1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Neeeee, weer die cone challanges, die haalde ik altijd met extreem veel moeite op zilver :'-(

*filmpje downt*

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hehe, ik denk niet dat jij de enigste bent die daar moeite mee had. Vooral Expert was moeilijk. Aarg had op het einde van platina alleen nog maar Cone Challange over 8). *Trauma's :+. Heb er echt weer zin in. Alleen jammer dat als ik mijn xbox360 koop dat er in draadloze controller bij zit. *Ziet controller alweer meters door de kamer heen vliegen....

Wel jammer dat het geen pilonnetjes meer zijn. Nu heb je echt van die gare gele dingen.

3. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik erg me heel erg door de hele korte en kale revieuw van Project Gotham 3 op www.ign.com. Die video verslag is enorm kort en ze laten heel erg weinig zien.Dit was ook al met Kameo,allemaal leuk en aardig snelle revieuws maar dit is wel hele lage kwalitiet van zulke grote gamewebsites.

4. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cone Challenges waren echt top! Met de juiste auto op de juiste track was het echt een feest. Nou ben ik niet te spreken over die ene challenge op Hennesey Road met die gare auto van een Ferrari 575M, maar met de GT1 worden cone's echt leuk. Echt lekker om een 45000+ combo op Lenin te hebben met de GT1.

Dat filmpje is wel cool, alleen waarom gebruikt hij de behind car view? Lijkt me niet echt praktisch voor cone's.

5. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag gisteren een filmpje van PGR3 op de tv, van dat programma Gammo. Ik weet dat wat ze zeggen weinig inhoud heeft (zoals dat ze zeiden dat Mario een timmerman was), maar vond het filmpje zelf ook weinig indrukwekkend eerlijk gezegd. :eek: Ik had niet het idee dat het een enorme vooruitgang was met PGR2. Ik bedoel, van wat ik zag had ik het idee dat de Xbox dat ook nog wel zou kunnen. Hopelijk was dat gewoon slechte beeldkwaliteit, want de 360 moet toch echt veel mooiere dingen op je scherm kunnen toveren. :eek:

6. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals: Ik vond het er waanzinnig uit zien op de PU gameplay. Het was in 480, dus op 720 is het vast nog beter!
    De besturing is geweldig, en de controller ligt perfect in de hand!

7. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

8. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    mensen zeik gewoon niet wat je ziet op filmpjes... zo kan je het nooit beoordelen

9. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de beelden in de video review van ign wel wat tegenvallen! zal wel een brakke video zijn! :confused:

10. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ook al zijn de foto's verschillend (de 1 niet ingame en mooi, de ander ingame en niet mooi), dan nog vind ik het verschil te klein.

11. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    En die versie op PU Gameplay was volgens mij niet eens de 'review' versie, maar een build. Stond ook volgens mij in de hoek, weet niet precies.

Ik denk dat we maar tot vrijdag 2 december af moeten wachten ;)

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Jep, of misschien dat er een volledige versie op de Expo is tevinden.

Hier iig wat nieuwe zooi. 4 Filmpjes..

13. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als je die cone challenge ziet krijg ik echt super veel zin om te spelen 8)

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat valt mij ook op...ik heb nu 9 recente videos van PGR3 op Gamespot gedownload en gezien en ik vergelijk dat met wat ik zondag gespeeld heb en dan is het veeeeeeel minder scherp en mooi in die filmpjes. Ik denk dat Gamespot geen HD tv gebruikte maar een gewone simpele dan.

Ik heb zelf een Epson beamer en die kan 525p aan, ik denk dus dat ik wel gesmeerd zit.

15. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    525P is erg weinig anders hoor.... gemiddelde tv heeft 576 beeldlijnen je beamer maar 525... goed het is progressief maar daar is alles mee gezegd.
    720P is een flink verschil met 525P

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik daarstraks project gotham racing 3 op een gameprogramma gezien. En de tv in de living is een gewone normale tv(goedkoop,50hz,...). En ik moet zeggen, dat het verschil met dit en HD tv onmenselijk groot is!!! Niet normaal, echt geen zever, HD tv(720p dan toch, progresive scan, daar moet je naar kijken) maakt de graphics zoooo veeel beter. Ook zag ik games als perfect dark op tv, call of duty 2, deze games heb ik gespeeld op een HD tv, daar ziet het er gewoon velen mooier uit, Zo'n HD tv is een must have!!!

17. JeePee

JeePee Guest

Zeker, alleen jammer van de $$$
    Hoop dat die dingen snel in prijs verlagen :)

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Tja, ik ben volle bak aan het werken ervoor, ik moet zo'n toestel zo snel mogelijk hebben_O_ , ik twijfel tussen éne van Sony of Samsung, beide hebben al een prijs gewonnen als het op HD tv's aankomt:). Maar toch staat Samsung me misschien iets meer aan...

19. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ik ben niet zo HI tech op het gebied van HD kwalitiet en resolutie. Maar wij hebben 720 i of p (geen id, aan de post van boss tezien, p) LCD scherm en daar krijg je dus alles mooi op? Je hebt ook 1080, daar krijg jezeker nog weer betere kwaliteit op. Is 720p in dit geval goed genoeg om PGR 3 met mooie kwaliteit tekunnen gamen?

Kweet het niet, goede thread maar boss begint er nu even mee :)

20. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina