1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DonScorpion

DonScorpion Guest

Voor degene die veel project gotham 2 spelen en deel 1 in huis hebben. Je moet nu eens proberen om project gotham 1 te spelen, neem een conechallenge en ik beloof je dat je niet recht meer kunt rijden :D

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Eyz bedankt biscuitje het is me al gelukt.
    'K zit nu ook al op rank 43 :)

DonScorpion het gaat nu wel wat moelijker rijden in deel 1 maar kan nog wel recht rijden :p

3. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Dit spel blijft me verbazen. De KWS ben ik even een tijdje op uitgekenen (sta nu op 140 plat.) maar dan zijn er weer de Time Attacks die ik nu af en toe doe. Het downloaden van ghosts is daar echt een sublieme toevoeging!

Ik sta nu op de Car Challenge - Grand Touring - Aston Martin Vanquish nr.1 vd wereld :D (totdat Tuur even die challenge gaat doen zometeen :'-() Echt vet, ik tegen die nr.1 ghost racen en hem behoorlijk inhalen.. wel jammer dat er aardig wat wordt geglitchd, maar met honderden scoreboards is dat ook niet zo'n ramp.

4. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Wel klote bijvoorbeeld bij die Cone Challenges of bij de Speed Cam's dat men dan op een gemakkelijkere stand doet. Dan heb je meer tijd (maar een kleinere bonus) en dan gaan ze op het begin 360's maken ofzo. Zodat je op die manier die extra bonuspunten die je zou krijgen op een moeilijkere stand overtreft.

Dan heb je echt niks aan die ghost...
    Nouja, misschien wel Als ze uiteindelijk rijden moeten ze nog steeds een lange combo maken.

5. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Tijd bij de Speed Camera is altijd hetzelfde, alleen je houd altijd 20 seconden over waarin je een aantal truukjes kan doen.

6. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja ok, maar daar doen ze nog een gemakkelijkere stand zodat ze in de bocht 360's kunnen maken (vanwege de ruimte), en dan verder accelereren. Anders moet je het op de plaats doen, en dat is bij de speed cams niet mogelijk.

7. XB0X

XB0X *]No XbOx LiVe[*

Leuk Bevonden:
    0
    kheb em eindelijk hoor :D:D

jammer dat mn xbox is uitgeleend :p morgen krijg ik em weer terug en dan 24/7 pgr2 :D:D

8. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor al die hoge scores zijn gewoon op extreme neergezet. je moet alleen een punt vinden waar je stil kunt staan en truukjes kunt doen. Dit kan je gewoon zien in die ghosts.

9. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Doed, als jij die Cone Challenges weleens op platinum hebt gespeelt zul je zien dat je echt geen tijd hebt om stil te gaan staan. Ik haal vaak zat het tijdslimiet niet eens als ik de hele tijd doorrijd.
    Ik zeg trouwens niet dat ze hem op steel hebben gespeelt. Maar iig niet gold of platinum :)

10. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    hej jongens wel heel leuk en aardig die verhalen over hoeveel platinums iedereen heeft maarrr

wanneer komt er nou de downloadble content uit??? ik wacht met smart op nieuwe oto´s en misschien wel tracks!!!

11. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij de CC rijden ze alle goede lijnen en sliden ze precies op het goede moment. Dan haal je de tijdlimiet meestal wel.

12. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Officiele Waarschuwing voor jouw.

Edit: Ik heb de loze posts verwijderd.

13. DonScorpion

DonScorpion Guest

Eyz bedankt biscuitje het is me al gelukt.
    'K zit nu ook al op rank 43

DonScorpion het gaat nu wel wat moelijker rijden in deel 1 maar kan nog wel recht rijden

Hmm, dan zal het wel aan mij gelegen hebben.

Wat ik deed om bij sommige spellen om platina te halen bij speedchallenge was om even stil te staan vlak voor het rechte stuk zodat je recht door de bocht kan. Dus stilstaan, handrem, gassen, handrem los en scheuren :D (lukt niet bij elke speedchallenge)

14. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Maar ze rijden ze echt op Platinum hoor! Als je de ghosts bekijkt zie je ze helemaal uit hun dak gaan, en rustig ergens midden in 10 360's draaien... maar als je hun score bekijkt... staan ze altijd 5000 hoger in die lijst... Wat er op duidt dat ze dus 5000 hebben gekregen als beloning voor die platinum, toch?

15. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    nee, ze hebben zo idioot veel 360's, slides en dat soort dingen gedaan dat ze met hun 1000 of 1500 ofzo punten van bv staal of brons toch dik boven de 5000 zijn gekomen. Ik vind dat geen racen met stijl meer. De kracht is om en snel en met stijl te racen.

btw, alle offtopic reacties verwijdert. Laat ons geen OW's uit moeten delen please..

16. XB0X

XB0X *]No XbOx LiVe[*

Leuk Bevonden:
    0
    Zooo ik speel dus PGR al 1 dag, en heb nu zoeen kit car (challenge die na die pacific komt) had skyline met max power slide, en toen ging ik over na die kit car met volle handling...ojooo wat een kut auto, ik bedoel hij verschilt zwaar..

hoe speelt eigelijk iedereen ? ik heb nu 27 tokans, voor als ik ferrari ken kopen...aleen koopt iedereen elke auto die beschikbaar is ???

verder is het een vet spel, en voor mensen die em niet hebben --- KOPEN :D

p.s. bij begin speelde ik steel - toen brons - toen silver - toen gold....kd8 dat et zo moeste :$ maar nu iik voor silver, en dan probreer ik gold (wat niet altijd lukt)

Auto't tot nu tu gekocht

Audi S4
    BMW M3
    SKYLINE :D
    Porsche Cayenne :D
    BMW Z4
    en 1 lompe kit car :D

en da wasset denk ik zo
    :D

17. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Rustig maar hoot mensen, ik vroeg alleen ff wat die kit car of car kit was hahahahaha

Laatst bewerkt: 9 jan 2004
  18. Offtrack

Leuk Bevonden:
    6
    Nee ik bedoel dat ze in het filmpje rechtsbovenin uiteindelijk een aantal kudos hebben dat 5000 lager is dan hoe ze in de lijst staan. Hoe wou jij die 5000 verklaren?

19. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb geen flauw idee, maar theoretisch is het niet mogelijk om in een cone challenge op expert te stoppen om ff 10 rondjes te draaien.
    En let wel, hij doet het niet op steel, maar waarschijnlijk op silver. Dan heb je al 3000 punten ofzo. Tel daar maar een reeks bonussen bij op... Ik kan niks anders bedenken.

20. Offtrack

Leuk Bevonden:
    6
    Jah ok, misschien is het dan 3000, dat ik het verkeerd gezien heb.
    Mijn fout.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina