1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee dat is wel zo met circuits. Heb je de Nürburgring nog niet bijvoorbeeld, dan moet je bij een andere lobby (zelf kan je hem immers nog niet draaien) winnen of een snelle tijd zetten.

Daarnaast krijg je wel meer completion bonus online wanneer je wint van sterkere auto's.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Iemand vroeg mij zojuist wat over PM w.b. PGR2, aangezien ik wel 'useful information' terugstuurde plaats ik dat ook even hier:

Er zijn geen cheats voor PGR2 nee, de enige mogelijkheid ligt em in de Action Replay. Dat moet je dan alleen wel in je bezit hebben (kopen dus). Dat gaat dus niet lukken.

Op Xbox Live kan je in principe op elke baan rijden die je wilt, dát moet dus geen probleem zijn :) Daarnaast is er ook al in elke klasse twee auto's unlocked zodat je altijd 'mee kan'. Wil je echter die top auto's unlocken dan moet je toch echt Kudos en kudos tokens verdienen dit door:

1. Te rijden in de Kudos World Series. De snelste manier om kudos tokens te verdienen. Je krijgt hier namelijk bonussen voor je resultaat (voor de verdiende medailles).
    2. De arcade races te doen. Ik weet echt niet of je daar ook bonussen krijgt. If so; Dan is deze even interessant als de Kudos World Series denk ik.
    3. Op Xbox Live te rijden. De Kudos die je daar verdient worden ook op een aparte lijst geteld (de Xbox Live rank) en als je een 'rank' omhoog gaat krijg je Tokens. Dit is echter de minst interessante optie omdat je daar geen hoge bonussen krijgt en het niet altijd mogelijk is heel veel Kudos te verdienen. Het duurt dan eigenlijk ook een stuk langer voordat je een leuk aantal tokens verzamelt heb. Wél de beste keuze als je gewoon online wilt rijden, altijd, en je het niet uitmaakt met welke auto je dat doet.

3. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de Cone Challenge in de laatste serie van de kws (ultimate) vet k*t.
    die heb ik op brons.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm ik kan me juist herrinneren dat ik die uitermate snel had... Juist de Enzo is er een lekkere auto voor

5. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    ik probeer het met zo'n porsche, de rest heb ik nu bijna allemaal op goud, behalve die 2.

ik vind de porsche 1 van de mooiste wagens, hij bestuurt gewoon wat lekkerder, de Enzo is natuurlijk ideaal voor de streetrace's

6. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Jep, hier krijg je ook bonussen mee en kun je dus ook tokens mee scoren. Vooral als je de KWS al hebt uitgespeeld en je nog extra tokens wilt is dit een goede optie, de races zijn niet erg moeilijk (bijvoorbeeld op goud is het makkelijk als je KWS al op goud hebt uitgespeeld) en de cone challenges vallen ook wel mee, met het bijkomende voordeel dat je er veeel punten mee kunt scoren. De timed run vond ik wat lastiger, maar zijn ook goed om je tokens binnen te halen.

7. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    De Porshce 911 GT1 is daarvoor een hele goede, maar ook met de Enzo moet het lukken. Als je alles aan elkaar linkt ben je zo goed als zeker van platinum.

8. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Met de Enzo is die zeker te doen, ik geloof niet dat ik daar erg lang over deed. Ik heb hem op Gold gehaald, maar ben nou bezig met de hele KWS op Platinum te halen (erg moeilijk, maar het gaat gestaag). Met de Enzo is dat echt geweldig, wat ik me nog kan herinneren is dat je gewoon lekker aanremt voor de bocht, sturen en een tikje op de handrem en dan lekker WROOAAHH slippen met de Enzo, heerlijk...

9. ..::Alpha::..

..::Alpha::.. Challenge me

Leuk Bevonden:
    0
    heb na een paar weken alleen maar pgr2 gespeeld te hebben Sega GT weer eens gespeeld.
    wat me gelijk opviel was dat het beeld tijdens het racen veel vloeiender is bij sega gt, maw de framerate ligt bij segaGT dus veel hoger, ik weet nog wel dat er hier een paar gasten waren die hier ook over klaagden. dat pgr1 op 60fps draaide en pgr2 op 30. pgr1 heb ik nog nooit gespeeld maar ik merk dus duidelijk dat pgr2 op een lage framerate draait, vind ik wel jammer eigelijk, is na een tijjdje erg vermoeiend namelijk. hetzelfde idee als dat je de refreshrate op je monitor een stuk lager zet. jammer..

wat me ook opviel is dat de auto's er in SegaGt eigelijk niet eens zo verkeerd uitzien, ze glimmen meer en zien er scherper uit dan in pgr2, dat is niet te zeggen van de omgevingen, als je je rondjes ineens draait in de virtuele ongevingen van segagt dan komt deze heel plat over, alsof je door een haastig gemaakte kijkdoos aan het rijden bent.

ik weet nu ook gelijk weer waarom ik sega gt niet vaaak meer zal gaan spelen, de besturing is zooooo traag en log vergeleken met pgr2, net of je een tank aan het besturen bent.

zo, is best wel veel tekst geworden zie ik, weet ook niet echt waarom ik dit moest opschrijven, heb gewoon geen fuck te doen op kerstdagen, denk dat het daaraan ligt

:D O-)

ciaoooo

10. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Die tokens zijn dus alleen belangrijk als je alle auto's wilt kopen, right? Dan alleen is het nodig om én de Kudos World Series, én de Arcade Races én Xbox live te doen toch?
    Als je tevreden bent met in elke klasse 1 wagen dan hoeft dat dus niet...

Hoeveel van die Kudo Tokens kun je halen op live dan? Ik zag dat je de eerste krijgt wanneer je er 4000 haalt. Als je die hebt gehaald zul je er wel weer een stuk meer moeten halen, maar gaat dit oneindig door? Of stopt het op een gegeven moment?

Laatst bewerkt: 25 dec 2003
  11. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu bij de 2e cone-challenge in de ultimate series, welke auto zou ik hiervoor moeten gebruiken?

12. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    De Porsche 911 GT1 is een hele goede, maar die heb je waarschijnlijk nog niet. Dan kun je het beste de Enzo pakken denk ik. Daar is het ook goed mee te doen.

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    In mijn optiek zit je hier juist precies fout. De GT1 is vele malen stabieler dan de Enzo, waardoor de GT1 juist niet echt interessant is voor Cone challenges. De Enzo is juist wat ruiger, als je wilt kan je het hele circuit af powerslidend heb ik het idee. Juist voor Street Races is dat juist niet handig, omdat slippen en powersliden geenszins sneller is dan een strakke lijn rijden.

14. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Cone challenges op dit niveau (expert, ultimate) zijn eigenlijk vrij eenvoudig. De auto heeft meer dan genoeg trekkracht om de volgende cone binnen de tijdslimiet te halen.

Mijn advies, leer de baan (oftewel rem op tijd!) en de autokeuze is niet echt belangrijk.

Echter vind ik zowel de enzo alsook de koenigsegg toffe auto's. De porsche en mercedes vallen tegen, zeker als je in gedachte neemt dat je ze niet kan kopen.

15. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    misschien een verrassende keuze, maar je kan ook voor de Saleen opteren bij de cone challenges, hele makkelijke wagen om ze mee te doen, kan je perfect onder controle houden tijdens het slippen en hij zal ook niet wild wegslaan (zijn achterste) als je dat niet wil. En hij is voldoende snel voor de cones aan elkaar te linken. (ik heb hem iig gebruikt om de platina's te halen op ultimate, en lukte altijd van de 1e keer ermee bijna)

voor de street races op platinum te halen (of lager) kan je de koenigsegg nemen, die accelereert erg snel, wat belangrijk is bij de races om een goede start te hebben, je zal de eerste erg gauw voorbij zijn zo. Op de 2 laps nurburgring kan je wel beter de enzo pakken, omdat daar topsnelheid toch belangrijker wordt, en die cerbera maakt het je daar nog eens makkelijk ook door 2x per lap domme fouten te doen en zo erg veel tijd te verliezen ;)

16. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind die porche gt1 erg handig voor cone op ultimate op goud of op platinum te hale, door de snelle acceleratie haal je de pionnetjes echt makkelijk en als je en beetje baankenis hebt is het echt een eitje platinum, gister de 1e keer geprobeerd had 16000 kudos instead van 19000, iets meer geslide en ik had hem maar ik had amper baankennis.
    Gotham blijft me nog steeds boeien, echt super spel

17. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik zelf ook de Saleen, de Enzo vind ik minder handig voor de cone-challenges. Ik de Porsche Gt1 nog niet, ik heb de Kws nog niet uitgespeeld.

18. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb even een vraagje...
    Ik mag dan wel nietr zo goed zijn als jullie, maar ik zit nu in de american muscles serie(of hoe je dat ook schrijft)..en ik heb geen flauw idee wat daar nu de best auto is...kan iemand mij helpen??
    BVD

19. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    bij de cone Challenge's moet je juist erg precies zijn, dus vond ik de porsche wel lekker, omdat de Enzo erg ruig is, is dat ook erg handig in de bochten van de street race's.
    maar ongelijk kan ik je niet geven, omdat ik gister de laatste 2 cone challenge eindelijk op zilver heb gehaald:)

20. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    corvette sting ray is een aanrader, pittige bak, en zeker de snelste uit het pak.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina