1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die Cone challenge had ik ook wel eventjes over gedaan.
    Het circuit is gelukkig niet zo moeilijk voor een CC.

Uiteindelijk gehaald met meer als 21000 kudos :9

2. BOND

BOND cu on live :)

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die kan je offline ook gebruiken (als je de tokens bedoelt om auto's te kopen)

3. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik las ergens dat je niks krijgt......helaas, dus enkel kudo's. [edit] bij de arcade races [/edit]

Mochten mensen interesse hebben in een LIVE-toernooi!! Houd deze link dan in de gaten: Blaaaazen

Laatst bewerkt: 28 dec 2003
  4. Orangina$

Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in de Grand Touring klasse (met 109 platinums) en heb net de enigszins beruchte Hennesey Cone Challenge gehaald. Die is inderdaad wel vervelend, maar bij lange na niet zo moeilijk als men op het Bizarre forum gezegd had! Gewoon op tijd je kudos string stilzetten zodra je de benodigde 12500 kudos hebt, dan vol gas richting finish en ondertussen gewoon alle pylonnetjes omver kegelen :) .

Grand Touring is zeker een van mijn favorieten, Classics en American Muscle vond ik ook fantastisch. Voor wat betreft de leukste races vond ik het vooral mooi aan American Muscle, Sports Coupe en Grand Touring dat je niet altijd een bepaalde auto nodig hebt om te winnen. Met name bij American Muscle heb ik veel challenges op platinum gehaald met de Mustang Fastback (niet die moderne SVT versie dus) en de Pontiac Trans Am.

Grootste teleurstelling tot nu toe vind ik wat ze met de Aston Martin V12 Vanquish gedaan hebben. Dat was mijn absolute favoriet in PGR 1 (ik reed hem altijd met de speciale gouden lak), maar ze hebben hem afschuwelijk gemaakt in deel 2: traagst accelererende auto in zijn klasse, hoe komen ze er op (in het echt zijn onder meer de Bentley, Mercedes, Testarossa, Esprit en (volgens mij ook) de 550 Barchetta trager. Dus van mij had acceleration best wel 7 mogen zijn ipv 6. Ik ga dan ook even bedelen op Bizarre Forums voor extra acceleratie voor de Vanquish (ik hoop dat ik daar als forum-veteraan wat invloed heb). Fingers crossed...

5. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het ook wel jammer dat de aston Martin V12 Vanquish zo langzaam is, ik vind het wel een strakke auto die Vanquish

6. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ook is het jmmr dat er bijna altijd één echt snelle auto in een klasse zit, je bent bijna verplicht om die te nemen, er zijn wel een paar uitzonderingen natuurlijk.

Laatst bewerkt: 29 dec 2003
  7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm dat leek in het begin wel zo te zijn, maar valt enorm mee. Veel klasse's kennen sowieso 2 auto's waarmee je de races zou kunnen winnen en meestal is er nog wel een andere lekkere auto voor de Cone challenges. Zeker wanneer je leert hoe je echt snel kan rijden lijkt het verschil te verkleinen, hoe vreemd dit ook klinkt.

Geld natuurlijk niet voor elke klasse.

8. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Met de ultimate klasse kan je wel met verschillende auto's winnen, maar dat is bij de roadster series weer niet zo, de AC... is daar echt de snelste.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Klopt. De Pacific Muscle daarentegen heeft een auto of 3 (Lancer, Impreza en Skyline) waarmee je platinums halen kan.

10. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind die series niet echt leuk, je hebt daar volgens mij alleen races in Yokohama, van die smalle straatjes en een en al gebeuk.

Tot nu toe vind ik de klasse met de Morgan Aero het leukst, je hebt daar snelle auto's en auto's met een goede handling. Je moet dus echt een keuze maken bij de soort challenge die je neemt.

11. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik haal bij die conechallenges echt niet meer dan 1000 punten. Als ik ga driften mis ik weer een poortje of kom ik tegen de muur aan. Iemand tips?

12. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1

Hier zou je eens kunnen kijken

13. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem echt gekocht en toch kan ik er niets mee doen...
    Of kan dat meschien later pas als ik wat verder ben:confused:
    Als dat zo is vind ik dan eigenlijk dat je er niets aan hebt |:-

Of niet soms :confused:

14. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien zit die auto in een andere klasse

15. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bedankt Martez, ik wist niet dat er zo'n draadje was.|:-

16. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    had dit al een tijdje geleden gelezen, maar heb nu (zoals ik toen al vermoedde) gemerkt dat het niet klopt, je kan blijven stijgen ;)

Ik heb offline immers net rank 50 gehaald, maar er verschijnt gewoon opnieuw een grens die je moet overschrijden om weer te stijgen. Je moet echter al serieus je best doen denk ik om die rank 51 te halen, die is meer dan 200 000 kudos meer dan rank 50
    :cool:

17. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    1.500.000 is toch kudos rank 50?
    is dan 1.700.000 genoeg voor rank 51?
    das echt veel, ik zit nog maar op 41

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmmm dát is wel sick :) Ja daar zijn dan die 'manieren' voor die AJK al noemde, die mij echter totaal niet aanstaan. Ik wil mijn Kudos verdienen met echt racen, niet met vage truukjes die natuurlijk wel binnen het 'mogelijke' horen maar mij niet aan staan.

19. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    inderdaad, ik zal al erg tevreden zijn als ik alles op platinum haal, daar doen we het tenslotte voor he, ik heb liever 1 platinummedaille met 15 000 kudos dan een bronzen plak, waar ik dan wel 50 000 mee zou scoren :D

Ik hoop alleen dat bizarre creations zulke truken niet onbewust gaat verplichten als ze beginnen met downloadable content. Neem nu bvb dat je ook tokens nodig hebt om de nieuwe wagens, steden etc te kopen. Ik vraag me af waar ik die dan vandaan ga halen. Ik heb overlaatst gewoon heel de showroom leeggekocht, en nu heb ik in totaal nog "maar" 57 tokens over. Als ze dan 5 karren uitbrengen die 22 tokens kosten dan moet ik al kudos gaan bijeenschrapen online en/of via zulke truken

Laatst bewerkt: 29 dec 2003
  20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Precies. Daarnaast, ik heb nu 90 van de 102 auto's met nog een kudos of 25 over. De auto's die ik nog kopen kan zitten vooral in de 'middelste' klassen en zijn auto's die me uberhaupt niet interesseren. Daarnaast is mijn mening over het Live gedeelte wel een beetje bijgedraaid dit vorige weekend waardoor ik daar vast ook nog wel een leuk aantal tokens zal verdienen om het rijtje compleet te maken.

Kortom: Ehm ja, wat wou ik nu precies vertellen?

Je bewerkte dit erbij, een reactie :) :

Hmm ja er is wel iets gezegd over die tokens maar niet uit betrouwbare bronnen. Zometeen even het Bizarre forum door pluizen maar ik ga er van uit dat downloadable content gewoon direct beschikbaar is. Leuk zou zijn via een extra challenge, dat je een bepaalde tijd moet behalen met die auto bijvoorbeeld.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina