1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dat het knap is dat je hem op Platina heb uitgespeeld.

staal met 2 vingers in je neus nog wel :D moet hier niet gekker worden

he biscuitje wat ben jij een ...... 7 vingers in je neus, zal het kennis boek of record ff bellen;)

Laatst bewerkt: 4 jan 2004
  2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Meer kan, je hebt maar 3 vingers nodig. 1 voor gas, 1 voor rem en 1 om te sturen.
    Oftewel, je kunt (10-3=) 7 vingers in je neus stoppen 8)

3. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    :cool: ik dacht al, met 2 vinger's?
    hoe bedien je de radio dan?
    dat is bijna het moeilijktste van de kws op steel :)

4. Orangina$

Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe zijn alle timed runs / hot laps gelukt met de GT2 (het kostte hier en daar wel wat moeite, mind you...). One-on-ones zijn ook geen probleem. Street races lukken ook best, tot de F40 zijn intrede doet. Omdat je eerst door dat enorme pack heen moet rijden is de F40 al lang gevolgen. Vandaar dat ik in die races toch maar de F40 gepakt heb.

Voor de speed camera hab ik de GT2 niet eens geprobeerd, ik had ergens gelezen dat hij niet snel genoeg zou zijn. Ben nu toch wel benieuwd, ik ga vanavond even kijken hoe snel hij is. Met de F40 had ik hem vrij makkelijk.

Vwb. het niet rijden van de F50 en de Ascari: ik ben geen Ascari-fan, het ding bestaat nog niet eens (tenminste, is nog niet in productieklare versie verschenen) en dat staat me tegen. De F50 vind ik zelf geen fraaie Ferrari, en ik was bang dat de serie saai zou worden als je alleen met de snelste auto rijdt. In vorige klasses heb ik prachtige races gehad door met underdogs te rijden... Plus, in deze klasse zitten zoveel fantastische auto's, het is zonde om ze niet te gebruiken: GT2, 959, F40 en XJ220. Ik heb met allemaal platina's gescoord in deze klasse (alleen niet met de GT40, helaas), maar de meeste met de GT2. Ik moet hier alleen nog de drie laatste street races winnen, dan kan ik eindelijk aan Extreme beginnen. Ik heb nu dus 150 platinums, het einde komt in zicht...

5. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    De GT40 (Ford neem ik aan) zit toch in de Extreme Series en niet bij de GT2 en F40/50? Trouwens wel veel _O_ dat je 150 platinums hebt gehaald, ik zit pas rond de 37 medailles (van onder af aan).

6. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Jah Ford GT 40 zit bij extreme Series.
    krijg je ook wat als je cone challenge, time attack en street race uitspeeld (Arcade Racing)

7. Orangina$

Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

Leuk Bevonden:
    0
    De GT40 zit inderdaad in de Extreme serie, maar samen met de 959, GT2, XJ220, KZ1, F40 en F50. De verwarring komt vast door het feit dat er nog een Ford GT rondrijdt in dse Ultimate serie: de moderne reincarnatie van de oude Le Mans winnaar GT40 (maar, in mijn ogen, niet meer dan een slap aftreksel van ht origineel...).

En MetalMark: niks meer dan meer kudos tokens om weer extra auto's van te kopen, en natuurlijk kun je nog enkele tracks unlocken...

Laatst bewerkt: 5 jan 2004
  8. DonScorpion

DonScorpion Guest

Bedankt allemaal, ik heb dit spel uitgespeeld in 80 uur alles platina!

9. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

wauww..

geweldig zeg, 80 uur volgens jezelf of volgens je profile manager?

10. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Ja ik was even de naam van de Series vergeten, ik bedoelde eigenlijk de Ultimate Series. Ik wist trouwens geeneens dat de 'oude' originele GT40 in de Extreme Series zat en de nieuwe conceptwagen GT in de Ultimate, dacht dat alleen de nieuwste versie in het spel zat.

Laatst bewerkt: 6 jan 2004
  11. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind beide GT's niet echt zuper rijden. Misschien dat ze handig zijn bij de Cone Chalenges. Maar voor de rest slippen ze me te veel. Er is wel mee te rijden maar liever kies ik een andere car.

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik speel dit spel op mijn eigen ''way'' en heb nu (zit net na roadsters volgens mij :confused:) al een Ferrari Enzo, ik kan er nog niks mee (nja multiplayer) maar het leek me wel stoer om zo`n car in je verzameling te hebben,
    anyways, ik speel alles op brons uit omdat ik geen zin erin heb om alles te unlocken, ik moet wel zeggen dat ik een paar silveren en gouden med. heb van bv gemakkelijke opdrachten (speed cam. e.d) zo gaat het simpel en die platina med. denk ik er wel bij :)

erg goed spel dat ik op mijn eigen manier speel, dus wanneer je me ''live'' ziet, verwacht niet veel van mij :+:D

13. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Waarom doe je het zo? Das wel erg simpel, de uitdaging maakt het voor mij juist zo vet en verslavend!

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    waar hebben jullie de eerste speed camera meegehaald ik heb alle auto's in de eerste level van Kudos World Series (Compact Sports) en mij lukt het ook niet de speed camera in (sport Ulitity) welke auto's hebben jullie daar voor gebruikt. ik denk :
    Compact Sports: ford Focus of Golf R32
    Sport Ulitity : Cayenne turbo Porche
    maar met deze auto's lukt het me niet ik heb dit al zovaak geprobeert op platina maar het lukt me niet.

15. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de focus gebruikt, en in die andere klasse is de Porsche duidelijk de snelste.

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nja, ik doe ook weleens een hogere klasse (dan voor de kudos ofcourse) Maar heb niet echt zin om een baan waar ik 5 rondes moet rijden 2 of meer keer te racen,..

Toch heb ik wel een paar gouden en silveren medalles(??:confused: ) maar heb dan teveel bronzen en krijg dan als eind med.(afgekort dan maar weer..:D) brons..

17. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Mja heb het spel alweer een tijdje niet gespeeld, ga zo nog maar effe proberen wat verder te komen, zit nu ongeveer op de helft van alles platinum...

18. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    IK ook maar nu begint het K:)T te werden.:eek:

19. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Hier (3e post op de pagina) heb ik een spoilertje met een truukje waarmee het wel moet lukken. Succes!

20. DonScorpion

DonScorpion Guest

wauww..

geweldig zeg, 80 uur volgens jezelf of volgens je profile manager?

Jep volgens profile manager, ik heb wel verdomde lang op die platina van de maranello gezeten ergens in grand touring, denk 3 uur, poortjes waren abnormaal smal :confused:, maar gelukt :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina