1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    OKeej ik zal daar is kijken!!

Weet je toevallig ook het antwoord op mijn vraag(of iemand anders)

Hoe kan je een Friend uitdagen/ laten joinen in de lobby waar jij zit??

thx!!

2. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Druk op je xbox guide button, selecteer je vriend en invite to game ;). Dit kan overigens alleen in custom game!

@redrum, het stikt van de (goede) nederlanders. De meesten daarvan zijn nog niet eens bezig met de time trials. Maar je moet eigenlijk een paar mensen in je lijst hebben, dan kom je vanzelf met een steeds grotere groep in contact ;).

3. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Buccaneer Loop is van mij!!!! :D :D

In alle 5 de klasses sta ik nu bovenaan. Dus totaal nu 6 wereldrecords :). In Tokyo hek er ergens ook nog 1 met een F50. Maar het allermooiste is nog wel dat ik King Tuur in de Klasse A 2 tienden om zun oren heb gereden en ik kan er nog 2 tienden sneller :). Heerlijk spel :+

4. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zag telkens je naam voorbij komen:p, echt hoe krijg je het voor mekaar, ik reed in de c klasse en ik kom maar niet sneller, wel heb ik 1 rondje gehad dat ik na de 2de bocht ( die gemene) voorlag maarja dan wil ik veeeeeels te graag en stuurde dus bij bocht 3 te vroeg in, beng:mad:

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    @Fred, je bent weer ziek bezig ;). Misschien moet ik me ook al wat meer gaan richten op die time trials, eens kijken of ik ook maar iets in de buurt kom.

6. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je die arcivement arcade player effe in spoiler zetten :)

7. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Je kunt zelf ook zien wat je voor de verschillende achievements moet doen!
    Druk op je xbox guide button, ga naar compare/view games. Selecteer PGR3 en selecteer de Arcade Player. Druk op A en lees wat er staat ;)

Je moet zowel geometry wars als geometry wars evolved 1x spelen

8. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dat wist ik ook nog maar zijn er nog meer verschillen._0/

9. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik vondt de platinum races ook neit erg moeilijk. Haalde alles bijna altijd in 1x, af en toe die cone challenge in 2 of 3 x omdat je dn net ongelukkig een paaltje raakt... mja tis wel makkelijker als in PGR2:mad:

10. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien weten sommigen dit al maar er is een PGR3 theme voor je 360 dashboard.

Je kan deze gratis installeren op de volgende manier:

Je L!ve screen naar voren halen met de 360 knop op je controler, ga naar Personal Settings, Themes en kies voor de PGR3 theme.

11. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    leuk dat je dat ff poste, ik wist het niet, ik vind het thema niet erg denderend, maar het is wel cool dat je dat zomaar snel kan veranderen!
    /EDIT zonet mn mooiste online overwinnig behaald, klasse C, laatste starten, batterijen controller leeg, snel de andere pakken, en toch eerste worden :)

Laatst bewerkt: 8 dec 2005
  12. FREEWILLY

FREEWILLY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ook ff me best gedaan op de time trails:

Wereldrecord op de testtrack met de Nissan Concept. Wel geinig om te behalen, maar kan veel sneller dus zal van korte duur zijn. Verder veel tweede tijden in Las Vegas. Blijft toch een kick die leaderbords.

Moet zeggen dat online carreer toch vervelend is. Wat een knakkers rijden daar rond zeg. Laat me vaak maar afzakken naar laatste plek voor de eerste bocht om er toch nog zonder al teveel kleerscheuren vanaf te komen. Vind het reputatiegebeuren enerzijds wel weer erg positief, gooi al die knakkers op negeren. Wat me wel opvalt is dat veel mensen mijn reputatie aan het vernaggelen zijn. 20% geeft aan dat ik een race voortijdig stop, nog nooit gedaan en daarnaast nog nooit iemand met opzet de bocht uit geramd, wel jammer. Anderen hier ook problemen mee.

CU online, voeg maar toe, gamertag FREEWILLY

13. Thedonstil

Thedonstil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Man ik word er gek van

allenmaal van die games die uit NFSunderground komen

totaal geen verstand van hoe het racen nou echt werkt

gewoon kanon hard op de bocht af , dan heel hard remmen (het liefst tegen de vangrail of mede racers) en dan weer op naar de volgende bocht

14. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb FREEWILLY ff toegevoegd, ik rij ook het liefst enkelle races met de zelfden, kan ik tenminsten (sportieve) wraak nemen om mensen die me beuken. Vooral mensen die op langere stukken beuken (op de bruggen van NY bv.) dat is irritant

15. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    zodra er mensen komen onder de 20( contender) dan kan je wel beetje verwachten dat ze gaan beuken, tenminste dat heb ik altijd, ik had er toenet zelfs 1 die ging express voor me rijden dus ik ging naar links ging hij ook naar links, hij liet me er niet door en ik reed al 4de, uiteindelijk heb ik hem gewoon van de weg afgeduwd en ben ik toch nog 1ste geworden:p

16. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg herkenbaar :mad:

Ik zal daarom ook nooit winnen omdat je wel moet beuken om eerste te worden en ik wil graag clean en netjes racen. Maar ja, als je gaat beuken gaat je reputatie weer naar beneden. Beetje een vicieuze cirkel.

17. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is het jammere aan PGR, je kan beuken wat je wilt en je auto blijft heel. Dus ja, die irritante gasten zullen dat blijven doen tot het in hun nadeel is.

18. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn ook wel mensen onder de 20 die zich er aan ergeren, en er zijn ook wel mensen boven de 20 die beuken.
    Hangt ook van de nationaliteit af 8) al moet ik zeggen dat ik redelijk irriteer aan sommige nederlanders, dat geschreeuw en gescheld:{

19. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Haha, dacht gisteren ook even een gokje te wagen op de buccaneer loop toen ik wat mensen in de ticker voorbij zag komen... Ik haat die laatste bocht 8) (resultaat: 4e tijd met F40, gedeelde 4e met Modena - en een lamme arm)

Erg cool om te zien dat een aantal al zo lekker bezig is :) Heb alleen niet veel friendjes om mee te racen en tijden te vergelijken, dus ik zend vanavond even wat requests uit naar de mensen hier O-)

Trouwens netjes opgezet die competitie _O_ Zal zeker mee gaan doen, al moet ik nog stevig oefenen voordat ik een zekere patatboer bij kan houden (geintje fred ;))

20. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    dus jij bent degene die me van mn 12e plek hebt verdreven!!!!
    Netjes hoor, ik heb maar een PGR 3 break genomen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina