1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens even vraagje als je met deze game je auto even stil zet op het circuit word het dan een ghost auto? en als je de verkeerd kant op rijd? Want vond dat dom geloof ik aan forza of was dt pgr 2 weet ff niet meer. Aangezien ff en toe ook wel wat fun wil hebben en gewoon tegen draads te rijden als ik thuis co-op speel tegen een vriend?

Ik twijfel ook nog steeds heel erg of ik deze game wel moet halen!

2. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag over het beeld van bij PGR 3 bij een monitor.
    Ik heb net een mooie tft 19 inch monitor gehaald en PGR 3 is tijdens het spelen uitgerekt waardoor de wagens er niet tof uitzien? ze zijn te dik en kort. Maar als je dan uit het racen zelf gaat en even wat in de garage gaat kijken of in het menu zit zijn er aan de onder en bovenkant van het scherm zwarten randen zodat het een breedbeeld effect geeft. Dan zijn de wagens wel mooi zoals ze moeten, slank en lang. Maar als je dan weer gaat racen gaan de randen weer weg en wordt de auto weer dikker en korter . Iemand een oplossing.

Heeft iemand een oplossing om tijdens het racen en niet alleen in de menu's breedbeld te hebben zodat de wagens er tijdens het racen ook goed uitzien?

3. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Luitjes, ik had deze vraag al eerder gesteld maar doe het nogmaals. Ik krijg heel vaak de melding "unable to communicate with all players" als ik online met een sessie mee wil doen. Moet het meestal 6 keer proberen (bij verschillende sessies) voordat het lukt. Met andere spellen geen probleem.
    Weet iemand wat ze hier mee bedoelen? of wat ik er aan kan doen...

4. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0

zou deze vraag ook effe in live gaming forum neer zetten !

5. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heb ff gauw wat mensen die hier veel racen geadd, zie nu dat er een paar al accept worden :D

maar zodra ik tijd heb, morgen pas denk ik, ga ik wat oefenen :D

tot gauw

6. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Verdedigen? Je mag er misschien wel een beetje voor rijden, maar natuurlijk niet boven op je rem gaan staan!!

7. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies het zelfde, ligt aan de router instellingen, je moet s in et NAT forum kijken, ik heb t nog niet voor elkaar

8. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je online wil spelen kan je het beste bij online career spelen daar kan je zon in lobbys gaan en doen ze het altijd ik sta nu 7949ste van de wereld na 3 uurtjes online spelen:p

9. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Wat is die shift glitch dan als ik vragen mag?

Van dat gebeuk wordt je echt gek!! Je weet dat je sneller bent, maar komt gewoon niet voor aan te rijden omdat ze je gewoon van de baan beuken:mad: kut lui!

10. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan dit:confused:
    De ene keer sta ik weer op de 947ste plaats van de wereld en de andere keer weer op de 240ste plaats.
    En ik kan play time niet doen. Dan zegt hij dat het op mijn profiel niet kan:confused:
    Dus ik kan alleen maar online carreer doen verder niks?

Laatst bewerkt: 8 dec 2005
  11. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    het ligt er ook aan welke leage je rijdt he, rijd je in leage 1 en sta je 200ste dan sta je 200ste van de wereld. rijd je in leage 2 200ste dan sta je 1200ste

dat is de reden dat het heel erg vaag is.

en nog even over dat verdedigen, dat wat ik noemde was geen verdedigen ik was overduidelijk sneller en dat wist die dude daarom liet ie me er niet langs.

ik sta nu overigens 950 in leage 1

12. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben sommigen hier nog wel een normaal leven ;) ?

13. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik momenteel even niet, heb vrij tot februari, ik heb op het moment een blaar op me rechterduim, en het topje van me linkerduim is al 2 dagen volledig gevoelloos.

maar ik ga vrijdag ( morgen) naar londen voor 3 dagen, dus dan hoop ik dat me handen weer herstellen:p

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Verdedigen = buiten je lijn gaan rijden, en jezelf breed maken, zodat je tegenstander er minder snel langs kan. Maar naar links gaan als je tegenstander naar links gaat, en andersom.. Sorry hoor, maar dat vind ik niet kunnen..

En wachten op een bocht kan wel, maar als hij er dan voor zit? oh ja.. :+

15. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen rijd haast met een ferrari enzo, maar ik vind hem best wel kut rijden

16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    je auto word een ghost ja.

17. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg ik die foto's die ik maak in pgr op mn memoriestick?

18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Niet.

:'-(

19. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
    kan dat niet?:|

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag voor het eerst op Live gespeeld:D \o/

En het is echt zoo gaaf man _O_

Nu nog een router (we schijnen er nog een te hebben), en dan kan ik wat vaker online, want ik mag nu niet te vaak, aangezien me moeder niet op internet kan zonder verbinding :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina