1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stifke

    Stifke Frikandel Specialist

    Berichten:
    1.289
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik schrok even, ik dacht dat het via live zijn graphics moest inleveren omdat het anders niet soepel zou lopen. Gelukkig blijkt dit alleen voor de multiplayer te gelden _O_
     
  2. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ook weer zo iets kneuzigs iets, dat je moet inleveren op de multiplayer. Ik bedoel als de 360 werkelijk zo goed is dan zou dit een peuleschilletje moeten zijn om op te lossen.
     
  3. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ey bedenk wel ff dat er een strikt tijdslimiet aan het ontwikkelen van het spel zat...

    Als ze meer tijd hadden gehad, durf ik te wedden dat je hier geen last van had. (ach ja nu blijft er nog wat over voor deeltje 4)
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    De GFX maken bij de MP toch minder uit.
    Als we al dáár de minpunten moeten gaan zoeken...... :+
     
  5. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of de Weekly/Mothly Ghost challenges er weer in zitten? Ik vond die dingen toch wel het coolste onderdeel van PGR 2.
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Las in het boekje van wel.

    Ook worden de de Ghost's van de Beste 10 van de wereld ge-up load :cool:.
    Oftewel, kan je kijken waarom zei toch zo snel zijn.

    Of was dit al bij PGR 2? Nooit die titel op Live gespeeld.
    In elk geval erg cool dat je dat kan zien.
     
  8. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ja kon al
    maar tog bedankt voor de info
     
  9. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was bij Pgr2 ook al idd :). Als je goed zoekt vind je er nog een paar van mij :p.

    Zonde dat je um nooit op Live gespeeld hebt. De multiplayer is egt super.
     
  10. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet me heel erg inhouden maar ik kijk niet }:]
     
  11. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Shift-Glitch? :p Maar nee, deze zal er wel uitgehaald zijn. Het werkte wel in veel racegames. Ook geen wallbashen deze keer door strafsecondes.

    Maar is inderdaad cool dat ze er weer zijn, vond de cones elke keer weer leuk. Ik hoorde trouwens dat je geen donuts meer kan doen in PGR 3.

    Zoals het er naar uitziet zal PGR 3 meer met echt racen te maken hebben.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2005
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ook niet :p Wil dat moment voor vrijdag bewaren :9
     
  13. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    bedoel je met die donut dat je met die ene auto heeeeeeeeel hard kon spinnen? of gewoon 360's maken?
     
  14. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Donuts = oneindig veel 360's achter elkaar maken, en soms een slide er tussen door. Hiermee kan je heel hoge scores halen.
     
  15. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel gebruikten dat voor kudos ja.
    Ik gebruikte het vaak met racen als je de finish naderde :p
     
  16. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Live had dat bijna geen zin, alleen bij offline.
     
  17. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ook altijd op Live, rest deed dat ook of reed er volop in, vaak brute crashes :cool:
     
  18. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel eigenlijk dat 360's maken op live geen zin heeft. De Kudos stroom houdt redelijk snel op. Bij offline houdt de Kudos stroom nooit op.
     
  19. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel van deze 'problemen' waren al bekend voordat het spel in de winkel lag. Waarom dan veel mensen klagen over de simpele en te korte singleplayer en het aanbod van wagens snap ik niet helemaal.

    Je wist dat PGR3 vooral op multiplayer gericht is, wat ook het leukst is als het aan mij ligt. Achteraf klagen is dan niet helemaal terecht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina