1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DonScorpion

DonScorpion Guest

nee zeggen ze niet op zilver

2. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    op zilver zeggen ze dat je het goed hebt gedaan en dat je het op een hogere moeilijkheidsgraad moet gaan proberen :) (zoiets)

3. Trossarms

Trossarms Guest

nou ik denk toch niet dat de meeste hier alles op platina hebbe ik ben nog steeds aan ut zwoege op gold vooral de american muscle daar moet ik nog 3 races op gold en ik kan me echt niet voorstelle dat ik die op platina kan hale

4. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    je moet er gewoon mee kunnen rijden, zorgen dat je voor de bocht al remt dan insturen en meteen in de bocht weer acceleren, zonder te slippen natuurlijk. Maar volgens mij heb jij geen live... en dat is toch echt een heel groot voordeel als je dat wel hebt, je kunt dan allemaal replay's van bv de hotlaps bekijken. Maar voor de rest gewoon OEFENEN

5. ..::Alpha::..

..::Alpha::.. Challenge me

Leuk Bevonden:
    0
    JAAA ik ben nu ook met die american muscle races bezig, ben blij als ik daar doorheen ben zeg, wat een lompe kutbakken maken die americanen toch, hoe gelukkig nog maar 2 street races ofzo,

vooral die mustang cobra ligt echt als een dweil op de weg, dacht dat dat wel een goede koop geweest was maar dat viel dus vies tegen gnegne

6. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En vergeet niet dat ze spuuglelijk zijn, (behalve de voorkant van de nieuwe mustang dan). Maar voor de rest complete bagger. :D

7. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet je wat echt lelijke auto's zijn: die Lancia's

8. LOGOK

LOGOK Muuge Herder

Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg ik de tvr carbeera geunlocked met die wagen kan ik tenminste eerst evan de wereld worden sta nu met de enzo bij de meeste banen zo rond de 100

9. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Kudos World Series op platinum uitspelen :).

10. LOGOK

LOGOK Muuge Herder

Leuk Bevonden:
    0
    ja hoe moeilijk

11. XB0X

XB0X *]No XbOx LiVe[*

Leuk Bevonden:
    0
    pfff die wages met als level nurnurg ring ZUIGEN, ik vind die auto van 15 kudo's die mobile ofsow, zuigt dikke kont, en die gtr3 die in stats meer is dan ferrari ZUIGT OOK hard, dus ik haal die ferrari maar, pfff had 174 kudo's over :p

/Mod Nederlands praten aub? Dit gaat echt nergens over :{

12. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Nurnurg Ring.... hahahhahaa :p

13. loris65

loris65 4-stroke chief

Leuk Bevonden:
    0
    gaaf spel, alleen ik word helemaal knetterleip van de cone challenge in de ultimate klasse... alles lukt, behalve dat.. heb ik na 1 rondje 7200, ga ik steeds in de fout...zelfs de nurnurg ring lukt, erg joepie.. 8)

14. ..::Alpha::..

..::Alpha::.. Challenge me

Leuk Bevonden:
    0
    precies! opzich vindt ik die chrysler viper er nog wel stoer uitzien maar die is niet te kiezen in american muscle, is evengoed nog wel een zwaar ondersturende bak maar ziet er tenminste stoer uit.

ben blij dat ik nu bij de volgende challenge ben, wat rijden die ferrari's toch lekker zeg (corvette z06 ook wel een beetje, goede remmen idd :eek: )

15. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat net even te kijken hoe lang ik heb geraced(170uur),
    maar ik denk dat er niets van die tijd klopt: 1 PGR2 minuut duurt 33 seconden. Ben ik de enige met die fout??

16. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij klopt het wel.

waar kun je kijken hoeveel kilometer je hebt gereden?

17. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Options --> Profile Manager --> dan zie je het wel

18. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij niet, wel hoeveel wagens en medailles ik heb, maar verder kan ik het niet vinden

19. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij wel gewoon hoor, ik heb trouwens 41 uur geracet en volgens mij klopt dat gewoon hoor, heb er al aardig lang achter gezeten en heb 113 gouden medailles en 59 platinum medailles en heb ook de arcade races allemaal uitgereden op goud. Zat uurtjes dus...

Waar heb je het over vent? Een auto van 15 kudo's (ik neem aan tokens) die mobile ofsow heet? Ik neem trouwens aan dat je met die gtr3 de Porsche GT3 bedoeld (wat trouwens een _O_ wagen is) en met die ferrari de Ferrari 360 Modena Stradale-versie bedoeld, maar kom op ff duidelijk want niemand begrijpt het!

Laatst bewerkt: 19 jan 2004
  20. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    staan de kilometers en medailles, op dezelfde pagina als het aantal kilometers gereden?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina