1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik sta nu ergens 2000ste van de wereld;)
    cars: porche ctr 3
    : ferrari f40
    : en een gtr ofzo:p

ik rij overigens alleen c klasse

2. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen jammer dat het spel wat aan de donkere kant is en je niet ingame gamma coorectie of brightness aan kunt passen :mad:

3. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kun je dat zien? sta je 2000ste van de wereld of 2000ste in de C klasse ?

4. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook gewoon met x box live voor 1 maand maar wel gewoon elke mode kan ik spelen alleen als ik quick race doe dan krijg ik bijna altijd dat het niet lukt.

5. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je daar precies mee Tipex? Ik heb met mijn beamer eerlijk gezegd nergens last van, zou jij met je Sony ook geen last van moeten hebben dan toch? Alleen als je af en toe een tunnel door rijd en je komt eruit is het licht ineens behoorlijk fel en op zo'n groot scherm merk je dat dan wel even, moeten je ogen bijstellen maar goed, dat ervaar ik dan maar als realistisch :). Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog geen nachtelijke races heb gereden.

6. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    je kan zien waar je staat als je naar online career gaat. dan kan je kiezen welke race je kan doen ( random, eliminator, head to head....)
    dan staat er boven in een tekst met iets van '' your current positsion is.... in leage...

elke keer dat je 1000 plekker stijgt wordt je leage hoger. ik sta nu in leage 3
    op plekje 2600 ofzo
    ik race alleen in de c klasse ik weet niet of ik dan 2600 van de wereld sta in c klasse of in allemaal.

ik weet wel dat ik de helft van de races 1ste wordt en dat als ik 1ste wordt dat ik maar 100 plekken stijg, en als ik 2de ofzo word dat ik dan al weer zak

7. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    Had je al xbox live?
    Ik had het nog niet, dus heel misschien komt t daardoor?
    Ik heb geen idee, tis wel best k*t want nu kan k niet tegen bekenden rijden

8. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik heb ook mijn settings iets aangepast om het iets lichter te maken. Vooral New York heeft er last van als je in de schaduw rijdt (wat best vaak zo is).

9. zillela

zillela Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je met 2 controllers 2 autos besturen en dan online ?

10. psvu2

psvu2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol lekker hoog jullie kom ik aan met leag. 19 19450!!!

fun!!!

11. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    Hebben jullie ook soms problemen met het joinen van lobby's?

Of ik krijg de melding dat ik helemaal niet kan joinen, of cannot communicate to some of the players.
    Iemand hier? Hoor van anderen dat die er ook problemen mee hebben.
    Wat valt hier aan te doen?

12. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen last van.. werkt probleemloos hier..

13. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt er gewoon op alsof pgr3 donkerder is dan de rest van de spelen. Meeste spelen kun je nog wel iets van brghtness aanpassen of gamma correctie doen maar vna pgr moet je je display device aanpassen en dat is een beetje de omgekeerde wereld. Je gaat niet je weergever aanpassen aan het spel. Ik heb alleen bij tony hawk de neiging gehad brightness aan te passen maar dat kan ook gewoon in het spel. Kameo kun je ook kiezen voor display type, plasma, crt, lcd etc. maar bij pgr kun je niets. Blacklevel van lcd is niet het beste enik wil hem nog laten grayscalen op me 360 dus het zal nog wel beter worden maar het valt gewoon met de rest van de spelen die wel allemaal mooi zijn.

14. JeePee

JeePee Guest

Zijn er hier mensen die met de 1 maand gratis Gold Live account probleemloos op 'Play On Xbox Live' kunnen drukken...?
    Dan weten TommieNL en ik waar het probleem kan liggen...

Mijn rank is momenteel
    Leag 4 rank 58.

15. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup.. ikke..

16. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    niet echt geprobeerd maar kwam wel in een lobby met andere mensen terecht.

17. mark8925

mark8925 Guest

Ik heb hem nu ook, net ff 2 uurtjes gespeeld :p .. echt dit spel is in 1 woord: GRU-WE-LIJK _O_ .. echt top :)

18. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel deze nu een dag en is echt geweldig heb de vorige pgr nooit gespeeld maar dit is toch wel super.

19. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Helaas heb ik een breuk in mijn utp kabel dus kan ik niet online. Heb in de tussentijd meer dan vermaakt met het offline gedeelt. Heb hem nu voor 64 procent uit gespeeld. Alles op gold behalve een paar cones op silver. Gelukkig ook al een zooi op Platinum.

Rijd wel een stuk makkelijker dan Forza zef!!

Valt het jullie ook op dat het verschil tussen platinum soms behoorlijk groot is. De meeste streetraces reed ik meteen voor de eerste keer uit op gold. Terwijl ik het circuit niet eens kende. Op platinum was dat wel ff anders. Mede omdat de tegenstanders betere auto'
    s hebben, maar ook door hun skills.

20. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Nouw ik vind "hardcore" of "platinum" echt tegenvallen. Ik ken de banen nog niet egt goed, maar zelfs met 2 of 3 fouten haal je het nog met een seconde of meer :\. Kvond platinum bij Pgr2 een stuk moeilijker. Beetje jammer dat ze dat niet wat moeilijker gemaakt hebben. Maar egt een topspel :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina