1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag me echt af of je ook spellen als king kong, PDZ en Kameo hebt gespeeld, want ik vond de graphics van PGR 3 echt ondermaats voor een next-gen. op een of andere manier zit er geen diepte in ofzo, ik denk zelfs dat de huidige xbox pgr3 (zonder anti-aliasing) draait...
     
  2. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    natuurlijk niet sergeant swift ! denk eens aan de texturen die gebruikt zijn, de polygonen per auto en de details op de straten in de levels.

    het ziet er gewoon super ernstig mooi uit!
    TSjek trouwens even de project gotham 3 reclame die nu op www.gametrailers.com ook te zien is in HD kwlaiteit :)
     
  3. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik weet niet maar toen ik gisteren aan het racen was zag ik alleen een grijze massa die onder me door schoof hoor.. en toen ik stilstond (op de nürnburgring) zag ik pas hoe lelijk de grastextures waren, dan vond ik de andere games er vele malen beter uitzien, nee ik houd het wel gewoon bij pgr2 op de 360, scheelt me weer 70 euro.
    PGR3 ziet er op screens prachtig uit, maar ingame is het haast een belediging voor de next-gen
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    :eek: Weet je hoe mooi die game is man. Sure, het blijft een mening, maar dat je zoiets kan zeggen. Moet je op de details van de gebouwen letten, het asfalt, de weerspiegeling op de auto. Prachtig man.
     
  5. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    ik hoor je wel weer als je de final en niet de demo van het spel daadwerkelijk thuis hebt en gespeeld hebt :)
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Meen je dit?

    Ik vind de GFX juist één van de sterkere punten van PGR3!
    Die omgevingen, als je ziet hoe dat eruit ziet! :eek: Ook de N-Ring, en al die details overal, dat jij vind dat PGR3 er lelijk uitziet....
     
  7. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    niet lelijk, gewoon ondermaats in vergelijking met de andere 360 games, ik heb hier met meerdere mensen over gesproken en deze waren het allen met mij eens.
    maar goed, volgens mij zaten een hoop mensen in een soort roes, net als toendertijd met halo 2 , maargoed, we zullen zien, ik ga hem iig niet kopen en daar ben ik blij om, want dat had ik wel gedaan als ik niet naar de PUG was gegaan.
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vind je dan precies lelijk?
     
  9. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal gesproken sta/zit je niet 20 cm van de tv, maar is het 1 a 5 meter.
    Daarnaast liep de game in 480 en niet 720i. Ik vond het er al waanzinnig uitzien. Vooral de omgeving, zonlicht, schaduwen etc.
    Kan niet wachten gewoon!
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Goed gesproken. Nog 18 dagen :cool:....Binnenkort nog ff naar de GamExpo en dan kunnen we echt aan de slag! Huppa, wedstrijdje wie hem het eerste heeft uitgespeeld 8)?
     
  11. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook mooier had verwacht....ik bedoel ik draai GT4 op 1080i (USA-versie) op mijn HDTV en ik moet zeggen dat het onderdoet voor PGR3......maar om nu te zeggen veel......nou nee:'-(

    Laten we hopen dat het idd 480p was, want ik verwacht meeeeeeeeeeeer.
     
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Screens van de Foto Mode!!!!! _O_

    (ze staan nu ook in de beginpost :) )

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    * Kwijlt :9
     
  13. Blacksad

    Blacksad Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dus hij liep in 480(i/p?) op dezelfde 720p hdtv's die de andere pod's bezitten? geloof 't wel he?
    Werd 't beeld ook vaag?
    I'd like to know, want ik heb een 1080p hd-er staan, en moet straks van 720p upscalen 1080i draaien.. en wil zo min mogelijk wazig beeld hebben :mad:
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind de game er zeer netjes uit zien. De bomen waren inderdaad niet erg mooi maar als je dan die nieuwe screenshots ziet EN die allernieuwste trailer...DAMN...daarin is alles nog mooier.

    Want ik echt zeer indrukwekkend was , ik reed over een brug en ik keek tijdens het racen naar links en zag al die gebouwen(allemaal 3D) in de verte , en dat zag er echt top notch uit.
     
  15. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
  16. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Begon al te twijfelen na de berichten uit de Rai dat sommige het niet zo'n goede/mooie game vonden.
    Die twijfel wordt hiermee wel keihard weggenomen, geweldig nieuws:) .
     
  17. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Coole review. Leuk ook om te lezen dat je op elk moment tijdens de race de Foto-mode kan opstarten. :)
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Stefan die plaatje van hier boven waren al lange tijd bekend :9. Review...Een 10 :{. Tis wel wat aan de hoge kant. Maarja PGR2 had ook een 10- en dat cijfer is het nog steeds waard _O_
     
  19. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ok maarja... ik snap wel dat ze een 10 geven. Aangezien dit een Next gen titel is krijgt iedereen een Wauw effect door de Graphics.. dit zal naarmate er meer titels uitkomen wel afzakken en dan krijg je weer realistische cijfers.
     
  20. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel jammer dat ze niet met realistische cijfer komen.
    Waarom?
    Het is een nieuwe generatie en daar houden zij geen rekening mee.
    Wat voor cijfer wil je een top game over een jaar geven een 15?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina