1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit weer vast met m'n account aanmaken :'-(

    Bij het aanmaken van m'n account pakt hij m'n e-mailadres niet. :confused:

    Er staat dat dat emailadres reserved is en cannot be used...

    Weten jullie waardoor dat komt?
     
  2. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    maak je toch gewoon een ander email voor dat;)
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik idd nu mee bezig :)
     
  4. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer begint de XBW PGR 3 competitie? het is nu zondag avond
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    thnx. Ik zal proberen om aan je tijd te komen :cool:

    We moeten btw echt een keer tegen elkaar racen. Invite je me als je zin hebt..?
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF Hij pakt gewoon ál m'n e-mailadressen niet! :mad:

    Hoe hebben jullie dit geflikt dan, pkat hij sowieso geen hotmail ofzo? :confused:
     
  7. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hotmail, en geen problemen
    Ik kreeg na 5 minuten al een mail van xbox live
     
  8. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij pakte die ook geen hotmail, heb toen een yahoo acount gemaakt
     
  9. BrokenTable

    BrokenTable ehh?

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Tof spel. Heerlijk om via Live te spelen al mis ik een paar dingen tov. PGR2. Dat je niet meer met een guest op Live kan weet ik ondertussen (erg jammer), maar zijn de volgende punten ook niet meer mogelijk:
    - Bij timetrial een ghost van een friend downloaden. Bij 2 ging dat dacht ik wel
    - Als je een game maakt kun je geen class of auto restrictie doen.

    Kan het beide niet, of zie ik iets over het hoofd?
     
  10. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste kan inderdaad niet, wel jammer maar het is niet anders. Het eerste puntje weet ik niet.
     
  11. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat met Live: Ik heb niet erg veel verstand van Live. Maar als het goed is moet je 18 zijn voor een Live account. Dus als je in je hotmail adres ingesteld hebt dat je 15 bent, kan je dus niet verder. Ik dacht dit ergens anders gelezen te hebben, en dacht dat je dan gewoon bij je hotmail instellingen je leeftijd moest veranderen. Dan moet je je aanmelden met je account, en dan staat er rechts bovenin instellingen. En daar moet je dan ff kijken.
     
  12. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra Live je vraagt wanneer je geboren bent moet je hoogstens 1987 gebruiken.. Dan is er niks aan de hand volgens mij..

    Ik ben zelf nog net geen 18 en toen ik zag dat je 18 moet zijn heb ik meteen ff me 360 gereset, toen opnieuw gedaan en '87 gebruikt, en hij deed het toen prima met me Gmail adres..
     
  13. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het zelfde, ik ben nog net 17, maar dat heb ik ook ingevuld, en hij werkt wel
     
  14. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Jonges...

    ff een simpel vraagje, ik heb dus ook PGR3 echt een topspel... alleen vrijdag kwam een vriend spelen en aangezien die een btje jaloers verdenk ik hem er van dat ie me Right trigger knop een beetje verneukt heb...

    of klopt het dat je de RT knop helemaal moet indrukken om gas te geven? ik zat gister zo te spelen en toen viel me op dat ik elke keer als laatste over de startlijn kwam...
     
  15. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat een VRIEND je controller zal slopen, omdat jij iets hebt wat hij niet heeft. Ik denk dat ie gewoon gevallen is toen jij even drinken ging halen ofzo. Normaal hoef je, dacht ik, niet helemaal de trigger in te drukken om gas te geven. Misschien een fabricage fout, en daar kan je MS voor bellen.
     
  16. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    1 ding is duidelijk dat ding is niet gevallen... en je kent die gozer niet dussss
     
  17. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Gompy...dit is niet als een aanval bedoeld ofzo maar je loopt in elk topix antwoorden te geven op vragen met informatie die je denkt ergens gehoord of gelezen te hebben. Post alleen iets als je echt iets zeker weet of het zelf ervaren hebt.
    En ik wil niet voor wanna-be mod spelen, maar het valt wel op dat je in elke game-topic loopt te posten terwijl je volgens mij zelf gaan 360 hebt. Dus ajb alleen feitelijke info posten, help je iedereen mee :)

    Oh ja, on-topic weer...
    Nadere info over XBW PGR3 Competitie wordt snel gepost...
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2005
  18. BrokenTable

    BrokenTable ehh?

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    De controllers voelen erg degelijk aan, om hem te slopen moet je denk ik redelijk je best doen. Maar de trigger geeft bij een beetje indrukken al gas. Pas als je verder dan 3/4e hebt ingedrukt ga je hard optrekken, daaronder is het meer cruisen wat je met je auto doet. Oftewel: ik heb niet het gevoel dat als je de rigger 50% indrukt je ook 50% gas geeft.
     
  19. Hwoarang

    Hwoarang Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    In racegames val ik vooral voor de snelheid van de wagens en de laatste jaren heb ik eigenlijk de echte realistische racers gemist. Want de laatste jaren heb ik maar 4 racegames gekocht. Voor PC heb ik NFSU 1 en 2 en op m'n Gamecube heb ik Burnout 1 en 2. Vier games waar de auto's boost hebben. Bij NFSU is dat dus de nitro die, als ze op is, niet zo gauw gevuld word en Burnout heeft een rap vullend boost, en die game speel ik superveel omwille van die boost.

    Dus als ik in de volgende generatie zal gaan voor de Xbox 360, dan zal deze game wel verandering brengen. Bij de PS3 zou dat dan de veel geprezen GT zijn.
    Maar deze game lijkt me echt heel interessant. Ik was eigenlijk voor deze versie niet echt voor deze reeks omdat ik in de winkels veel PGR kon spelen. De reacties over de game waren altijd positief, maar omdat ik in de winkels alleen die beginnelingauto's kon bespelen... die trage. En de game kon me dus niet boeien. Die auto's zijn eruit gelaten, en dat vind ik dus weer positief, aangezien ik graag snelheid in games heb.

    Dus als ik een Xbox 360 koop, dan zal ik deze ook wel kopen.
     
  20. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat klopt denk ik wel ;) Maar goed, ik verveel me gewoon denk ik. En dan ga ik dat doen denk ik. Ik zal er wel op letten. Ik zag opeens ook wel erg vaak me naam staan in die lijst van alle topics|:- En toen dacht ik ook FUCK. Heb ik nou al zo vaak gepost. Maargoed sorry daarvoor, ik zal er op letten_O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina