Project Gotham Racing 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    Bijvoorbeeld de informatie over de wagens e.d.

2. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker een - punt aan deze game!!

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    :{ is dit dan alleen bij HDTV's oid want ik heb 'm aan een gewone tv hangen en daar is alles gewoon leesbaar, dan zijn de letters van de wagenbeschrijving 4 keer zo groot als de letters die ik nu type. Vreemd :confused:

4. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen hd tv helaas, maar ik moet echt tegen de tv aan gaan zitten. Heb nergens gezien dat je dat kan instellen ofzo

5. psvu2

psvu2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lukt het bij jullie ook niet om in playtime te komen bv de custom lobby's
    geeft de hele tijd cannot connect?

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je kunt helaas niet veel anders dan beuken in de eerste bocht en hopen dat je er goed uit komt. Anders stel je het alleen maar uit voor de volgende bocht. Alleen als je eerste ligt en goed kunt rijden heb je goede kans er ongeschaad uit te komen. Hoort nou eenmaal bij het spel, niemand kan het goed, dus iedereen beukt maar wat om voor te komen liggen. :)

Als je dat wilt vermijden moet je gewoon 5 laps rijden op een grote track, of op de nurburgering rijden dan komen de betere spelers toch wel voor te liggen na een tijdje.

Iemand had ook iets over regen in een nieuwe thread en wou daar de suggestie wekken dat PGR 3 alles uit de 360 haalde. Daarop wou ik kort reageren.

Niets haalt ooit 'alles' uit een console. Niet op Xbox 1, niet op de PC, niet op de Playstation 2. Je kunt alleen hopen dat je in de tijd die je hebt voor je spel zo lang mogelijk de tijd hebt met de hardware en je code kunt optimaliseren waardoor deze sneller draait. Er zijn altijd wel trucs, technologien of betere codes te bedenken die een spel beter laten draaien.

Te bedenken dat alle launchgames zijn afgemaakt met een kleine 6 maanden met bijna final hardware, houdt in dat ze het beste hebben gedaan met de tijd die ze hadden. Ik denk dat we nog lang niet hebben gezien wat er nou eigenlijk mogelijk is.

Verder moeten mensen het verschil tussen technologie en wat je ziet op je scherm eens goed leren. Als iets mooi is, betekend niet dat het complex of moeilijk is voor een systeem. Mooi is namelijk subjectief en gaat van persoonlijke voorkeuren of smaak uit. Technologie (hoeveel polygonen, effecten, shaders, etc.) is objectief en feitelijk te verklaren. Mooi is nooit te verklaren.

Mensen halen deze twee dingen, technologie en subjectieve mening van een scene die ze aanschouwen, constant jammerlijk in de war. Het beste zou zijn als we niet meer praten over technologie, maar over mooi. Dat geeft mensen veel meer vrijheid te praten over wat ze mooi vinden, zonder te hoeven nadenken over hoe dat technisch in elkaar zit, omdat wij, het gepeupel, dat toch nooit kunnen verklaren.

Je kunt een scene maken op de 360 zonder AI, zonde textures en met 1 polygoon en dat op 10 frames per seconden laten draaien. Maar je kunt er ook miljoenen op je scherm toveren op 120 frames per seconden. Dat is ongeveer het niveau aan verscheidenheid waar we mee te maken hebben en niemand met kennis van wat er achter de schermen voor code draait kan dan aan een scene of aan een spel zien hoeveel het uit een systeem haalt.

Anyways, proceed. :)

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Er werd een tijdje terug wat gezegd over botsen op de NY brug.. dat is mij ook geflikt.. zat al op 209 Mph, kwam een of andere klootviool (die al achter me zat) even irriteren. Ik ging al aan de kant, want de bocht die er aan komt, als je die vroeg genoeg remt (die chicane) dan neem je hem beter dan wanneer je hem vol tegen de vangrail ramt. Dus ik kon hem er wel langs laten dacht ik. Aangezien hij een klein beetje sneller was.. Wel zo netjes toch?

En ik schreeuw nog door de microfoon, don't you push me! want hij daagde al een beetje uit.. geeft ie een heel subtiel tikje tegen de achterkant van me karretje.. de Hond! hoppa, macht over het stuur kwijt, slippend, 360's makend bij de bocht uitgekomen..

Ik was de host, dus gekickt 8)

edit:/
    Haha, vet droog, ik post dit, staat er een lap tekst van Kobold. En zijn avatar kwam er niet meteen te staan, dus zag ik Xbw Bazin staan, ik denk, wattafak!?© sinds wanneer ben ik dat? :+

Laatst bewerkt: 11 dec 2005
  8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat vind ik best wel kinderachtig.

Ik heb ook wel eens iemand geduwt die, zo leek het, per ongeluk na nauwelijks een lichte aanraking plotseling uit de bocht vloog. Zonder opzet, zonder intentie. Zo is het spel, leer er mee te leven. Er staan geen levens op het spel, het is voor de lol. Soms zit het mee, soms zit het tegen. Als je een goede speler bent, ik denk graag dat ik redelijk goed bent, dan presteer je toch de meeste games wel goed, en ik ervaar dat het zo werkt voor mij.

Zoals ik aangeef, rij langere races, dan heb je altijd de kans om slechtere rijders achter je te laten en om eventuele fouten goed te maken. En leer natuurlijk incasseren en accepteren dat het niet altijd gaat zoals je wilt. Zo werkt het ook voor die mensen die je soms al dan wel, al dan niet per ogeluk duwen. :)

Waar ik niet tegen kan is mensen die aan een stuk door op iedereen lopen te schelden en te tieren als ze per ongeluk aangeraakt worden of het niet gaat zoals ze willen. Sterker nog, sommige lopen zonder reden gewoon te schelden tegen je zonder dat je iets doet, ziek...

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik ben ervan overtuigd, dat als iemand je uitdaagd, door steeds achter me te gaan zitten, en dan weer bewegingen maken alsof je iemand wilt duwen.. sorry, maar dat vind ik niet per ongeluk...

En zo is misschien het spel--> nee vind ik niet.. Je mag van mij elke muur rammen, maar oppassen voor je medespelers, dat is toch niet meer dan normaal? Kijk, dat je in een bocht elkaar raakt oké, en dat het af en toe fout kan gaan, begrijp ik ook. Maar op volle snelheid, iemand van achter rammen, zodat die feitelijk uit de race ligt.. tsja, dat vind ik dus niet netjes..

10. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    NY is dat idd vaak zo, en ook de Nurnburgring, net nog, rijden met zn 8en in de A-Klasse, vooral met F-50gt's, ik hou daar niet zo van, dus ik rijd in de mercedes, nu is die een stuk langzamer, maar ik rijd toch eerste, vooral omdat de anderen er bijzonder weinig van bakken, en ik mooi het over zicht hield...in ieder geval, ik zie in mn achterspiegel in rode stip nabij komen, en even later zat er een F50 achter me. Ik blijf mooi mn lijn houden, en hij haalt me in, geen probleem, maar hij geeft me in het voor bij gaan wel een tikje....
    Zo onsportief, ik ben bij de volgende bocht (de bocht waar het circuit rechtdoor lijkt te gaan, maar na rechts gaat) ook op em gebotst, heb hem toen voor me gelaten, en daarna ben ik hem voorbij gegaan, zonder hem aan te raken, na 2 seconden was ie gestopt!

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    mooi zeg. Eerste championship allebei de events gold.. nu nog voor de platina, ik heb de game net gekocht.... (nouja.. 4u, toen moest ik werken.. 22.15 klaar met werk, daarna bier drinken, en sinds 01.30 aant pgr3'en

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Even een vraagje, hoe moeilijk / makkelijk is het spel en hoe snel ben je met de singleplayer klaar?

13. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Snel, het gaat natuurlijk om het Live gedeelte:p

14. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Uurtje of 7/8 en dan ben je wel klaar met je Solo career. Het spel is niet zo moeilijk, zeker als je deel 2 ook al hebt gespeeld.

15. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net alwéér door een n00bie eraf gebeukt! :mad:

Het was one-on-one in de online career op Tokyo.
    Ik en hij volgas onder die brug door, tikt 'ie in zo'n volgas chiacane me tegen de muur. Het was dat ik ff geen headset ophad, anders had ik er wat van gezegd. Het is gewoon té irritant. :mad:

Zometeen maar ff herstellen, ik MOET gewoon in de top 300 komen :cool:

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    en als je regelmatig racegames speelt

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt: "Z'n huid volgescholden" neem ik aan? :+

18. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    Hangt er natuurlijk ook vanaf op welk niveau je speelt, als je op Steel of bronse of Silver speelt kun je alles wel in 1 keer halen, op goud en platina ben je, afhankelijk van je eigen niveau langer bezig

19. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Met Platina ben je iets langer bezig, een klein aantal zijn echt lastig (cone challenges). Goud is makkelijk.

20. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe langer ik dit spel speel....hoe minder ik onder de indruk ben van de graphics....sterker nog...ik vind het qua graphics de minste titel die ik in mijn bezit heb. Ook als ik GT4 op component speel....komt toch aardig in de buurt soms... M.n. de carmodels van GT4 zijn veel beter imho.
    Vergelijk eens een GTR 34 Nissan met de PGR3 versie...tis toch minder..
    Als ik nog bedenk dat ik ooit eens een render op gamer.nl zag van een gebouw en een foto ernaast ( die zeer veel op mekaar leken ) moet ik toch ff op mijn hoofd krabben...Ik zag die nog nooit ingame..
    Kortom...Ik vind de graphics toch een beetje gehyped..en beetje tegenvallen.

Neemt niet weg dat het een killer game is :) en daar draait het uiteraard om.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina