1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu online career aant doen :). En vlot aardig. Nog nix verloren en nog geen nare dingen meegemaakt :9.

    Die muffe ninja had mun e-klasse record op buccaneer Loop alweer verbroken. Heb um vandaag weer teruggepakt :9.
     
  2. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe werkt dat online gebeuren eigenlijk met friends?

    ik heb pas 1 uitgenodigd, maar ik zal de hier wat betere uitnodigen om zelf wat te leren van hun.

    maar als ik dus 4 friends heb en wil met hun gaan race, hoe gaat dat dan en race ik dan met 8 mensen of met alleen de friend die ik uitgenodigd heb?

    owjah degene die interesse hebben om mij toe te voegen om mij beter te laten worden , doe dat gerust :D kan wel wat tips ed gebruiken!!!
     
  3. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo race ik ook :) Ik heb PGR3 nog niet, alleen deel 2 voor de Xbox. Maar als ik 7e word, is het een topprestatie. Dat beuken heeft wel zn charme. Je probeert gewoon te voorkomen dat mensen je inhalen. Wil wel graag netjes rijden, maar dat lukt alleen met een Mini Cooper en die zitten weer niet in deel 3 dacht ik. Gelijk van die snelle bakken. Dan zit ik meer tegen de vangrail dan netjes op het asfalt
     
  4. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb soms het gevoel dat er weer mensen zijn die aan "wallriding" doen. Ik kan er nog geen vinger achter krijgen, maar gisteren heb ik er een paar mannen in Vegas met enzo's wel heel erg dicht (tegen) de vangrail de bocht zien nemen.
    Ik hoop dat ik het mis heb, anders moeten ze het snel patchen zodat je véél snelheid verliest.
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Die bocht is ook mijn slechtse bocht. Btw, volgens mij wordt dat parcour ziek veel gereden, ik kom als ik heel snel rij geen eens in de buurt van de toptijd :confused:
     
  6. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Mwah, als ik al 4e sta kan het nog een stuk harder :+
     
  7. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Bewust heb ik nog niet gezien. De welbekende shift glitch wel....
     
  8. Thedonstil

    Thedonstil Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    dan kan je dus niet rijden :D
     
  9. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1

    I feel ya :D

    ik ben net een dronken katja schuurmans dan, ik rij zelfs snellere tijden met me aller eerste wagen dan zo'n snelle |:-
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan doen jullie echt iets niet goed hoor..

    Ik rij nu veel in de Panoz, en damn, wat rijdt die lekker! :9
     
  11. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu een dode duim, en een duim met een blaar erop, heb daar dus nu een pleister op:p en ga straks ik weer eens kijken of ik een leuke tijd kan neer zetten in DE''loop''
     
  12. Thedonstil

    Thedonstil Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk alleen de single player nog gedaan

    maar over welke loop hebben jullie het precies >? dan ga ik het ook ff proberen
     
  13. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Las Vegas, buccaneer loop heet ie naar mijn idee
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    en wat zijn jullie tijden?
     
  15. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    35:10 is op et moment de snelste
     
  16. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Beetje dom, dan was hij gewoon beter dan jou en gaat ie gewoon verdedigen. Als je een beetje sportief bent dan zou je er normaal voorbij moeten gaan, kan je dat niet ben je gewoon slechter. Beuken is vals. Kun je het niet zonder ben je slecht vind ik.:{
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees je wel wat hij zegt? Als hij naar links gaat, gaat die andere gozer ook naar links.. Wat moet je dan, als je veel sneller bent? :confused:
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja echt. Bijan heel xboxlive lijkt wel een grote beukparty in PGR3. Vooral in One on One word vaak gebeukt. Reed laatst tegen iemand met Hotshot (25) en ik reed achter hem, opeens begint hij teremmen minden in rechtstuk en tsja ik knalde vol om hem waardoor ik tegen de vangrail aan lag |:- Later, 4 de rondje was ik weer bij hem en toen flikte hij hetzelfde truukje (?) maar ik kon hem nog net ontwijken. Iig had hem wel gewonnen maar damn echt tezielig dat gebeuk.

    Afremmen :+
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is toch gewoon verdedigen? Dan moet je wachten tot er een bocht komt en er dan langs gaan. Ik zie geen reden waarom je dan iemand er gewoon langs moet laten.
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    (Weer) een 3de tijd. Dit keer op het volledige F1 circuit met de A class. Vind de concurentie om te janken eerlijk gezegd, die tijd reed ik in mijn 3de rondje, en kon nog een heel stuk vanaf. Ik dacht dat het rank 80 zou zijn ofzo... sta ik 3de :{ Op de PS2 was dit een stuk moelijker (F1 2005 red.) Ook wordt ik ziek van dat gebeuk. Damn wat een n00bs.

    Maargoed, naast dat een super game :p!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina