1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Nee, kan niet. In welke multiplayer vorm dan ook kunnen er helaas geen replays worden gesaved (zover ik weet).

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    ik heb ook nog een vraag: kun je ook tokens krijgen bij XBconnect

3. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoeveel kudostokens je kan halen? of gaat dat maar door?
    In de singleplayer bedoel ik.

4. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Kan iemand onze vragen beantwoorden van Ghost14 en mij :D

Ghost14: volgens mij kun je onteindig veel kudos halen

Bedankt RuffRyder ga ik het vanmiddag ff proberen

Laatst bewerkt: 28 dec 2003
  5. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Je krijgt Kudo's als je rijdt, en bij een bepaald aantal Kudo's krijg je Tokens. Ja dus :).

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zowel de offline als de Live ranks gaan door tot rank 50 geloof ik. Daarna kan je niet meer 'klimmen' geloof ik.

7. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    zoiezo dat je elke auto kunt unlocken om te kopen en nog om de auto's te kunnen unlocken die je kunt downloaden met LIVE als die er dan zijn.

8. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt tog geen tokens op xbconnect?
    Dat is multiplayer, bijna hetzelfde als splitscreen..

9. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Effe een vragie jongens, ik heb pgr2 gisteren gekocht en nu ben ik een tijdje bezig en liep ik door de showroom en zag een auto die mijn wel beviel.(mercedes amg blablabla) Die heb ik dus genomen. Maar nu staat ie niet tussen de lijst wat kan je er dan mee????
    |:- :confused:

Alvast bedankt....

10. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou 't ook wel willen weten.

maar bv. MM3 kan bij System Link wel een paar modes, en bij Split Screen sommige modes niet.

11. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk heb je er een proefritje mee gemaakt ipv. dat je hem gekocht hebt.

Wanneer je 'm aanklikt krijg je de opties:

Test Drive en Exchange Kudos Tokens.

Je moet de 2e optie kiezen, mits je het benodigde aantal tokens hebt natuurlijk.

12. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij kan ook in een andere series zitten

13. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind PGR 2 een supergame, hij speelt lekker er zitten veel auto's en banen in maar toch zijn er echt van die dingen die ik ontzettend mis uit PGR 1.
    Het oog voor detail, PGR 1 had dan wel maar 30 auto's maar ze zagen er zooo perfect uit, ik bedoel op de remschijven van de porsche stond ook echt porsche, de remschijven lichten op als je remde, de auto's glansden geweldig( misschien iets te veel maar beter dan het doffe van PGR 2), S'nachts was het tenminste ook echt donker in de stad. De freeroam mode,daar heb ik echt uren in doorgebracht, gewoon de omgeving bekijken en de auto's testen en dan met camera modus TV(die mis ik ook), de multiplayer mode( op 1 tv dan) je zag de auto helemaal en je kon je stunts/races opslaan.
    Dan en het grootste probleem de moeilijkheidsgraad, ik heb het spel nu bijna op goud uitgespeeld en ja ik zou nog voor platinum kunnen gaan en ja daar zou heel veel tijd in gaan zitten maar die behoefte is er bij mij niet. Ik heb PGR 1 uitgespeeld, maar daar ging zoveel meer moeite en tijd in zitten en daar moest je wel, anders zou je nooit aan die top wagens komen. Zonder die TVR kan ik wel leven, maar als je een spel hebt met 29 auto's waarvan bijvoorbeeld de laaste 6 niet lukken, dan wil je ( i.i.g. ik) toch nog wel even doorzetten.
    Maarja ik loop nu natuurlijk ook een beetje te zeuren want PGR 2 kent natuurlijk meer dan 3 keer zoveel auto's meer steden, de showroom,xbox live, beter geluid een vette soundtrack, betere handling, strake menu's en mooiere omgevingen.

14. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Niet drie keer zo veel auto's , maar om precies te zijn 3.46666666666

Ik heb PGR1 nooit gehad maar ik wist dat ik PGR2 gewoon moest hebben, het is het beste spel dat ik ooit gespeeld heb. Alleen al naar de replays kijken is al vet.

15. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jah maar je gaat mij niet vertellen dat je alle auto's al gekocht heb als je het nog niet eens uitgespeeld heb op goud. Je kan volgens mij bijna alleen aan alle auto's komen door hem op platinum uit te spelen.

16. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me wel lastig ja, of je moet alle arcade races hebben gedaan.

17. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dus. Xbox connect werkt via System Link en daarbij krijg je geen kudos (je krijgt ze misschien wel in de race maar ze worden niet bij je Kudos Total opgeteld, net als splitscreen).

18. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Je kunt alle auto's makkelijk halen. Zelfs als je alles maar op silver hebt!!!!

De meeste kudo's haal je met een loden plak!!!! Dit uiteraard in de streetraces. Zo heb ik al een keer 41.000 kudo's gehaald.

cya

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Met alles op silver verdien je nimmer nooit genoeg punten om alle auto's te unlocken hoor.

20. DragonNL

DragonNL ^^

Leuk Bevonden:
    0
    sorry, maar dat is echt lang niet genoeg om alle auto's te kopen. In het begin wil dat wel, maar later kosten de auto's 22 kudo tokens, dus kan je maar 1/2 van die grotere auto's halen. Je zult echt op hogere niveau's moeten presteren :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina