Drift Challenges:
McLaren F1lm.....super om in te driften je kunt lekker gedoseerd gas geven en hij blijft gaan. Tot nu toe geen betere tegen gekomen. Heb al een paar keer dubbel aantal score gehaald van platinum.
Cone challenges:
Lamborgini Murcielago GT (indien de cones verder gespreid liggen)
Ford Mustang GTR (zeer gecontroleerd e-braken)
Als je met de Ford eenmaal begint te e-braken moet je dit op sommige parcours wel volhouden omdat die simpelweg de acceleratie niet heeft. Vandaar dat ik dan soms overstap naar de Lambo. Deze vind ik een stuk makkelijker te controleren dan de DB9R
Street is ook afhankelijk van parcour.
De E-klasse is wel redelijk standaard de Nissan concept GTR. Voor de langere parcours met recht stuk de Bentley met zijn giga topsnelheid.
De B-klasse gebruik ik meestal de Ford GT.
De A-klasse is afhankelijk van welk parcour. Bij ruime parcours zonder al te veel rechte stukken gebruik ik de Panoz. Voor wat meer krappe bochten de Lambo. Mede omdat je dan nog makkelijk van de lijn af kan. Daarnaast vind ik de TVR fijn. F50 vind ik zelf enkel bij de snellere parcours handig. Bij lage snelheden moet je wel erg gedoseerd gas geven.
In het begin deed ik de one on one races op hardcore en keek naar wat voor auto de CPU nam. Zo ben ik begonnen met mijn auto's te kiezen. In bijna alle gevallen vind ik dat de cpu de goede keuze maakte. Hopelijk hebben jullie hier alvast wat aan.
Laatst bewerkt: 5 dec 2005