Project Gotham Racing 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Naja ik wist het niet, maar op de demopods, kon je al wel een hele boel auto's bespelen. Dus, grote kans dat het ook in de uiteindelijk versie is. Ik had het nergens gelezen.

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Zal ook ongetwijfeld in je achievements komen als je het op platinum uitspeelt en je zal er ook ongetwijfeld een leuke auto voor terug krijgen :)

3. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Het mooie voor de mensen met live is, is dat je kunt zien in hoe verre mensen de game hebben uitgspeeld volgens mij. En misschien zijn er wel bonus cars/spraypaints/nieuwe modussen/game artwork/etv.

4. Driesestig

Driesestig Afc Ajax!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Je hebt bij t begin van t spel namelijk al een heel groot assortiment aan auto's, maar door de career te doen, en bepaalde achievements te halen is er nog wel wat te unlocken, namelijk speciale auto's en concept cars. Ik dacht dat het er een stuk of 10 waren, die je vrij moet spelen.

Heb je toch nog een doel om de career mode te doen.

Niks mis mee toch?

5. m@urice

m@urice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat een hoop mensen op het forum niet zo oud zijn en voornamelijk nog op school zitten.(en een hoop vrije tijd hebben)
    Maar er zijn natuurlijk ook mensen met minder vrije tijd die een baan hebben en michien een gezin met kinderen.Deze mensen hebben minder tijd en als ze dan online gaan kunnen die wel meekomen met de rest omdat ze dezelfde auto's hebben.
    Ik heb gewoon geen tijd om uren in de singleplayer te steken.En als ik tijd heb wil ik online gamen.

6. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    is er ook schade aanwezig in dit spel?

7. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    er is geen echte schade zoals in Forza maar meer zoals in PGR2 dat je spiegel scheef gaat hangen of dat je een paar deuken in je auto rijdt.

8. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    ok, naja beter wel wat schade dan helemaal niet. vind het altijd zo nep als die dingen gewoon mooi blijven:)

9. flipkop1984

flipkop1984 I Love Techno

Leuk Bevonden:
    0
    zo vind ik het ook, ik heb pgr wel op zilver uitgespeeld maar ik had daarna geen tijd en zin meer om het verder uittespelen, dus ik ben eigenlijk wel blij dat er geen lange singleplayer mode in zit

10. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Feit is ook dat er geen langzame wagens in het spel zitten, dit zal vast hebben meegewogen met het besluit om bijna alles gelijk te unlocken.

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Je hebt ook nog klasses hè ;). Klasse A tot E. En dan heb je misschien nog een apparte klasse die je krijgt als je het spel uitspeeld op een moeilijkheidsgraad. Maar ze hadden misschien wel iets meer over de Single Player kunnen doen, jullie zeiden toch 10 uur hè?

12. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je toch de singleplayer moet spelen, wil je auto's unlocken want:

Zie hier hoeveel elke auto kost: http://www.forzacentral.com/forum/showthread.php?t=8917

Gaandeweg zul je kudos verdienen en auto's kopen.

13. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ja et wordt natuurlijk ook een uitdaging om de conceptcars te unlocken.

14. flipkop1984

flipkop1984 I Love Techno

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 20 nov 2005
  15. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Goed gevonden. Wel grappig om tezien. Ook het filmpje wat in er in staat :)

16. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij nou vertellen wat het echter verschil is met deeltje 2 (behalve de auto's) want moet eerlijk bekennen deel 2 was ik binnen 5 dagen op uit gekeken en dat vond ik toch wel zonden van mijn mooie 60 euro...

17. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mja als je geen Xbox Live hebt is er in één keer heel wat minder aan inderdaad. Maar dan houd je het verschil dat er wat meer modes en dat het gewoon veel mooier is enzo. Maar qua gameplay zal er niet zo gek veel veranderen. Het is echt een spel voor Live.

18. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Nieuwe speelmodes zoals: Capture the Track en nog wat meer. Alleen snelle auto's. Meer mogelijkheden via Live, Gotham Live. Gameplay...

19. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb live hoor... wil wel geniet van het goede wat een xbox te bieden heeft, maar vond ook daar niet super veel aan..

Maar wat houd dat capture the track in?

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Je rijd een race met een groep mensen en de langzaamste van iedere ronde wordt uit de race gegooit tot er nog maar 2 man over zijn die dan strijden voor de echte titel :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina