1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik ben nu bij de 7de level en heb nu 70 of 80 tokens over wat zal ik hier meedoen zal ik ze gaan sparen voor later dat ik Ferrari Enzo ken kopen of die mercedes CLK - GTR ofso

Edit: Kun je ook met XBconnect Tokens winnen

Laatst bewerkt: 27 dec 2003
  2. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Die Enzo is 'maar' 22 tokens, dus die kun je al lang kopen. Je kunt het beste de beste auto uit een klasse kopen. Daarmee kun je de races het makkelijkst winnen, en dan spaar je alsnog meer tokens.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De CLK GTR kan je sowieso niet kopen, die verdien je door de hele KWS uit te spelen op goud.

Met 80 tokens kan je idd makkelijk de Enzo kopen.

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Is dit spel ook echt heel leuk als je geen Live hebt (zoals mij) want deze thread is nou al +/- 140 pagina's lang en is dus beetje onbegonnen werk om dat door te lezen.

Is dit dus ook Offline een topper?

5. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ja zeker, ik heb live en ik moet vol schaamte bekennen dat ik hem meer offline speel dan online:cool:.

6. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    ik heb ook geen LIVE :mad: maar ik vind het wel een cool spel je kunt er de eerste paar weken mee vooruit :D en anders kun je ook XBconnect spelen ik heb het nog niet gedaan eerst een paar goeie wagens kopen.
    Maar het is het zeker waard.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je hoeft je helemaal niet te schamen als je meer offline speelt hoor :) Ook ik ben hooked aan het enorm uitgebreide offline gedeelte. Het online gedeelte trekt me juist eigenlijk niet enorm...

8. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Nee tuurlijk schaam ik me niet8). Ik weet ook niet waarom, maar offline vind ik een stuk leuker om te doen dan online. Online heb ik meestal geen zin om serieus te gaan racen, ik wil liever een beetje kloten en praten à la MM3.

9. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    vind wel jammer dat er veel verschil tussen zilver (medium) en goud (hard) zit vooral bij cone challenge en timed run

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nou jongens, bedankt voor de snelle reacties! *)
    Had eerst het idee dat het offline niet zoveel voorstelde, omdat het online gedeelte zo "gehyped" werd.

Maar aan jullie reacties te zien is dus offline eigenlijk leuker dan online.
    Dus dit wordt denk ik wel weer een aanvulling voor m'n collectie!

Thanks! _O_

11. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Bij die conechallenge kan 1 pionnetje meer al dat verschil wegwerken als je begrijpt wat ik bedoel :).

12. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga nu aan de laatste race beginnen.

13. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben eerste geworden, en ik heb die super lelijke Porsche geunlockt, shit die is lelijk.

14. HugHes

HugHes .. PERformanCe ..

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi niet man die Porsche is wel een mooie bak |:- , helemaal in combinatie met de Nürnbugring. Maar de mooiste is toch wel de Ferrari Enzo en de Zonda S.

15. HugHes

HugHes .. PERformanCe ..

Leuk Bevonden:
    0
    P.S. nou ben ik vast heel dom of zo, maar hoe kom je nou aan de CLK GTR en de Porsche GT 1 ?????

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Door het spel uit te spelen op Goud (CLK GTR) of zilver (GT1)

17. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan die Porsche GT1 alleen in het, bleeeeh, wit.

18. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Je kan elke auto in elke kleur spelen!! Het is wel omslachtig maar werkt wel.

Go online, and either join/make a game.
    Choose the car you wish to change the colour of. (eg Ford Focus)
    Choose a car in a different class with the colour you want the first car to be. (eg VX220 for orange)
    Go offline, and go to either single player kudos challenge, or ghost trials (the names may be wrong, it's from memory)
    Select the class of the car with the colour you want to be changed. (eg the class with the Ford Focus)
    Keep pressing A until you see the small 3D version of the car on the right hand side. Do not select it with A.
    Once you have seen this screen, keep pressing B until you are back at the title screen.
    Join/Create a game on xbox live, and the car you chose (Ford Focus) should be the car you have selected, but in the colour of the other car. (orange from the VX220)
    This can be done with any car in the game, but will not ''transfer over'' stripes onto a car without them.

ps. Ik heb het ff gecopied van Gamefaqs.

19. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga het ff proberen, tnx

20. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Project Gotham Racing 1 echt lomp. Is het het dan nog wel waard om Project Gotham Racing 2 te kopen? Zit er verschil in? Het draait weer om kudo's, ik wil een abbo op xbm en ik denk dat ik toch voor Gta: Double Pack ga dan. Of kan iemand mij nog overhalen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina