Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    kej dat wordt dus ff kopen thnx Mc Nappy

2. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    als je bij een cone challenge, het hele baantje in 1 combo uitrijdt, hoe kan het dan dta je aantal kudos niet genoeg is voor platinum?
    ik had het bij de 2 serie (de 1 na 1e) en die deed ik op goud, ik haalde het baantje in 1 como, met een totaal van ongeveer 3200 kudos
    voor platinum had ik 3750 kudos nodig, hoe kan dat?

3. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Soms moet je nog slippen tussendoor, anders haal je niet genoeg, als je er een combo uit haalt heb je meestal wel Goud.

4. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
  5. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Kan iemand even reageren op mijn post die een pagina terug staat? :)

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als je in elke klasse 1 auto wilt kopen ben je inderdaad redelijk snel klaar. Er zal heus wel een limiet zijn op de Live tokens, ik denk dat dat ook gewoon stopt bij rank 50.

7. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is dat dan zo veel in elke klasse in auto kopen?
    Ik weet niet hoe duur de auto` s na een tijdje worden (ferrari enzo :p) ik ben nu bij de 4e klasse heb tot nu toe in elke klasse 1 auto gekocht speel het meeste uit op zilver soms gold :)

8. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De auto's worden steeds duurder.. Enzo is 22 tokens

9. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Is er al iets bekend over de te downloaden content? Ik kan op het moment namelijk niet op Live maar ben wel benieuwd of de geruchten dat Parijs en LA te downloaden echt klopten.
    Oja, fijne dagen nog gewenst:)

10. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, ik de game nu sinds woensdag en heb de eerste 3 series in platinum, over die cone challenge van serie 3 heb ik gewoon 5 uur gedaan, ik werd er echt letterlijk ziek van! Als je net niet op tijd door zo'n poortje rijd of net even een pionnetje raakt, zo frustrerend!

11. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien moet je de lat iets minder hoog leggen en gewoon beginnen op goud of zilver.... Is geen schande hoor. Zo heb je meer lol aan het spel omdat je eerder zaken kunt unlocken. Ook verdien je meerkudo's waarmee je weer meer wagens kunt kopen.

12. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Maar op deze manier ben je eerst bezig met de track op silver en gold. En dan ken je die track al (en auto). Dus dan is het voordeliger om meteen platinum te halen.

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm ik denk dat dat op zich wel mee valt. Ik heb eerst alles direct op goud gedaan, vervolgens nu bezig met alles op platinum. Ik zie gewoon aan mijn ghosts dat ik enorm 'gegroeid' ben doordat ik ontzettend veel heb moeten racen in allerlei klasse's. Ik verbaas me er bijvoorbeeld gewoon over hoe langzaam mijn ghosts zijn. Ik denk zelf dat het groeiproces sneller is wanneer je je dus eerst fixeert op een lager niveau dan platinum.

14. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Ik heb het spel eerst op zilver (grotendeels goud) gespeeld..
    Nu heb ik hem op goud uitgespeeld en probeer ik platinum.
    Maar ik ben best wel verbaasd over de vorderingen gedurende de laatste weken :)
    De live races worden daarom ook steeds leuker ;)

15. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Huh, ik krijg net een bug, het spel blijft vastzitten, ik was net zo'n goede tijd aan het rijd:'-(

16. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Mja, ik probeer zoveel mogelijk platinum te halen, en anders doe ik 't maar in goud ofzo, maar als je echt alles platinum hebt krijg je er toch een extra auto bij, of niet?

Daarnaast loopt mijne ook wel eens vast, 1 keer tijdens het laden dat ik een ghost van iemand wou bekijken, en 1 keer tijdens het laden van de showroom...

17. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt als je alles op platinum uitspeeld 5 auto's (dis staan voorin de showroom met een hoes er over).
    op goud krijg je er 4, zilver 3 enz.

18. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Ah ok, mja denk dat ik nog wel 2 weken als het niet meer is om alles platinum te halen, ach ja, de game houd je tenminste wel bezig... :) Soundtracks van de game vind ik ook goed, hoorde hier en daar al wat dance en trance, en nog een soort rock lied genaamd: "Trapt - Still Frame", bij Metropolis Street Racer had je ook altijd van die goeie muziek, dat krijgen ze toch weer elke keer top voor elkaar :D

Edit: Oja, en die graphics, echt niet normaal meer, ik zat een herhaling te kijken van een Overtake race in m'n BMW M3, m'n vader zat ook mee te kijken en hij zat echt met open mond te kijken, normaal zien m'n ouders niet eens het verschil tussen m'n nintendo 64 en m'n xbox maar dit is echt zo mega realistisch, super vet gewoon :9

Laatst bewerkt: 26 dec 2003
  19. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    MIjn vader vindt de graphics ook vet mooi, hij speelt ook weleens PGR2 via xbox-live. Hij kan niet zo heel goed met de controller omgaan zodat hij zelfs aan het aanschaffen van een stuurtje zit te denken.

20. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Zo, 16e bij de Hot Lap van Sports Utility Series... :) *proud* Normaal kom ik altijd op een plaats als 300 terecht. Jeeh, kga weer ff lekker verder spelen :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina