Project Gotham Racing 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin me ook te ergeren aan de player reviews, ik heb net een slechte gekregen wegens ''agresief rijden'', vast gegeven door mensen die niet tegen hun verlies kunnen, ik bedoel, ik zeg niet dat ik niemand raak, maar ik beuk niet, ik doe geen kamikaza oid. Iedereen raakt wel s iemand, dat is niet erg, dat zie je in bv het WTCC ook, naja, je kan er niks tegen doen?
    Ik heb nu 40 % slechte reviews, best kut, omdat ik een keer eerder stopte (gecrashde 360(A)).

Meer mensen met dit probleem?

2. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    jep ik heb ook 14% agressive player :) misschien ben ik dat soms ook wel maar ik word meer van de weg afgebeukt dan dat ik doe... ik vind beetje lomp dat ze dit erin hebben gedaan maar toch. Ik heb al wel 5 sterren O-) zijn ook nog mensen die geen review geven en dat komt gewoon ten goede aan je gamer rep. dus gewoon veel online spelen dan haal je die 5 sterren wel ;) mocht je dat nog niet zijn

3. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    De Aston Martin DB9 drift wel lekker en zou het goed moeten doen. Mij lukt het overigens ook niet zo 1,2,3 O-)

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Lol, net eerste online race gespeeld in de D klasse. Gelijk gewonnen (yay) en hoppa, 6 badges enzo :D Was best leuk, gozer waarmee ik racede kon me alleen niet horen, hij zag wel dat icoontje maar hoorde niks dus dat was wel jammer. Maar goed, was best goed voor een eerste race!

5. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta nu 491é van de wereld :p

6. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ikke 434e :+

voeg me anders maar ff toe: Heer Stefan :)

Gister ook nog ff lekker geraced tegen JP, FredKroket, MetalMark en TommieNL. :+
    Was wel lachen, de eerste keer dat ik tegen m'n Friends kon racen, omdat ik de eerste week problemen met m'n verbinding had. :+
    Natuurlijk won ik uiteindelijk in het punten-kampioenschap :cool:

Laatst bewerkt: 10 dec 2005
  7. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Het is makkelijker dan je denkt...
    Bij cones is het zo dat hoe langer de combo is, hoe meer punten je er peer keer bij krijgt.
    Een voorbeeldje (niet met realistische getallen, maar ff voor de duidelijkheid):

1e combo = 1 punt erbij
    2e combo = 2 punten erbij
    3e combo = 8 punten erbij
    4e combo = 32 punten erbij
    5e combo = 128 punten erbij
    6e combo = 512 punten erbij
    7e combo = 1024 punten erbij

Het enigste wat je moet dien is dus gewoon één keer een fikse combo hebben die aardig lang duurt. Dan gaat het op den duur heel snel met de punten. Dus wanneer je drie-kwart van het rondje aan elkaar kan koppelen (als je het niet haalt gewoon ff snel handrem) dan heb je alles zó op Hard al gehaald. :)

En de beste auto, dat is aan jou, je akn het ook met bijv wat lagere klasses proberen, omdat die wat makkelijker te controleren zijn en je daardoor wat constanter kan rijden. (neem wel een auto die met de handrem snel slipt, waardoor je als je in moeilijkheden bent, toch de combo kan door laten gaan)

Succes! :)

8. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik nu 394e :p

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben nu al 904de :D en going down :eek:

10. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    :'-( PGR op silver uitgespeeld. Nu goud halen, is best te doen volgens mij :)

11. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Kheb Pgr 3 voor de helft op platinum uitgespeeld en de andere helft gold. Verder heb ik alle auto's. De solocareer is (jammer genoeg) veel te makkelijk.

12. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd.......had eerst heel wat op gold en nu ben ik dat maar weer opnieuw op platinum aanet halen plus waar ik nog mee bezig ben.
    Maar kun je na verloop van tijd echt alle auto's in je bezit hebben? Zou best lekker zijn.......moet je niet per ongeluk wat wagens dubbel aanschaffen!

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vond hem vernamelijk kort. En bovendien: 1 toernooi wan ik zelfs in 1x 5,5 miljoen credits. Auto's kopen word wel heel makkelijk dan.

14. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt... ik kreeg eerst ook 6.375.000 credits... dacht dat het een bug was|:-

Maar de solo carreer had wel wat moelijker gemaakt kunnen worden. Waar in PGR2 blij was met die mercedes clk, en ik nog maar 15 op platina hoefde, heb je goud binnen 2 daagjes, als je het niet sneller doet. Nu nog een paar op platina en dan ben je klaar. De cone challenges zijn ook makkelijker gemaakt op de een of andere manier, 20.000 heb je over het algemeen zo:mad: Alleen die van 45.000 vind ik lastig:p Maar ik heb tot nu toe alles met de f50 GT gedaan, is dat slim of zijn er betere?

15. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind gold al op veel races moeilijk te halen
    zal wel aan mij liggen
    ik denk dat ik tog maar die f50 ga kopen want online speelt ook bijna iedereen daar mee
    met m'n lamborgini's haal ik het niet en m'n ariel is te langzaam maar maakt wel lekkere bochten

16. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat moet ik doen om met degene te spelen die in mijn friend list staan? ik kom die nooit tegen.

en conechallenges suckt aars, wat haat ik die oefening :p

17. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je naar je friendlist gaan en kijken of ze 'joinable' zijn en anders moeten ze jou uitnodigen.

18. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    friendlist in het spel of op je xbox dashboard?

19. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ikke nu 397 :eek: :+

Ik zal je vanavond ff toevoegen, ik wil wel eens tegen jou racen :+ (dus als je Heer Stefan ziet staan }:] )

Ik had 340e kunnen staan, maar in een race tegen allemaal n00bs in Tokyo werd ik in bijna elke bocht er af gebeukt en ging ik van plaats 345 naar 432 |:-

Op het eind dus ff bijgewerkt naar 397.

Ik ben nu bezig met alle auto's kopen :) Ik heb er nu 74 ofzo, dus ik moet er nog een stuk of 10. Wel jammer dat het onduidelijk te zien is, of je een auto nu al hebt of niet, moet ik telkens terug kijken of ik die auto al heb.
    (ik ben nu bij de 9e garage, de rest is al vol :cool: )

20. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kreeg je meer garages naar verloop van tijd?

want ik kan nog steeds maar 4 auto's stallen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina