1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja zeker, jij moogt al van geluk spreken, een 720p tv is heel goed!(ik ga me ook zo één proberen te kopen volgende maand)Contrast,...zal allemaal wel goed zitten bij je tv. Zo'n 1080p tv daarentegen is zelfs nog niet verkrijgbaar bij ons, en als dat zo is(gaat zijn), dan gaat dat stukken van mensen kosten(tussen 5000-10000 euro ofzo, voor zo'n tv, maar dat heeft geen nut,want de games op de xbox 360 spelen zich af op een resolutie dat max overéénkomt met een tv van 720p, Jij zit dus goed Mark!;)), dat duurt nog even voor die tv's hier zijn...
    ps: een goede 720p tv heb je tegenwoordig voor 1000 euro...
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Thnx tipex :). Ik had eigenlijk direct moeten kijken in de HDTV thread.

    *Voelt zich nu net een newbie op het dit fora :eek:

    Ontopic: Aah nog 15 daagjes jongens en dan barst hier een competitie los _O_.

    *Oeh zegt ik nu teveel :+

    Thnx :), wij hebben onze TV echt al een hééle poos. Pa en Ma kochten toen een LCD scherm waar je nu een hele mooie 1080i voor kan krijgen...
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2005
  3. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee, count me in *)
     
  4. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Op je pc-monitor zal et er tog wel netjes uitzien........op de site van MS zeiden ze tenminste dat je met die vga-kabel ook hd-kwaliteit hebt. zo wil ik et gaan oplossen namelijk
     
  5. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    *Hmm, is nu zeker blij met de nieuwe HDtv* :)

    Ik dacht dat het allemaal wel meeviel, dat beetje extra scherpte qua beeld leek me niet zo gek veel uit te maken. Apparently not... Ik ben erg benieuwd naar de graphics nu. Overigens ben ik overgeslagen naar PGR3 i.p.v. Kameo. Speelduur viel me toch tegen. Goede titel voor een iets lager prijsje. Vriend van me koopt PDZ dus ik zit goed. :cool:
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je ook :+


    ik weet, niet grappig, maar ik moest het ff kwijt O-) :cool:

    * Verbergt sig..... :+

    ssssttttt 8)
     
  7. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    FF een beetje offtopic mischien maar wat ik wel nice vind van de Xbox 360 tegenover de PS3 is dat het gerucht gaat dat de PS3 meer dan 100 frames per seconde zou moeten produceren. Dan te bedenken dat een hdtv van nu zo'n 45 frames per seconde produceerd. Ook een leuk gerucht is dat de PS3 heel mischien uitgesteld zou worden tot eind 2007. Geef mij dan toch maar de Xbox 360. Dan hoef ik niet 2 jaar te wachten en 50000 euro ofzo te betalen in die tijd voor een tv die meer dan 100 frames per seconde produceerd.
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal maar....

    waarom is dat leuk?
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    een HDTV kan toch ook 100fps aan?
     
  10. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem een LCD monitor. Heb al iets uitgezocht: Acer 20" LCD breedbeeld monitor. Res: 1600(nogwat) × 1200 (nogwat). En een reactie tijd van 8 ms. Prijs: €400. Is goed genoeg voor mij. Heb nu een stront TV van 51 cm.
    20" is ook 51 cm. dus das groot genoeg voor mij. Ik speel meestal alleen Xbox op me TV. En 's avonds soms een achterlijke film op TV.
     
  11. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Niet alle HDTV's kunnen dat aan. Stuk minder. Ik dacht 60 fps.
     
  12. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    *noteert hier de eerste historische post :+ Nog 5 daagjes, dan zal ik me wel weer even persoonlijke (pm,msn) melden:9

    Ohh ja, laatste filmpjes waren wel weer heel vet om te zien, zeker die conechallenge, of die time trial dat die ff mooi door de bocht drift, of die......

    *droomt lekker verder_0/
     
  13. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij de Amerikaanse versie gekocht ofzo?
     
  14. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Hoop dat ik weer zo'n sappig en mals spekpakket kan kopen van de Xbox 360 met PGR3 net als ik met PGR2 heb gedaan. Alleen dan hoop ik dat die naaiers er wel een origineel doosje bij doen.
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nieuwe Filmpjes

    Inhoud:
    File : Time vs Kudos (27.32 MB) (840x472)
    File : Breakthrough (36.61 MB) (840x472)
    File : Drift (12.96 MB) (840x472)

    Kweet niet, maar superbol zit inmiddels wel in Amerika.

    Hehe Superbol :cool:. Ik zal wachten op je :+

    Edit: Screens van PGR 3 op een normale/gewone tv

    Edit2: Geometry Wars, filmpje van 7.15 _O_
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2005
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Damn, super man die filmpjes. Die drift races lijken me gaaf. Heb er zin in.
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jep die bovenste filmpje zijn wel leuk om naar tekijken omdat dat totaal nieuwe onderdelen/opdrachten zijn.

    Dat filmpje van Gemetry Wars, damn _O_. Duurt lang met laden. *zet hem ff in Windows Media Player* maar dat filmpje is echt te bruut. Die gast is echt te geniaal :9

    Edit: OMGWTF, jullie willen niet weten wat op rank 1 staat van xboxlive met GW :{. Echt dikke WTF :9. 2,1 miljoen vind ik _O_

    Edit 2
    Gotham TV Menu Image
    [​IMG]
    Menu Options:

    * Friend's Channel
    * Heroes Channel
    * Today's Highlights
    * Hall of Fame
    * Archive
    * Your Saved Replays

    Edit 3
    Nieuwe Wallpapers voor je Desktop en 1 voor de PSP _O_
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2005
  18. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch nog een behoorlijk verschil, lijkt ineens veel meer blur in het spel te zitten.
     
  19. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, nog niks gekocht, maar zoals Metal Mark al zei: "Superbol zit inmiddels wel in Amerika." En aangezien ik hier nog wel een tijdje zit, ga ik hem hier gewoon kopen. Heb alleen een step-down converter nodig en mn spellen op internet bestellen, maar vind ik niet zo een groot probleem....kan ze voorlopig gewoon nog hier in de winkel halen.

    Maar ff ontopic weerO-)
     
  20. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het er echt bagger uitzien op normale tv...was al van plan een HDTV te gaan kopen, maar wil er nu graag een voor 2 december...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina