1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx Jp :D.

    De handrem gebruik ik heel soms in scherpe bochten ja, maar normaal echt nooit. Als een bocht net ff niet lekker gaat of ik al zie dat ik te laat rem, maak ik maar een mooie kudos-slide. Af en toe is het zo mooi om een 180 graden bocht helemaal te driften en goed uit te komen :).

    Maar egt heel tof btw dat je de xbox360 en pgr3 hebt. Had ik egt nooit verwacht :p.
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hey Fred,

    Wat zijn jouw lievelings auto's in de klasse A en B??? Wanneer gebruik je welke?

    thx
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    heb hem nu ook

    Ongeloofelijk wat dat ding kan weer geven en dan draai ik nog niet eens op een HD tv of monitor!

    Ook de gameplay is subliem ! (had eigenlijk nooit project gotham gespeeld, wel eeneen x bij een vriend!)
    Het is gewoon af jammer dat de botsingen wel nep zijn, maar de lichte schade ziet er toch mooi uit!

    Absoluut grote klasse!

    Dit is mijn voorlopige eerste indruk!

    ik ga nu gauw verder!
     
  4. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    *Start Xbox op :p

    A-klasse weet ik wel. Dat is of de DBR9 ( Dat geluid ..damn ) of de Ferrari F50 gt. Maar de Ferrari F50 gt gebruik ik alleen op Live. Omdat je anders geen 1e plaatsen gaat halen :p. Maar ik heb nog niet veel andere A-klassers geprobeerd. Nog niet eens de TVR Cerbera Speed 12... En klasse B heb ik nog helemaal niet gereden. Ik rij vooral A en C. Maar ik heb nu steeds meer auto's, dus binnenkort heb ik wel meer info voor je :p.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2005
  5. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kunnen jullie btw met routecreator zlef een auto kiezen. Ik vind et zo irritant dat je elke keer een auto krijgt voorgeschotelt. wil er zelf 1 kiezen.
     
  6. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    gewoon bij playtime
    dan kan je die gewoon kiezen
     
  7. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je trouwens ergens de leaderboards online bekijken?
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Klopt idd.

    Ga naar Playtime. Kies je track en op "X" drukken om je auto te selecteren en eventueel daarna op "Y" voor de klauer. Bij je tegenstanders moet je op "A" drukken en dan "change" car selecteren.

    suc6
     
  9. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik je on-line career doet heb ik in classe D 62 races gerden en 56 gewonnen. Heeft iedereen dat het op live zeer makkelijk is of ben ik gewoon goed :p
     
  10. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveelste sta je? leage?

    want ik rij alleen in klasse C en heb 60 races gewonnen van de 80
     
  11. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand de volledige lijst van rankings... ik ben nu 28... dat is na hot shot... Maar wanneer ben je elite e.d. Want mensen van 30 zijn nou niet echt moeilijk te verslaan 8 van de 8 races geeindigt op 1e plek op nurburgring:+
     
  12. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu hotshot 25. net 13 races achter mekaar gewonnen:p
     
  13. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Racen julie met de incarvieuw of third person.
     
  14. Hwoarang

    Hwoarang Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rij ALTIJD in de auto als het mogelijk is, anders aan de motorkap die camera. Dus bij deze game zou/zal dat net hetzelfde zijn.
     
  15. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    het verst achter de auto
     
  16. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ford GT is gewoon pure Sex _O_
     
  17. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoeveelste ik in de leage sta. Ik moet deze week bikkelen (toetsweek) dus weinig tijd voor RPG3 :mad:
     
  18. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dus tot februari vrij, maar ik moet oppassen want ik race anders veel te veel. ik sta nu in leage 2 69ste oftwel 1069
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie er ook veel last van dat jullie bijna nooit kunnen joinen? :mad:

    Ik kan wel zelf een match maken, en ook gewoon meedoen met de online career, maar wanneer een Friend een invite stuurt of ik ergens probeer te joinen staat er altijd "unable to cennect with all the players".

    Heel erg irritant, want op deze manier kan ik nooit tegen m'n Friends racen, hun kunnen namelijk ook niet connecten op mijn invites...

    Weet één van jullie een oplossing en hebben meer hier last van?

    Voor de rest erg coole game, ik sta nu in league 9 en wordt meestal 1e en soms 2e maar dat komt omdat ik niet zoveel online race. Ik ben nog vooral bezig met een beetje "aankloten". :p

    Voeg me maar toe: Heer Stefan

    (als ik niet op jullie invites in ga, is dit omdat ik niet kan connecten met die room, maar meestal stuur ik dan wel ff een berichtje :+ )
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2005
  20. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rij zelf in leage 1 en sta 814
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina