Dat vind ik best wel kinderachtig.
Ik heb ook wel eens iemand geduwt die, zo leek het, per ongeluk na nauwelijks een lichte aanraking plotseling uit de bocht vloog. Zonder opzet, zonder intentie. Zo is het spel, leer er mee te leven. Er staan geen levens op het spel, het is voor de lol. Soms zit het mee, soms zit het tegen. Als je een goede speler bent, ik denk graag dat ik redelijk goed bent, dan presteer je toch de meeste games wel goed, en ik ervaar dat het zo werkt voor mij.
Zoals ik aangeef, rij langere races, dan heb je altijd de kans om slechtere rijders achter je te laten en om eventuele fouten goed te maken. En leer natuurlijk incasseren en accepteren dat het niet altijd gaat zoals je wilt. Zo werkt het ook voor die mensen die je soms al dan wel, al dan niet per ogeluk duwen.
Waar ik niet tegen kan is mensen die aan een stuk door op iedereen lopen te schelden en te tieren als ze per ongeluk aangeraakt worden of het niet gaat zoals ze willen. Sterker nog, sommige lopen zonder reden gewoon te schelden tegen je zonder dat je iets doet, ziek...
Laatst bewerkt: 11 dec 2005