1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas word het niet in de week van 20 oktober, want hij komt dacht ik pas 28 November uit..

    Nog ff wachten dus..
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    28 november.
     
  3. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals WouteR bevestigd: 28 November pas..

    Maar weet iemand of het spel ook system-link ondersteund, dat zou wel heel vet zijn namelijk !! :)
     
  4. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk als je wil tunen daar hebben ze binnen kort een ander spel voor van de need for speed versie
    en tja dit is gewoon een mooie game het is gewoon niet tunen maar gewoon steeds snellere auto"s krijgen das gewoon mooi want misschien lopt je auto na het tunen wel sneller maar de buiten kant blijft toch het zelfde das ook niet leuk dacht ik zo
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    In principe heeft elk Live spel ook system link. EN ja dat lijk mij ook enorm vet :) Heb het nu anderhalf jaar alleen moeten doen met Halo (als serieus system link spel) en dan komen er nu ineens een aantal hele coole games uit met die ondersteuning. Zeker een leuke ontwikkeling.
     
  6. vassilli

    vassilli Guest

    Deze game lijkt me echt zo kickuh. Deel 1 was al cool, maar deze wordt gewoon een ultieme verbetering plus live:cool:
     
  7. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker leuk ja, ik doe het nu ook al heel lang alleen met Halo (system-linken) en er komen een aantal games uit, waarvan me dat ook heel leuk lijkt, gelukkig kan PGR2 het dus ook !
     
  8. lammetje

    lammetje *PGR2-Addict*

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk eens wat interessante Xbox Lan parties... ;)
     
  9. lammetje

    lammetje *PGR2-Addict*

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Waneer komt ie nou uit dan want ja ik kan nergens echt een datum vinden of ik moet er over heen hebben gelezen
     
  11. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    28 november...
     
  12. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Duurt nog lang heel lang maar ja des te mooier het word
     
  13. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    28 november is echt wel niet zo lang meer hoor, maand en 10 tal dagen is niet zo lang meer hoor...Ik vind het net flink afkorten, terwijl ik toch al tijdje op dit spel zit te wachten. Op die ene maand tijd gaan ze echt niet veel meer veranderen hoor, daarbij komt PGR 2 al vroeger uit in Noord-Amerika, dus dan is het helemaal af.
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
  15. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey Mr.blond, wanneer komt deel 2 van het wagenpark:D? Vind het erg interessant!
     
  16. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem vandaag gespeeld op Media Planet in Brussel. Ik vond project gotham racing 1 eigenlijk niet zo heel goed en 2 is niet echt veel verbeterd volgens mij qua gameplay. Ik vind dat gewoon geen zo'n cool spel.
    De graphics daarentegen zijn bijna net echt en de weerspiegelingen ook. Ik denk dat alle fans van deel 1 dit wel heel erg goed gaan vinden.
    Ik vond het niet slecht maar het kon mij toch niet echt bekoren, geef mij maar top spin, dat was STUKKEN beter!!!
     
  17. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    met smaak valt niet te twisten he
    maar mij lijkt dit spel echt vet worden met die mooie cars, nu maar afwachten welke ik ga kiezen, need for speed of project.
     
  18. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik haal ze gewoon allebei :p . PGR 2 natuurlijk voor de xbox met xbox live en Need for Speed: Underground voor de ps2 lekker online scheuren en tunen _O_
     
  19. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb need for speed underground daar ook gespeeld!!!
    Graphics waren wel mooi, dat water dat je ziet op de screenshots was natuurlijk aanwezig maar ik vond het niet leuk. Misschien omdat mijn auto te traag was maar het was saai:)
    En er waren wel redelijk wat lichte framedrops te merken. Voor de rest waren de graphics wel ok. Maar ik vind die op de screenshots toch wel een klein beetje mooier.
     
  20. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Je zei dat je al die spellen ergens had gespeeld maar waar dan en is dat een gamebeurs of zo??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina