1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    je kunt beter met de TVR tuscan speed 6 gaan :p :p

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ehm nee hoor, Corvette Z06 :)

3. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan beter de 360 Modena gebruiken en dan het spel uitspelen op zilver, of iig die klasse en nadat je et heb uitgespeeld op zilver, moet je met de Ascari KZ1 rijden, die is veel beter dan alle andere auto's in die klasse

edit: ik bedoel idd de delfino feroce, srry voor t foutje

Laatst bewerkt: 15 jan 2004
  4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Online misschien, maar offline heb je met de Corvette Z06 gewoon veel meer voordeel op de circuitjes van Florence en tegen de AI tegenstanders. Dat ding remt namelijk enorm goed.

Edit: Je bedoeld de Feroce ipv de Ascari neem ik aan? Ja natuurlijk, die is vele male sneller, maar vind ik een van de slechtste autokeuze's in het spel. Niet dat ik hem NIET heb gebruikt voor de Super Cars klasse hoor ;)

5. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    de feroce is echt een super mooi, en vet beest dat feroce eer aan doet, niet zo zeure wouter, over de slechtste autokeuze en anders moet je je mening goed beargumenteren, ik vind het echt een supervette auto, eigenlijk is het me lievelingsauto in PGR2.
    Maar ff, de feroce is niet de snelste auto in de super cars hoor,

6. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Whoa! De Feroce is echt niet zo'n geweldige bak. En zeker wel de snelste bak in de Super Cars. Hoge acceleratie en topsnelheid. De andere auto's rijdt hij flink voorbij. Maar het ding voelt log aan, alsof er 2 kuub beton achterin de auto is gepletterd (dat hij dan toch snel gaat is weer wel knap :)).

Fijn rijden vind ik hem niet, maar dankzij de Feroce was het echt een eitje om alles platina te halen in de super cars klasse!

7. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Welke auto vinden jullie het fijnst in het hele spel?

8. xbox-freack

xbox-freack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Porsche GT3!
    Rijdt zaaalig!

9. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die is wel fijn ja, maar de Porsche g11 gt1 ook

10. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1

Gt1, 911 Turbo en de 360 (allemaal :))

11. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Doe mij maar de Porsche 911 GT1, die rijdt echt het beste! :D

12. IcedToM

IcedToM Guitarshredder

Leuk Bevonden:
    0
    M'n favoriete auto's zijn de Ferrari F40 en AC Cobra.
    Beiden hebben een geweldig motorgeluid, en als je er hard mee rijdt heb je altijd het gevoel de auto maar net onder controle te hebben. 1 Foutje resulteert vaak in een catastrofe. Mannen worden hier van jongetjes onderscheiden. :p

13. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    De TVR Tuscan speed 6 spreekt me erg aan. Niet omdat ie zo hard gaat, fijn rijdt of de beste auto in de game is, maar de kleuren!!!!

Eerste rondje met die auto bleef ik hem maar in de muur parkeren omdat ik naar het autotje keek ipv naar de track.

14. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hij(de delfino feroce) is echt niet de snelste uit de serie, heb je wel eens met de super cars gereden op de nurburgring!, daar haalt de porche hem echt in met topspeed en de modena ook, welliswaar mar moeite, en voelt hij aan als beton achterin zit, we hebben het volgens mij over een andere car, hij rijdt zalig, vooral het remmen is met die auto een eitje om daarmaa kudos te verdienen.
    Mijn favo auto is daarom ook de delfino feroce

15. IcedToM

IcedToM Guitarshredder

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb jij het over de Noble M12 en niet over de Delfino Feroce, Jordo. :)
    De Noble is in zijn klasse idd erg goed, vooral optrekken tot zo'n 200km/h is ie erg snel. Daarna halen de GT3 en de Challenge Stradale hem weer in.
    De Delfino Feroce zit 1 klasse lager dacht ik, en krijg je als je het spel uitspeelt. De Feroce trekt enorm snel op in vergelijking met de wagens uit z'n klasse, maar is qua handling belabberd.

16. X-Seventeen-X

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Koenigsegg wel goed rijden, hij slipt af en toe wel veel, maar als je er veel mee traint, zoals ik gedaan heb, is het de beste auto in de klasse. (op de unlockable cars na). Porsche 911 GT1 vind ik iets minder, maar dat is persoonlijk.
    Andere favorieten zijn onder andere de 360 Modena (Stradale), F40, F50 (jaja veel Ferrari:9 )

17. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    zo, heb alles op platinum gehaald tot aan de Super cars serie, ik heb nu 43 uur en 15 minuten gespeeld... Hmmz ga nu maar weer effe verder want er staat me nog veel te doen :)

18. X-Seventeen-X

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik trouwens ook idd wel eens willen weten: wie heeft het spel helemaal op platinum uitgespeeld??
    Ik heb alles op goud gedaan, dus keb de bonusauto's tot de CLK-GTR.

PS: Op Live zijn er ook een heleboel mensen die wel een Tuscan Speed 12 hebben, maar er egt helemaal niks van kunnen, ik reed met me Koenigsegg zo 3 Speed 12's voorbij en ze bleven maar in de muur rijden achter me:confused:

19. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Met de Porsche g11 gt1 win ik ook heel vaak van ze.

20. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    jezus man, ik rij nu in de supercars serie, ik doe zo'n hot lap met m'n Dodge viper (ik kan nog niet de delfino kiezen, weet iemand bij welke rank deze word vrijgespeeld?) maar ik rij dus zo een hot lap tegen een ghost met een Delfino, damn op het rechte stuk is die delfino echt 2 x zo snel... beetje vaag :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina