1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Die cone challenge in de derde serie is mij nog steeds niet gelukt... Óf ik kom te laat aan, óf ik heb te weinig kudo's.

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ben het met je eens, viel mij ook al op. enige fijne manier is met de handrem bijna alles doen, vind ik.

Laatst bewerkt: 30 dec 2003
  3. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Met die delfino force is alles vet simpel geworden, vooral die speed-camera.

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Eyz mensen: wat is jullie record op de mini game in de garage mijn record is 46775 :D

5. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het niet weten maar ik vind het wel flauw dat ze daar geen score lijst van bijhouden. Bij motoGP werd dat wel gedaan.

6. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Is toch wel een scorelijst? Laat alle knoppen, sticks en triggers 10 secs met rust en je ziet ze!

Geldt ook voor live.

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Over welke minigame hebben jullie het?

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    volgens mij gaan de laatste 2 berichtjes over MOTO GP 2 mini game en de andere berichten over PGR 2

9. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Nee hoor:

10. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    De minigame in de garage, die arcadekast die daar staat.

Laatst bewerkt: 30 dec 2003
  11. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Doeds, weten jullie het zeker. Die metal shark kwam ineens aanzetten van: "wat is jullie record op de mini game in de garage mijn record is 46775". Zonder dat er ooit iets over MGP2 is verteld...

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nou bij MotoGP2 is het sowieso niet zo dat je na 10 seconde een scoreboard krijgt dus het zal wel gaan om PGR2 *) Cole Trickel claimt het zelfs gezien te hebben, dus lijkt me vrij logisch eigenlijk dat het er wel is :eek:

13. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja precies, dus nogmaals mijn vraag: Waar kan ik die minigame in PGR2 vinden?

14. Fobie

Fobie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat naar je garage. Je kiest voor "vrijrondlopen"modus en je gaat helemaal achteraan. Daar staat zo een oude arcade kast en daar kan je dat spel spelen.
    Moeilijk spel trouwens!

15. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De minigame in pgr2 is te vinden in de garage.. Je hebt daar in de hoek een grote spelkast staan. je drukt als je er voor staat gewoon op A.
    De scores zijn te zien als je eventjes nergens op drukt tijdens het schermpje: "Press Start". Dan zie je eerst een uitleg en verschijnen daarna (indien je live hebt) de scoreboards, die automatisch naar beneden zal gaan lopen.

Mijn record is btw 22754

// edit* hij was me net voor :eek:

16. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Sjeez, heb net weer die 2e cone challenge van de roadster series zitten spelen, had 'm op platinum na 4 uur gamen, ik werd helemaal gek... Het is echt zo verrot als je 2 rondes moet rijden, je raakt altijd wel wat of je rijd net niet op tijd door een poortje, super moeilijk! Maar ik doe 't alleen al om 't gevoel wat ik na afloop heb als ik de herhaling aan het bekijken ben... :)

17. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand toevallig al wanneer die downloadable contents komen?

18. ..::Alpha::..

..::Alpha::.. Challenge me

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nou al een tijdje te kutten om goud te halen bij die conechallenge bij de classic series.
    Heel frustrerend, ben veel aan het vloeken de laatste dagen.
    gelukkig wel tot nu toe alles op goud en een stuk of 10 losse platinum medals (soiezo alle speedcams op platinum, die zijn simpel)

19. DragonNL

DragonNL ^^

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu zelfs al moeite met de zilver van ultimate (de cone challenge tenminste). Ik denk steeds dat ik het aardig doe, maar er moet toch nog een flinke combo komen :mad:

20. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Florence zeker?
    Daar ben ik ook mee bezig...is een hele lastige....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina