1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze gaan het wk uitzenden, maar dit zal niet beperkt blijven tot chello. Je hebt hier wel weer een nieuwe decoder voor nodig die ook hd kan decoden.
     
  2. Driesestig

    Driesestig Afc Ajax!!!

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsof alles niet nog genoeg kost :p
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hier een stukje uit de review van PGR3 van GameSpot:

    Of course, these gorgeous graphics require an HD setup to get the most out of them, though we were pleasantly surprised to see that even on a normal television, the game still retained a good deal of its visual splendor. If you've got a newer TV set capable of playing in widescreen ratio, be sure to enable it, as this setup greatly enhances the game's visuals.

    In dezelfde review zeggen ze tevens dat de offline mode erg kort is.
    Als het goed is, dan kan je hem binnen 6 uur uitspelen.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2005
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is puur voor Xbox Live vind ik. Deel 2 MOEST je single wel spelen om auto's te unlocken. Dat is gelukkig niet meer.
     
  5. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Hoe kom je daarbij? Er zit toch een Gotham Carreer in waarbij je auto's moet unlocken? :{
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    In PGR3 niet, daar heb je meteen alle auto's in het begin al. Iets wat ik erg jammer vind.
     
  7. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft voordelen en nadelen.
    Als je niet super veel vrije tijd hebt, en je dan 10tallen uren moet spelen om die bepaalde auto's te krijgen, gaat de lol ervanaf... en is het op Live erg oneerlijk.
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het heeft idd zijn voordelen en zijn nadelen.
    Wat ik een nadeel vind is dat de uitdaging om te rijden eigenlijk weg is. Je rijd niet meer voor iets.
    In PGR2 gaf het bijvoorbeeld veel voldoening als je je 5 races helemaal kapot had gereden en dat je dan een nieuwe auto kreeg, dat is gaaf. Het is een uitdaging en tevens een motivering om verder te spelen.
    Dat heb je nu niet meer, en dat vind ik erg jammer.
     
  9. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch ook leuk om de singleplayer te spelen?
     
  10. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk! Daarmee leg je de basis.
    Maar mij gaat het vooral om Live. Racen / praten / menselijke tegenstanders :). Altijd fun!
     
  11. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt gelijk vind ik , maar er zijn nog steeds een aantal auto's unlockbaar. Maar ja ze hadden er idd wel wat meer niet meteen vrij moeten geven vind ik.
     
  12. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, met het vorige deel was dat al erg leuk om te doen, met deel 3 wordt het alleen mar beter :9
     
  13. Kill_Machine

    Kill_Machine Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik Heb veel plezier beleefd met Project Gotham Racing 1 / 2 Beleefd via de Multiplayermode
    dus ik kan haast niet wachten tot ik de nieuwste Project Gotham Racing heb..
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2005
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Damn, wat is dat nou weer voor iets bouts. Dat vind ik echt drie keer niks, dat je direct bijna alle auto's hebt :confused:. Kom op, tis toch veel leuker om allemaal dingen teunlocken.

    Ik vind dit een zwaar minpunt van de game....

    Gotham TV

    Photo mode
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Die photo mode is gaaf, doordat je blur effecten kan toevoegen :cool:
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Khad het al enigzins verwacht omdat je nu alleen maar top auto's in het spel heb zitten. Dus je kan eigenlijk niet meer opbouwen qua vermogen etc.
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja, ik vind dit echt zwaar tegenvallen. Vind PGR3 nu eigenlijk wat tegenvallen. Het is toch het leukste om alle dingen teunlocken :{ Ik deed gewoon een dikke 200 uur over de TVR, maar toen ik hemn had kon mijn geluk niet op. En nu?, damn bout game :eek:
     
  18. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dit is echt té matig. Nu krijg je van die mensen die te beroerd zijn om met de Mclaren de handrem te gebruiken en vol tegen de vangrail aan knallen, omdat ze te lui zijn om de banen een beetje te verkennen. De singleplayer van PGR2 was zéér uitdagend en erg leuk! Dan heb ik het over de Kudo's world Series. Het was echt cool om die auto's te unlocken en van de singleplayer leer je ook veel.

    Ik ga, hoe dan ook de Gotham Carreer uitspelen, ook al vind ik het jammer dat mensen die Platinum halen niks extra's krijgen... of toch wel?
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jawel, neem aan van wel. Maar ik wil ook zeker Platina uitspelen, maar of ik daar nog zin in heb. Ik vind de game opeens geen ruk meer aan :eek: Als je all auto's al hebt in het begin op een paar na, wat maakt een game nog leuk? ''Xbox Live'', nou feest, daar zit ik net op tewachten.

    Boos op Bizarre Creations 8)
     
  20. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp het heel goed, maar ik denk dat je het anders moet zien: je speelt de hele singeplayer voor de lol, ok, vroeger unlockte je auto's, maar nu niet meer. Pijnlijk, ik weet het, maar je kan straks iig wel zeggen: "ik heb PGR3 op Platinum gehaald". Nou maakt dat ook niet zoveel uit.. maar in PGR2 was het veel leuker, als je zag dat iemand de TVR had, dan wist je dat hij een redelijk niveau had.. nu heb je dat helaas niet meer. Ben ook wel boos op Bizarre..
    Nu houden ze rekening met een relatief kleine groep mensen, die geen zin hebben om de singleplayer te spelen, dat vind ik wel jammer. PGR was altijd heel uitdagend..

    Trouwens, waar hebben jullie gelezen dat alle auto's aan het begin beschikbaar zijn?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina