1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Net alles op zilver uitgespeeld, heb nu iets meer dan 9 miljoen credits :p
     
  2. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit ligt aan je router :+. Om optimaal gebruik te maken van Xbox live moet je (bij sommige routers) de volgende poorten forwarden:
    UDP 88
    UDP 3074
    TCP 3074.
    Je zult hier denk ik weinig van snappen, maar kom maar eens op msn, dan help ik wel :+.

    Over PGR, het speel is echt te kort/makkelijk. Heb hem nu uitgespeeld op goud en ben maar begonnen met platina (ook al weer 6 cups). Online is het gaaf, net wat rondjes gereden met Mark (gaaf :+) en online career (3 van de 4 gewonnen, 1 verloren op 6 honderdste :mad:). Maar het spel is echt gaaf, ondanks dat het zo kort is (en je eigenlijk alles met 1 auto kunt doen).
     
  3. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor driften is de McLaren F1 het meest geschikt, TVR Sagaris kan je daarvoor ook goed gebruiken. Voor street race is de lamborghini Murcielago 6.2 heel erg relaxed. Voor de cones is de F50GT of de Enzo goed te doen. Maar er zijn natuurlijk meerdere mogelijkheden. Ow ja redrum:Tuurtje staat alweer op 3 banen op Vegas 1e... Ikzelf sta met online career nu op 44 uit 47 wins(waarvan 1 zelf vernacheld, en 2 eraf gebeukt :mad: ) op de 207e plek in league 1.

    Ik word trouwens echt helemaal gek van het feit dat de ghostmanager weg is... Kan je met time trial geen ghost uitzetten? En ik mis team Matchmaking:mad: Leek me wel vet om dat met Tuur te doen.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  4. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Aan de mensen die de Gotham TV Sports Fan achievement al gehaald hebben.
    Hoe hebben jullie die gekregen?
    Ik heb net 10 races zitten kijken (en gisteravond al een race van mijn online career opgeslagen), maar ik heb em niet gekregen.

    *Schreeuwt om help :9
     
  5. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is wel raar, ik kreeg die meteen na de 1e x dat ik het keek. Misschien is t wel een bug net als mijn credits in de min :9

    Check dit: [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  6. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Bugvrij is het spel nog niet helemaal :+
     
  7. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog geen bugs gehad, ik heb zo'n gevoel dat er heel veel nederlanders in de top komen:p

    ik ben gister ook weer 300 plekken gestegen, sta nu tegen leage 1 aan
     
  8. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Denk ik ook, Nederlanders zijn gewoon goed in games :) Maar naast de bugs, zijn er toch wat minpuntjes aan PGR3 die dit spel net niet perfect maken imo.

    - Geen ghostmanager time trial
    - Geen wasted time time trial: wallbashen is terug. Banen zijn wel beter gemaakt tegen wallbashen.
    - Geen team matchmaking (nog)
    - Matchmaking doet niks met force manual/force interior in sommige toernooien bijv.
    - Geen duizendsten meer bij de tijdmeting. Gotham is arcade en daarom is verschil maken lastig. Tijden liggen erg dicht bij elkaar als je het vergelijkt met bijv. moto gp.
    - Collisions staan aan met matchmaking wat zo irritant is. ( 15 sec niet gebeukt kunnen worden was handig geweest zodat je heel de eerste bocht door kan op de ideale lijn )
    - Garages hebben last van slowdown van de framerate.
    - Geen Carclubs

    Voor de rest echt een topgame. Ik hou zelf iets meer van simulatie, maar dit spel is de eerste gotham die echt is zoals gotham moet zijn. Als ze nog een paar dingen dichtpatchen gaat het over de 9.0 heen wat mij betreft :)
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  9. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ook opvalt is dat de wagens er inde garage minder mooi uitzien dan in het spel. Lijkt wel alsof er geen AA wordt gebruikt omdat je zeer regelmatig karteltjes ziet in de garage. In het spel heb je daar geen of veel minder last van.
     
  10. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien weet ik trouwens waar het aan ligt dat ik die achievement nog niet heb. 10 times, zouden ze daar niet 10 races, maar 10 keer mee bedoelen?
     
  11. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    wat een constatering...
     
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    YEAH!!!! IK HEB NET EEN WERELDRECORD GEREDEN!!! :D

    Voeg deze wereldrecordhouder maar eens toe :+: Heer Stefan

    En nu moet ik weer snel naar school 8)
     
  13. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe stijg je eigenlijk op dr worldranking? ik ben al een paar keer gestegen, maar als je een tijdje niet PGR 3 speelt daal je schrikbarend snel.
    Moet je veel online racen of de career mode halen of online career?
     
  14. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Er zijn zeker wel bugs. ALs je b.v. in de lobby zit en je drukt op de "guide" button om b.v. een private chat te accepten loopt de box 9 van de 10 keer vast. Het spel loopt door op de achtergrond, echter het dashboard blijft hangen. Optie is xbox uit en weer aan zetten
     
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    komop man.. dat is toch niet te zeggen.. Deel 1 was fantastisch.. PGR is nog steeds hetzelfde hoor.. de auto's en Gfx zijn alleen anders. En de live ervaring denk ik ook, al heb ik daar geen ervaring mee.
     
  16. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog geen pfr3 friends :mad:
    wilt iemand me plz toevoegen ( klinkt zo zielig )
     
  17. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Deel 1 fantastisch?? Je kon alleen door elke bocht via de muur maar inderdaad een fantastische game... Dit is het eerste deel waarbij de motoren van de auto's power hebben, je een in car view hebt en manual kan forcen. Wel handig bij een racespel. PGR1 en 2 vond ik niet veel soeps.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, get real, het was een topgame.. En als jij via de muur ging, moet je denk ik wel gaan nadenken hoe goed jij bent :+ Je kan ook gewoon afremmen voor een bocht?

    PGR 2 was beter, en 3 ook wel, maar 1 was voor de periode waarin hij uitkwam gewoon een hele goede game.
     
  19. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik sta op het moment 178e van de wereld met 47 gespeeld 44 gewonnen, en 4 gespeeld 4 gewonnen om nog maar te zwijgen over het feit dat mn broer 1e was op de world cyber games in pgr2. Dus je kan ook gewoon misschien eens even nadenken over het feit dat mijn kritiek misschien wel érgens op slaat. Fijn altijd dat mijn mening op dit forum gewaardeerd wordt. Dan post ik wel niet, mij ook best, probeer alleen maar een goed beeld van het spel neer te zetten.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, ik maak een grapje.. leer smileys kennen, en ga niet reageren op een stukje wat ik zeg over jou, want dat is gewoon een grapje.

    Reageer dan gewoon op de rest van de tekst
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina