1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Heerlijk spel!
    Ik ben alleen nog niet zon heel erg ervaren rijder dus ga nog even flink wat oefenen ;)
    Heb vooral veel call of duty 2 gespeeld t weekend

    See you @ Live!
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    kan je de foto,s dire je maakt streamen naar de pc of opslaan als jpg?

    zo ja kan iemand een footootje posten? ben erg nieuwschierig!
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Zou ik ook graag willen, maar kan vooralsnog niet volgens mij. In een developer interview heb ik ooit gelezen dat ze dat, en de ondersteuning voor een Force Feedback stuur altijd nog via een Xbox Live update konden implementeren.. Let's hope so!


    En wat een geweldig spel zeg. Heb net een tijdje online career gedaan, de nek aan nek 1-1 races. Super! Ik vind de Xbox Live mode 10x beter dan in PGR2, waar het alleen maar racen met een groepje, om Kudos was. Dat Trueskill systeem werkt heerlijk en het is allemaal lekker divers. Als ik met een TVR Sagiris rijd, word ik ook daadwerkelijk tegen iemand van +- dezelfde snelheid en met een zelfde soort auto gezet.

    Enige minpuntje is het ongelooflijk irritante van de weg rammen wat regelmatig, vooral in 6-8 player races, gebeurt. Kan ik me zwaar aan irriteren. Maarja ik ben ook iemand die liever volgens de lijnen rijd en met een mooie, strakke inhaalactie iemand inhaald. Maarja, voorbeeld doet soms maar volgen.
     
  4. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat wilt, moet je mij maar toevoegen ;). Ik ben meer van het fair racen en goede racelijnen rijden. Dat gebeuk in de 1e bocht of op een recht stuk, zodat je er niet langskomt, komt me egt de strot uit.

    Maar als je met collissions off rijdt, is het ook erg leuk :).
     
  5. jayb

    jayb Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb een poging gedaan om alle 36 pagina's door te lezen, maar kwam veel onzin tegen..

    Misschien kan iemand mij vertellen hoe je een optimale start maakt, ik geef gewoon vol gas maar heb gemerkt dat iemand met dezelfde auto een keer voorbij blaaste met de start

    thx in advance!!
     
  6. BrokenTable

    BrokenTable ehh?

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik bij de start ook. Met half gas rij ik niet weg. Verder is bij wel drukgevoelig.

    Misschien een handgeschakelde auto?
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2005
  7. Bobbejaan

    Bobbejaan Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil een paar mooie foto's van mij garage posten maar hoe krijg ik die pics van mijn 360 op mijn PC ( heb geen xboxlive )

    wel een memorystickje ???

    vind alleen dat je wel Errug makkelijk de dikste wagens in je garage hebt staan
     
  8. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook precies zo. ik heb er echt een hekel aan als je 1ste rijd en vervolgens beukt nummer 2 je even met 300 tegen de vangrail. quiters haat ik ook. geef aan dat soort mensen meteen een slechte review;)
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe maak je foto's in de garage? :9

    Ik ben er nu ook een tijdje mee bezig, en het blijft gewoon bruut :cool:

    En wat je zegt over die auto's, dat was de hele bedoeling van het spel. Ik kan echt genieten van het geluid van de Lamborghini Galardo (oid) en dan incar-view. Dat geluid geeft mij kippenvel _O_
     
  10. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net het spel op platinum uitgespeeld, en nou heb ik ineens 4,5 miljoen credits in de min. Iemand een oplossing behalve Leen van Frisia bellen?
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Auto's verkopen?

    Of overnieuw beginnen met de races, en dan weer een zooi geld verdienen :cool:
     
  12. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    kan je in de min?

    ik ben trouwens begonne met een ariel en daarna een volkswagen
    maar lamborgini is m'n lievelings merk dus wil ik bij de lamborgini owners club :p
    met die merciulago o.i.d is gaaf

    (mensen met live voeg toe: pharrelshell)
     
  13. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is een bug :confused:
     
  14. Bobbejaan

    Bobbejaan Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil een paar mooie foto's van mij garage posten maar hoe krijg ik die pics van mijn 360 op mijn PC ( heb geen xboxlive )

    wel een memorystickje ???

    WIE WIL DIT EVEN PROBEREN VOOR MIJ ????????
     
  15. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat doe je snel _O_

    Ik heb nu bijna alles op zilver *)
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En ik zit lekker op Bronze te scheuren.
    Nu in een mooie witte Enzo overgens. :)
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Zilver is makkelijk ;) :+

    Ik ben nu bezig met goud.. Alleen de cone challenges kan ik moeilijk halen op goud.. De verschillen daar tussen zijn ook te groot. van 1500 kudos naar 10.000 ofzo.. Echt aso :p
     
  18. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn broer, King Tuur, heeft platinum in iets minder dan 9 uur gehaald. Alleen die heeft die 4 miljoen in de min bug niet :mad: Ik had er wat langer voor nodig, maar het scheelt echt veel welke auto je neemt dus dat is een tip voor mensen met moeite.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2005
  19. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rijd nu constant met de Ultima GTR (of andersom) en dat bevalt me prima voor zilver. Straks maar kijken naar de rankings om te kijken welke wagen je nodig hebt voor een mooie ranking.

    Zijn overigens de tijden/aantal Kudo's ook nog afhankelijk van de wagen of bepaalt de klasse waarmee je rijdt het aantal Kudo's en/of de tijd?
     
  20. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij verschilt het per auto niet per klasse maar dat weet ik niet zeker.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina