Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Solo Carreer op Bronze uitspelen, aan het eind heb je dik 8 mil credits over. :cool:

2. JeePee

JeePee Guest

Of je doet het gewoon op Platinum :cool: :+

3. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ik ook al gedaan, had ook veel Credits over ja... Maar het gaat om meer dan 300.000 KUDOS!

Dat is toch ziekelijk veel?

4. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    veel?
    speel jij voor de metal medaille's ofso?
    doe een paar races voor de silveren medailles , win de cup en je hebt bekant de 1 millioen cred's

edit: owhhhh...kudo's ;)

sorrie....
    300.000 in 1 race?
    of totaal?

Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  5. JeePee

JeePee Guest

Totaal.
    Gewoon 7x een conechallenge op hardcore uitspelen, en die 300.000 kudo's zijn binnen ;)
    Maar als je gewoon de game een beetje doorloopt kom je vanzelf aan dat aantal. Het record aantal kudo's van mij in een race is iets van 12.000, dus gewoon een beetje handrem gebruiken, en die 300.000 zijn ineens heel dichtbij :)

6. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In die Time Vs Kudos kun je ook best veel kudos bij elkaar sprokkelen als je het goed doet. Ik haal daar 12000 รก 13000 hangt een beetje af van de track. Ik deed nog niet echt m'n best bij de eerste run, dus daar kan wel wat bij. En uiteraard cone challenges. Bij de meeste kun je makkelijk 20000 meer halen dan dat er bij platinum wordt gevraagd. En een beetje spelen met de tegenstanders in Street Race is ook leuk. Vooral in het begin zijn ze best wel slecht. Dus je kan behoorlijk veel kudos halen door gewoon te draften en te overtaken met de F50 GT terwijl zij niks kunnen doen met hun Radical :p Naja, ik had die 300 000 heel snel binnen.

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik ben zo slecht in het halen van Kudos :eek: maar dat zal uiteindelijk wel goed komen.. Ben nu bezig Exotic -nogiets- Achievement aan het halen. Ferrari en Lambo achievements heb ik al :)

// Ik hoef alleen de McLaren F1 nog maar voor de Exotic Car Club

8. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    damn man heb net 10 gotham tv races ( bijna een uur ) gekeken en 1 race gesaved heb nog steeds geen achievement points gekregen

9. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eens twee of drie races te saven.

10. JeePee

JeePee Guest

Is daar een achievement voor dan?

11. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Gotham TV Sports Fan.

12. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    :confused: Hoezo heb je die Kudos nodig dan, Ik heb gewoon de Shelby gekocht terwijl ik maar 180k Kudos heb....

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, iets van Gotham TV Sports Fan (10 points)

edit:/ ik regaeer wat later :9. Ik had hem toruwens zonder problemen gehaald.

14. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft ze niet af te kijken, ga erin en eruit en dan heb je ze. Save anders nog een replay...

Je moet die auto unlocken met meer dan 300.000 kudo's. De Shelby waar jij over praat heb ik ook, dat is de Cobra Shelby.

15. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de helft op platinum doet, en de rest helemaal niet doet, dan heb je al meer dan het dubbele *)

16. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Van platinum krijg je niet meer KUDOS

17. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel nu net, niet veel tijd gehad om te spelen, ongeveer 4 uur (moet van ouders meer aan mijn huiswerk doen, na rapport) daarom weet ik waarschijnlijk ook niet wat je met kudos kan, dus kan iemand mij dat zo vertellen, kan je er alleen auto's mee unlocken of kan je er ook nog iets anders mee, alvast bedankt.

18. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar de eisen liggen wel hoger. En idd, op steel kun je meer kudos halen, met dat truukje kon je in PGR 2 veel hoger in de scoreboards komen. Nu werkt dat niet meer omdat je dan nooit in leage 1 komt. Maar 300000 Kudos is dus makkelijk te halen.

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139

Nee, ik heb niet de Shelby Cobra Concept van Ford, ik heb de Shelby GT-500, met dat Shelby logo...... Cobra zie ik er nergens bij staan.

20. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    daarnet was ik een beetje aan het klooien offline. en ik reed tegen het verkeer in en precies op het moment dat ik een klein heuveltje op reed schepte ik een andere auto frontaal, en vloog ik een paar honderd meter door de lucht. ik heb de replay opgeslagen dus ik zal kijken of ik de komende dagen iets kan posten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina