

Als je 4 uur per challenge gebruikt kan iedereen platinum halen.
    Veel mensen hebben alleen niet zoveel tijd om dat allemaal te doen.

15. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Dat is idd de grootste tegenstander: TIJD!! en veel geduld.

16. Orangina$

Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind American Muscle tot nu toe juist erg leuk! Ik heb vandaag even alle challenges op platinum gehaald, en moet nog allen de laatste twee street races doen. Het bevalt me enorm dat je niet de snelste auto in de klasse nodig hebt voor platinum: ik heb een time challenge gehaald met de Pontiac Trans Am, een andere time challenge met de Mustang Fastback 2+2. De eerste cone challenge wederom met de Trans Am en de tweede cone challenge met de Mustang Fastback. Die Hot Lap met de Stingray was inderdaad moeilijk, ik heb hem eerst op Time Trail een paar keer gereden: eerst met de Camaro Z28 (om een beetje gevoel voor het circuit te krijgen, rempunten e.d.) en daarna met de Stingray. Kortom, het schiet aardig op. Ik heb nu iets van 90 Platinums en ga binnenkort naar de Supercars door.

17. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, ik heb vanmiddag dan toch eindelijk PGR2 gehaald, en ik vind 'm mega vet! Het is echt een toppertje :9 maarre ik ben alvast begonnen in de single player en heb de eerste 2 series al op platinum, behalve de cone races. Bij dit spel krijg ik echt weer dat oude gevoel terug dat ik die xbox uit 't raam wil gooien als iets niet lukt, heel frustrerend, daarom wou ik de game ook niet kopen omdat ik van tevoren wist dat ik er agressief van zou worden, maar ja het is nu vakantie dus heb alle tijd om te oefenen...

Wat ik wel vaag vind is de wegligging van die auto's, je kan echt niet 1 bocht normaal door komen zonder te slippen (of je moet natuurlijk heeel langzaam gaan rijden), het lijkt net of ik op een ijsbaan aan het racen ben, de wegligging lijkt wel hetzelfde als bij het racen van een ice race in rallisport challenge, dat vind ik wel erg slecht hoor, online heb ik 't ook al gespeeld met een ferari enzo maar de wegligging blijft klote...

18. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik online speel vind ik het irritant om de namen van de spelers voor me boven hun wagen te zien.
    Als er 3 voor me rijden is het moeilijk in te schatten hoe de volgende bocht gaat.
    Is het mogelijk om deze namen boven de wagens uit te schakelen?
    Ik heb het nog niet gevonden in de opties.
    Thx.

19. Trossarms

Trossarms Guest

ik kan die laatste streetrace bij compact sports maar echt niet op platinum hale, maar volgus mij is ut ook zo dat als je op live van een auto wint dat je die auto dan krijgt of zo of heb ik ut mis

20. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Nee dat is niet waar.

Dan gaat het wel erg makkelijk he :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina