1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet het nummer van de xbox live nederlandse service, kan het niet vinden en connecten met de 360 lukt niet:mad:

    greetz wooly
     
  2. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    0800 023 3894

    Maar ik moet dus nog een weekje wachten :mad: In de tussentijd heb ik denk ik een nieuwe gamertag, dus tot dan _0/
     
  3. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem helemaal te gek, online is veel leuk dan ik had gedacht, want ik dacht dat het niveau voor mij niet haalbaar was, maar dat valt erg mee, ik snap de ranking nog niet helemaal, maar dat komt wel goed!
     
  4. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee, dit is niet het nummer wat ik zoek, er is nog een nummer waar je alleen voor xbox live terecht kan, in het nederlands. Wie weet het nummer?

    greetz wooly
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ben inmiddels al op 30%+ van het spel. Tgaat echt tesnel en het is tesimpel :+. ConeChallange en nog wat andere nieuwe modes heb ik nog op goud maar dat boeit me niet zo. Ook ff op xboxlive geweest _O_.

    Add: Metal Mark NL

    :cool:
     
  6. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom zoek je zelf gewoon niet?

    Veel makkelijker.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  7. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    die eerste race is al heel moeilijk op op medium
    maar die daarna komen haal ik wel makkelijk op medium
    is dat alleen de eerste race?
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee, Kameo komt morgen.
    PGR3 gewoon bij de MM in Zwolle gekocht. :cool:
     
  9. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Die bestaat (nog) niet ;)
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    MetalMark NL dan :). Xboxlive doet echt ****** leip bij mij :confused:

    Black-hole wil jij me ook ff toevoegen op msn, ff zien hoe dat moet met XL :) *Zie profiel
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Damn...jullie zitten al lekker te spelen.. ik ga hem morgen reserveren en dan hoop ik dat de nieuwe vracht snel zal komen.

    Maar even over PGR3. Wat vinden jullie er nou van als je het vergelijkt met PGR2? Er zijn hier veel mensen die PGR2 ontzettend lang speelde en er helemaal verslaafd aan waren (MM, Fredkroket enz.. :p). Wat vinden jullie van deel 3? Ik snap wel dat het mooier is maar is het ook echt leuker of vind je PGR3 toch iets minder als PGR2? Een game hoeft niet mooi te zijn om goed te zijn.

    Dit spel wil ik namelijk ook als eerste kopen.
     
  12. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een heerlijke game. Ik denk dat ik met deze game ook wel weer de 500 uur ga halen :p. Besturing is bijna hetzelfde als Pgr2. Verschilt maar heel iets met sturen vind ik. Voor de rest aardig hetzelfde. De banen zijn erg leuk ( ook al heb ik alleen nog maar londen en 'de groene hel' gereden. Maar wordt egt leuk op Live enzo :). En grafisch......Bizar :).

    Mark!! Voeg me toeeeee. We moeten racen :p.
     
  13. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze kondig ik aan:

    De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie!!!!!

    Lees de thread voor meer info: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=78236

    AUB Nog niet posten, alle posts zullen worden verwijderd:cool:

    Start: Aankomende Zondag avond_0/
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  14. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Kon ik maar spelen.. :'-( Maar wat doen jullie? Alleen hot laps? Of ook cone challenges? Cone's zie ik namelijk wel zitten.

    Edit: ik zie het al, er staat nu wat meer info bij/ geen cone's dus
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  15. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Mega game....

    Speelt super, het geluid over dolby 5.1 is echt vet.....
    Alleen van het ranking systeem snap ik nog weinig. (het online gedeelte dan)
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Eerste uren op breedbeeld gespeeld, erg cool, dacht dit kan niet beter, toen vga kabel gehaald, fuck, op tft ziet et er nog scherper en vetter uit. Echt alles zo vloeiend in beeld, met 190mph over een brug, met zoveel detail en snelheid. Besturing super, lekker wegtrekken en je voelt de hobbels in de weg als je auto wegtrekt. Geluid is super, als je versnelling schakelt zie je de auto van binnen naar beneden gaan net en bij het gas geven mooi omhoog zoals in het echt etc, echt, dit is het enigste race spel dat ik echt vet vindt om te spelen, ben helemaal geen race fan, vindt er nooit wat aan, maar dit verandert et:cool: De view vanuit de auto is het vetste, zie je je spiegel bungelend aan je auto hangen, en stuf op je ruit komen, super gedaan.

    Ik als hater van auto race games, gaat dit spel zelf ook halen zodra ik een 360 heb, zegt al genoeg over hoe vet dit spel is.

    Vooral dat brute geluid als je door de bocht effe extra gas geeft en je em door de bocht trekt en net de bocht houd:cool:

    Ik zal ophouden :D
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  17. Blacksad

    Blacksad Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Om hier nog even op terug te komen, als ik m'n Vga kabel aansluit en die op 1280x720 zet ziet het er fantastisch uit oppeens! op de kleuren na dan helaas, die zijn erg flets, maar met pgr maakt 't me niet zoveel uit, maar 't iets realistischer :) en is altijd nog wel een beetje op te poetsen, dus mensen met 't zelfde probleem, VGA is dé oplossing in 't geval van pgr!
    Bij kameo en King kong dan weer niet.
     
  18. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik sta nu nr 3687 ofzo in leage 5.

    gamertag: Demol1t1onman
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  19. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Live is het echt k*t, een constante echo. Je kan elkaar nauwelijks verstaan in PGR3. In de chat valt het nog mee (van het dashboard), maar in PGR 3 zelf is het gewoon niet te doen! Zelfs als je met 2 man speelt.Meer mensen die daar last van hebben?
     
  20. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Was net voor het allereerst in mijn leven op live...
    Lag 3e maar werd er meteen afgebeukt. Haha...Maar het was evengoed een supervette ervaring. HAd niet gedacht als Nintendo-diehard voor Live te vallen, maar het is de shit.

    Moest wel lachen ..zaten 2 hollanders wat te kletsen met een Amerikaan...Cursus Engels anyone? :) Heb ooit gehoord van Steenkolen Duits...maar...Steenkolen Engels...Bestaat dat ook??? :) Moet je die headset trouwens gebruiken?
    Heb niect echt veel zin om door zo'n ding te gaan ouwehoren eigenlijk.

    Wat vinden jullie trouwens de mooiste track om te rijden?
    En de wreedste wagen?

    Wie weet tot 'live' :)
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina