1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Oftewel we moeten gaan bikkelen! ;)

2. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    in de american serie, moet je een hot lap halen in 1:42:00 voor een goude medaille, welke auto is daar geschikt voor?

3. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34

Ik zelf heb de american muscle uitgespeeld op Platina en heb alles gedaan met de Corvett Sting Ray dus dat is wel de beste auto in die klasse

4. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    daarmee kom ik het niet halen, ik vind de hele serie maar niets.
    ik haal met de Sting Ray in de Hot Lap niet onder de 1:46, 1 x in een street race had ik 1:43.nog wat, mar niet in de buurt

5. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Om die 1.42 op goud te halen moet je al nagenoeg foutloos rijden, hoe je dan ooit die 1.38 haalt voor platinum is beyond me.. Ik heb alles al op goud en iets van 12 op platinum ofzo, ik ga voorlopig niet beginnen aan meer platinums halen, want dat kost me veel tijd.. Ik ben nu bezig met de arcade challenges op goud (of platinum als goud makkelijk is) om meer Tokens te verdienen voor de laatste paar auto's (ik heb er nu 98 v.d. 102).. En natuurlijk gewoon voor de fun online racen met vrienden, daar ben ik ook al bijna rank 17.. :p

Jammer dat er niet wat meer modes zijn voor online.. Zoals b.v. een championship mode waarmee je punten per race kan verdienen en dan na een aantal races een overall stand hebt, net zoals in MotoGP2.. Enige waarvoor je nu online rijd zijn Kudos, of je nu 1e of laatste wordt maakt geen hol uit eigenlijk, al probeert iedereen toch altijd wel te winnen..

6. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Net even geracet online voor het eerst. Valt me altijd weer op met elke race-game. Dat in de eerste bocht de meeste er al uit vallen. Op de 1 of andere manier houdt iedereen het gas er lang op. Mooi man!! Het was wel weer erg tof.

7. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, dat komt waarschijnlijk omdat je dan je rempunt erg moeilijk kan bepalen en omdat iedereen wil winnen :) Je kan het beste dan zorgen dan je achteraan of vooraan rijdt, dan heb je meestal het meeste voordeel.

8. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    gewoon vrij snel gas los zodat je niet in de crash partij beland

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    krijg later ook meer tokens ik krijg namelijk hele tijd maar 15 tokens ik zit op Level, niveau ofso 30 en ik wil graag wat meer tokens? meer auto's :p

10. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Het aantal tokens neemt inderdaad toe met het niveau. Ik heb het al een tijdje niet gespeeld, maar loopt in ieder geval wel tot 20 enzo.

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb PGR2 nu ongeveer een week, maar wat een spel!

Nooit gedacht ik een race game zo leuk zou vinden.

Driving with what should be style is meer mijn motto. ;)

12. Orangina$

Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem op platinum, met de Stingray. Ik heb eerst wat op het circuit geoefend met een van de tragere auto's (de Camaro Z28 die je al standaard krijgt) om de lijnen eens uit te scouten. Toen ik tevreden was met mijn tijd met de Camaro ben ik overgestapt op de Stingray, en ik had hem vrij snel daarna.

Zit zelf nu net in de Track Specials klasse, met tot nu toe alles Platinum (119 stuks). Grand Touring was erg tof, ik heb toch nog een street race kunnen winnen met de Vanquish. Dat was de race in Moskou. Normaal is de SL55 veels te snel voor de Aston Martin, maar als je wat geluk hebt kun je de crash in de eerste bocht van de twee achterste auto's (een andere Vanquish en een Bentley) ontwijken, op volle snelheid doorstomen naar de trage tweede bocht, en waar de AI keurig de ideale lijn rijdt, kun je als je hard remt en de handrem gebruikt zo de kont van je Aston voor de neus van de SL55 parkeren. Deze kan hierdoor niet goed uitaccelereren, met als gevolg dat er een wilde strijd achter je ontstaat tussen de SL55, de Testarossa en de Esprit. Door op de juiste momenten hun lijnen wat te blokken (zij accelereren veel sneller) kun je ze lang genoeg tegen houden (of zelfs op ze uitlopen) om met deze, op papier, traagste auto van de klasse te winnen. Super ;)

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    119 platina je bent goed ik heb er nu 3 (Jippie, feest :D) verder heb ik 80 gouden 45 zilveren

Snapt hier ook iemand hoe je bij de playdemos van PGR 2 (NFL fever) een rugby spel hoe dat werkt ik snap er namelijk niks van, heb ook al bij de controls gekeken wat de knoppen zijn maar daar kan ik niet veel wijzer uit worden.

14. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    wauw, 119 platina.

ik ben weer met de american muscle serie bezig geweest, en heb de volgende hot lap met een vinger in mn neus op goud gehaald, en die 1e lukt me gewoon niet.
    ik zal maar s wat beter oefenen, maar je hebt lastige bochten, vooral doe voor de ''tunnel'', die gaat eerst 90 graden naar rechts, en driect daarna 90 naar links.
    mn snelste is nu 1:44:901 ofzo, nog lang niet dus

15. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    YES, eindelijk...... Moest het even kwijt..... net alles op silver gehaald. Ik heb nu alles silver en 24 goud en 7 platina plakken. Klinkt niet echt top, maar heb zelf niet zoveel tijd om te spelen. Vandaag en gisteren ben ik er eigenlijk voor het eerst er voor gaan zitten.

Voorlopig ga ik niet voor goud. Vind het wel even best zo. Ga eerst alle auto's kopen!

cya

[edit] kopen ipv unocken [/edit]

Laatst bewerkt: 30 dec 2003
  16. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Hoe bedoel je alle auto's unlocken? Kopen?

En daarbij moet je alles op platina hebben om alles volledig te unlocken.

17. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    als je alles wilt kopen heb je veel tokens nodig, en die krijg je door medaille's goud & platina gaan sneller dan op zilver, ik denk niet dat je genoeg tokens hebt

18. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik bedoel kopen ja, unlocken dat komt wel weer.

Nu eerst door vage truukjes, zoals "Wouter" het noemde, kudo's halen. Ik heb te weinig tijd om alles op platinum te halen. Ik wil nog een heleboel auto's kopen. Duzzzzz......op naar de Nurnburgring!

ps. De Porsche GT1 rijdt stukken fijner dan de Enzo. Heeft veel meer downforce, dit is ook wel te zijn aan de lelijke spoilers.

Laatst bewerkt: 30 dec 2003
  19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Even gal spuien op de Delfino Feroce:

Ik ben helemaal pro mensen belonen wanneer ze iets uitspelen maar de eigenlijk best leuke Super Cars klasse verzieken met de Feroce vind ik echt jammerlijk.

Het lijkt een eerbetoon aan de geniale Feroce uit PGR1, maar het slaat nergens op. Het is gewoon een slechte auto geworden. Zijn acceleratie is dan welsuper tegenover de andere Super Cars maar het remmen slaat-echt-nergens-op.

20. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Zo, ik ga d'r weer eens lekker voor zitten, ben nu in de 6e serie beland en ga proberen eventjes alle platinums te halen :D Damn duurt trouwens wel ziekelijk lang dat uitspelen op platinum, m'n hele sociale leven is naar de filestijne... (als ik die al had)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina