Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Powerslide KAN goed zijn, maar in sommige gevallen ook niet. Het ligt er ook geheel aan wat JIJ fijn vind rijden.

In ieder geval is dit mij opgevallen:
    Met veel powerslide fijn bij cone challenges
    Met weinig powerslide voor timechallenges enz...

Zit nu op rank 43 gaat redelijk goed nu, heb niet veel tijd maar ik zal alles gaan halen :)

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die statistieken en feitjes zeggen vrij weinig. De Modena in de Super Cars serie is bijvoorbeeld het snelst (excl de Feroce :)) qua statistieken, maar voor in de Kudos World Series is de Corvette Z06 een betere keus doordat 'ie zo ontzettend hard remt.

3. Orangina$

Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

Leuk Bevonden:
    0
    In principe is de Corvette Stingray de beste auto voor die serie. Sommigen nemen ipv de Corvette de Mustang SVT, die heb ik zelf niet gebruikt (zowel de SVT als de Camaro SS zijn van die foute, moderne Amerikanen... vroeger hadden ze nog stijl! Gelukkig zijn er nog de Viper en de Z06 als moderne vaandeldragers voor de USA...). Met de Stingray kun je alle races halen op platinum, dus andere moeilijkheidsgraden moet ook makkelijk kunnen. Sommigen vinden hem moeilijk rijden, maar dat is vooral wennen (net zoals de AC Cobra bij Roadsters). Verder heb ik nog races, time trials en challenges op platinum gewonnen met de Mustang Fastback en de Pontiac Trans Am, maar in principe kun je het beste de Corvette, of anders de SVT proberen. Succes!

4. Trossarms

Trossarms Guest

bij american muscle daar de eeste hot lap welke auto kan je daar het beste voor pakke

5. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb uit principe de hele american muscle met de Ford Mustang gedaan, omdat dat zo'n moddervette auto is. Dus daar kan het zeker mee. Hangt ook van af op welke moeilijkheidgraad je het doet...

6. Trossarms

Trossarms Guest

7. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als je snel wilt zijn kan je het beste zonder powerslide rijden. Wil je echter meer kudo's, moet je veel met handrem rijden, alleen verlies je daar wel snelheid mee.

8. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is nou precies de handigste auto in de Pacific Muscle ik heb elke auto behalve de Mitsubitshu Lancer blabla...

9. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    ik zelf vind de skyline wel het best... als je ermee overweg kunt, hij slipt namelijk veel, anders de mazda RX 7

10. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik ook meestal de skyline, maar met de hotlap de RX7

11. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    tjah eigenlijk vind ik ze alle 4 goed... lancer subaru skyline en mazda... je zou ze alle 4 ff moeten proberen want zo erg ver liggen ze niet van elkaar...

12. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb eigenlijk geen kudos punten meer voor de lancer, ik heb een beetje veel uitgegeven aan onzinnige auto's ik ben wel bij kudos rank 43

13. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    anders ga je ff arcade of online racen (als je live hebt)

14. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    kan ook ja, als ik diep nadenk heb ik volgesn mij een keer tegen jou geracetet jij had de Merecedes Clk kan dat kloppen,op de Nurburgring?

15. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    uhmm i dunno maar ik heb inderdaad een mercedes... maar wat is je gamerstag?

16. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Martez, ik had de Porsche GT1

17. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Heeft iemand tips hoe ik de eennalaatste street race in de American Mushels kan halen op Silver??
    Welke Auto?

18. Orangina$

Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

Leuk Bevonden:
    0
    Mushels? Anyway, de Stingray is de beste auto in de klasse (stond overigens ook al ergens anders in deze thread)

19. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Hmm ik kan het me niet meer herinneren... maar het zal best kunnen... ik heb met zoveel geracet *)

20. XB0X

XB0X *]No XbOx LiVe[*

Leuk Bevonden:
    0
    Kzit nu met een 360 MODENA :p :p

vette bak, al de 2de race, vond die muscle klasse tog egt moeilijk (die pacific ook )

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina