Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    @ IcedToM

    Ik heb het niet over de noble maar de delfino feroce, en hij is echt NIET de snelste auto uit de klasse, ga op de nurburgring met een porsche en een modena en viper tegen hem rijden en je rijdt hem eruit op topspeed, en ik heb dit gedaan eergister dus ik weet ut.
    De noble is een lousy car vind ikzelf, hij is net te goed voor zijn klasse. Met accel rijdt je iedereen er in het begin zo uit en op de meeste tracks komt de topspeed toch neit van pas
     
  2. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je de KWS ff snel op steel uitspeeld krijg je de Delfino al, dus als je dat ff doet ( met je vingers in je neus, achteruitrijdend ) heb je hem volgens mij al.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    martez nu beginnen we alweer met hoeveel vingers in je neus staal kunt uitspelen 8) nu ga jezelfs ook nog achteruit rijdend waar gaat deze wereld heen :D
     
  4. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Mijn favo car is de Mercedes CLK-GTR...
    maar de TVR vind ik wel weer beter door zn topsnelheid... alleen hij stuurt zo kut vergeleken met de Mercedes
     
  5. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Pffieuww net de Super Car Klasse gehaald op silver :)
    Wat is die vet zeg, ik heb alles met de Porche 911 Turbo gedaan, wat een top auto.

    Zonet ff de 2 eerste racen van de Trouring Car Klasse gedaan, met de Ferarri (de snelste ik weet niet hoe die heet) .
     
  6. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    marranello :), de mercedes rijd in die klasse trouwens ook niet verkeerd... ik vind die marranello een beetje zwaar sturen.
     
  7. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja dat is wel zo, ik zal straks maar es een proefritje maken en de Mercedes :)
     
  8. XB0X

    XB0X *]No XbOx LiVe[*

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Maranello heb ik nu ook :D

    pfff 16 races in die klasse (touring), ik wil in de enzo rijden (tege de computer, niet test circuit) :D:D

    Ferrari de bomb !
     
  9. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    zo, eindelijk heb ik de super cars serie uitgespeeld op platinum, en jawel, met m'n dodge viper :D had geen zin om met 2 vingers in m'n neus en achteruitrijdend de KWS op steel te halen, dus deed ik 't maar op de moeilijke manier, maarja, het geeft wel voldoening :D Die laatste street race is trouwens best pittig, de koploper rijd met een delfino, inderdaad maak je wel een stukje winst op het rechte stuk met een dodge/ferrari/... maar vanuit de bochten trekt die delfino echt op als een gek... ach ja, ik hou wel van een beetje competitie :+
     
  10. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    N00bs met ACTION REPLAY!!!!

    Je zal niet heel veel mensen tegenkomen die echt goed met de TVR overweg kunnen.
     
  11. c00per

    c00per Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen, ik zag dat er redelijk veel geschreven werd over de Delfino Feroce. Wou alleen maar ff melden (weet niet of dit al gemeld is) dat deze auto gebruik maakt van de geblazen motor uit de Impreza (turbo charged flat-four 2ltr). Dit had ik gelezen in een autoblad paar jaar geleden. Toen was hij nog slechts een prototype. check de site
    enjoy :)http://www.delfino.co.uk/home.html

    nog cooler: het is de motor uit de Impreza P1 (de allerbeste en mooiste tot nu toe imho)
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2004
  12. Orangina$

    Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    D'r zijn hier aardig wat mensen die op alles platina zitten: natuurlijk King Tuur, Go Ahead, McNappy, royvanhugten, en ikzelf (er zijn er vast nog wel meer, maar ik heb niet de hele thread doorgeplozen, sorry ;) ). Maar de bonus cars boeien mij zelf niet zoveel, ik heb alles alleen op platinum gespeeld en ulockte ze dus tegelijk. Tot nu toe heb ik alleen nog maar mijn 250 GTO gereden, die boeit mij meer dan mijn Speed 12. Ik heb zelf toch meer met Classics, American Muscle en sommige Extremes dan met Ultimate autootjes...
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    De veronderstelling dat de Feroce de snelste auto uit de klasse is, is gebaseerd op de Super Cars Serie in de Kudos World Series. De enorm strakke acceleratie doet het gewoon enorm goed in die kleine straatjes van Florence. Doe dan niet zo eigenwijs dat ie op de Nürburgring geblazen wordt, want dat is dan gewoon pure logica :)
     
  14. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Voeg mij en dizzle daar maar aan toe

    Maar eigenlijk is het met die TVR nix aan...
    je bent al heel goed omdat je alles op platinum hebt uitgespeeld... en dan krijg je ook nog is een TVR als beloning... en dan kan je nooit verslagen worden in de ultimate's.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2004
  15. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    alles platina arcade en kudos world, alles compleet maar ik denk niet dat ik de moeite ga nemen voor rank 52
     
  16. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    @ Wouter

    In sydney ben je met de delfino ook niet meteen de beste, zelfde geld in yokohama en moskou, in edinburgh, florance en barcelona en (tokyo als je de route nog nooit gereden heb anders is het met andere auto's ook wel te doen hem in te halen) zit je alleen met een heeel groot voordeel van de accel van de delfino. Maar inderdaad, in de kudos world challenge blaas je die andere gasten er in het begin wel uit.
    Maar dan moet je niet met argumenten komen dat hij de snelste auto uit de klasse is, ik ga uit van feiten, niet van hoe hij rijdt op elke track. Maar dat wist je natuurlijk al :p
     
  17. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem eindelijk uitgespeeld op platina, maar ik vind dat die Speed 12 helemaal niet moelijk te besturen is, Sterker nog hij rijdt fantastisch.
    En voor de gene die willen weten wat er staat als je hem uit hebt gespeeld:
    It is with much respect that we congratulate you on this incredible achievement. You can be sure that few others have accompished the same.


    /EDIT: ik was 1 woordje vergeten|:-
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2004
  18. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    goed gelezen!
     
  19. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Amen _O_
    Zouden ze hetzelfde zeggen waneer ik hem op zilver heb uitgespeelt? :+
     
  20. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    wel raar, few others????? volgens mij hebben de meeste hier wel op platina :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina