1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Bekend probleem, zet je oortje wat zachter, of laat de ander dat doen en het probleem is weg.
     
  2. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, ik ben druk bezig met pgr 3, en voor de online career mode is geweldig. Maar ik kan geen Gotham TV kijken, dan verschijnt er de melding: One of the currebt Gamer Profiles is not allowed to play the selected gamemode.
    Ik heb me vandaag geregistreerd op xbox live, ik ben wat dat betreft nog een groentje.
    Hoe veranderd mijn Reputation?
    Hoe veranderd mijn Gamerscore?
    Ik hoop dat iemand kan/wil helpen
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga je morgen is toevoegen :). Hoe kom je aan die tagname joh haha.
    Het gezellige aan Xbox Live is ook weleens het praten, vooral als je met Nederlanders gamed.
    Ik heb alleen het idee dat mijn headset het niet doet :mad:. Zie ook nergens een lampje ervoor ofzo...
     
  4. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook als je een audio cd hebt geript deze afspelen onder het racen kan nergens vinden,

    kom nog niet verder als silver maar wel mooi spel!!!

    doen jullie automaat of schakelen jullie???
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  5. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    je reputatie veranderd als andere gamers je aardig vinden.
    hoe je score omhoog gaat weet ik niet.

    ik sta nu 2600ste ofzo kan je zien als je in het menu staat waar je kan kiezen wat je gaat rijden, dan staat er bovenin your current position is....
     
  6. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet tijdens het racen op de guide button drukken en zie je zon soort music player halverwege het scherm, dan druk je gewoon daarop en kan je kiezen wat voor muziek je wil selecteren.

    Heb trouwens vanavond via Live gespeeld en werkt echt super goed, geen lag en alles.
     
  7. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook sinds gisteren begonnen met PGR3. Graphics zijn inderdaad super op mijn Samsung LCD. Wat mij meteen opviel is dat de menu indeling hevig onder handen genomen is, zal nog een redelijke zoektocht worden wil ik me hier thuis gaan voelen. Tot nu toe erg onoverzichtelijk waar ik wat kan vinden. Weet iemand ofdat de weekly ghost challenges terugkomen??
     
  8. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja joggies, het is allemaal van start gegaan en het is allemaal zo geweldig (ook als je geen 360 hebt). was ik gister zo op live, zie ik bij me vrienden staan: playing pgr3. je weet niet hoe een fantastisch gevoel dat geeft. ook zijn er al reclames voor pgr3 en das natuurlijk ook leuk. Ik wens degene met een 360 veel plezier met dit geweldige spel.
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    De 360 is helemaal aangesloten, ik heb de menu's ff ingesteld en hij staat klaar om PGR3 te ontvangen die vanmiddag met de post zal komen!

    * is blij :+
     
  10. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey GT...long time no speak_O_
    Alles oke??? Voeg me maar eens toe...zal dat bij jou ook doen als me dat luktO-) Tallon 4 is een naam die voorkomt in het beste spel aller tijden imho....tromgeroffel......Metroid Prime:9

    Kzie je online...( hopelijk in mijn achterspiegel:+ )

    Ontopic: Wat is jullie favoriete car/track?

    gtz
    GS
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb ff een paar vragen:

    Ik heb in de Gotham Career de eerste 2 badges op Hardcore gehaald, maar bij de 3de moet ik een trophy hebben om hem te unlocken... Waar in vredesnaam kan ik z'n trophy winnen?

    Als ik op 'Play on Xbox Live' klik staat er dat ik daar niet mag spelen. Hetzelfde geld voor "Heroes Channel'. Wel kan ik gewoon in de online career racen, maar niet 'echt' online. Weet iemand hoe dit komt? Alles is goed aangesloten, want ik heb wel gewoon verbinding met Xbox Live, en ik kan ook gewoon een online career spelen, maar hoe kom ik op 'Play on Xbox Live' in het submenu van 'Playtime'?

    Verder een peuke game :)
    Ziet er goed uit, en online is ook erg leuk en soepel.

    Kunnen een paar mensen mij ff toevoegen aan hun friendlist, hij is zo leeg nu :'-( :+
     
  12. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Trophies win je in de offline carreer mode, ik heb precies het zelfde met het Heroes Channel en play on xbox live, ik kan ook wel gewoon carreer online doen
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Maar hoe win je die trophy's dan?
    Want ik heb degene die ik kon doen wel helemaal op hardcore... moet ik die vaker rijden ofzo :confused:

    Iemand die weet hoe het zit met het online PGR3'en?
     
  14. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Misschien domme opmerking, maar heb je wel een Xbox Live Gold abbonement?
    Zoniet, dan kun je nog geen Live multiplayer doen, alleen gebruik maken van de leaderboards en marketplace etc via het Xbox Live Silver abbonement wat standaard bij de 360 zit.
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Eerste maand Xbox Gold is gratis ;)

    Maar ik kan wel online racen... alleen via de Online Career mode, maar niet via 'Play on Xbox Live', en dat is toch een stuk leuker.
     
  16. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Hmmm dan denkik dat er voor jullie iets niet helemaal klopt. Misschien dat die maand gebruikers toch bepaalde restricties hebben (kan ook een bug zijn?).

    Zou zo 1,2,3 ook niet weten hoe ik erachter kom waar het aan ligt. Sorry!
     
  17. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg een trophy als ik in een klasse alle medaile's heb gehaald, heb je alle klassen al? misschien is het een van de laatsten ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  18. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer vette game, zeker via Xbox LIve... Damn wat ziet het spel er ook goed uit... Je rijd voorbij allerlei steegjes en als je dan even snel naar rechts kijkt kijk je tot in het oneindige naar alle prachtige gebouwen. Heb me er online zeker mee vermaakt. Stel je een GTA voor met een stad zo mooi als die in PGR3 :eek:
     
  19. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    eeey krijg waarschijnlijk zometeen de box + PGR3 binne met de post. Zie er echt naar uit maar ik ben benieuwd in welke karretjes jullie allemaal rijden tot nu toe.
     
  20. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Aston Martin DR9 en de Ferrari F430 :). Trophy's halen is erg eenvoudig. Gewoon een championship halen en je hebt er al 1.

    Mark en JP. Kom eens online :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina