1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    He kobold, ik zag je toevallig wat posten op het officiele forum van pgr2, namelijk dat je een best nieuwe versie gespeeld had. Wil je niet even een verslagje doen hier?? De Nederlanders hebben natuurlijk recht op het verste niews :) :) :)

    Voor nieuwe filmpjes moet je naar het forum van pgr2 gaan op de site van Bizarre mensen. Mij vielen ze flink tegen omdat ik het erg sloom vond gaan, ik had niet echt het gevoel dat die jaguar xj220 ook werkelijk over 150 mp/h ging. Maar het kan goed zijn dat die filmpjes hartstikke oud zijn. Ben ook burnout 2 snelheden gewend moet ik zeggen :)
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2003
  2. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij lijkt me bulten mooi en ik ga hem terzijner tijd zeker kopen
     
  3. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij zijn die screens geen ingame screens.;) Toen ik het spel zag op Gamekings viel het me echt tegen. Ik dacht dat alles er perfect uit zou zien, maar dat was zeker niet zo. Ik vond dat toch wel raar omdat echt iedereen naar dit spel uitkijkt en dan vooral om de graphics. Ik heb inderdaad deel 1 nog nooit gespeelt, maar ik weet dat arcade race spellen een onrealistische besturing hebben en dit denk(dacht) ik dus ook over PGR2. Maar we zullen het wel zien als het spel uitkomt.:D Ik ben in ieder geval van plan om het spel eerst te huren.
     
  4. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    oh-ohhh:eek:, laten we 't niet hopen:{..
    maar, aan de andere kant, pgr1 had ook wel goede beelden hoor,
    en je doet nu net alsof we met "stunts" te maken hebben ofzo:D
    hehe, denk dat 't nogwel mee valt met wat je zegt
     
  5. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Noyu ge hem zeker kopen want het is gewoon vet heel vet vin ik
    en als je gaat zieken dan blijf je bezig geen game is perfect maar deze komt aardig in de buurt
     
  6. lammetje

    lammetje *PGR2-Addict*

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad.. als xbox bezitter wordt je echt verwend eind dit jaar met live games.

    PGR 1 lijkt errug arcade, toch zie ik vaak dezelfde rij fouten in die internet filmpjes....met een Enzo, 110 mph en een paar meter voor de bocht afremmen, of veel te hard of VOL gas door de bocht. Dat kan gewoon niet zonder ergens tegen aan te knallen of heen en weer te slingeren :D

    Een vriend speelde eerst PGR en daarna RSC..en hij vond PGR gelijk niks qua besturing. Het is gewoon een kwestie van wennen en je er op aan passen. Net als FPS games op een console
    ;)
     
  7. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie nou dat ie beter gaat worden dan GT4 of niet?
     
  8. Gompie

    Gompie Xbox rulez!

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    PGR 2 wordt inderdaad een toppertje van formaat. Ik kan alleszins niet wachten om met de enzo de oude nürburgring onveilig te maken. En als ik de filmpjes en screenshots zie, dan ziet het er allemaal heel vet uit. En de handling is volgens mensen die het al gespeeld hebben heel realistisch.

    Ik ga het één van de dagen eens pre-orderen denk ik. ;)
     
  9. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
  10. JayNL

    JayNL Be Someone Play Live

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt WEER een Racing Game die ik MOET HEBBEN!!!
     
  11. el powkoz

    el powkoz Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    amai mooie bespreking!!! de wagens zijn echt wel vet de mooiste vin ik nog altijd de bently. pgr2 gaat zo zwaar rule!!!_O_
     
  12. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben toch maar wat blij dat de Chevrolet Corvette Z06 terug van de partij is, in PGR 1 leuke momenten mee beleeft. Shelby Cobra is ook leuk dat die er ditmaal wel inzit. Daarnaast vind ik de Mercedes 300 SL en andere oudjes een leuke toevoeging.
     
  13. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Kijk het is best een goed stukkie daar niet van en ik wil niet zeiken ofzo maar als mod moet je toch weten geen reclame te mogen maken voor sites? En vooral je eigen niet...
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is toch gewoon relevant voor het topic? Ik vind niet dat dit valt onder reclame.
     
  15. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    owh nee ok. Sorry mijn fout...

    dacht dat je gewoon dat niet mocht doen.
     
  16. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Die oudere karren zijn idd leuk, vooral die Amerikanen uit de jaren 60_O_
    Het enige wat ontbreekt is de Shelby Mustang GT500 (of zit die er wel in:9 )

    Hoe meer media er over deze titel verschijnt, hoe harder ik hem wil, deze staat op mijn lijstje nu hoger dan Halo2:eek:
     
  17. ducksan

    ducksan Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je de wagens tunen (vleugel,remmen,versneling,enz...) of gewoon pak een wagen en rijden maar
    ?
     
  18. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    volgens mij kan je niet tunen
     
  19. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    mooie site over die auto's erg vet als er nog a artikelen aankomen
     
  20. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik hoop echt dat ie in de week van 20 oktober uitkomt want dan ga ik em meteen halen!
    Die showroom in het spel lijkt mij zo vet, net of je in een echte auto zaak bent! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina