Bij mij is het meer andersom: de Cone Challenges doe ik met gemak, over de hot laps moet ik iets langer doen, al waren ze nu best wel simpel. Alleen bij de Nordschleife maakte ik paar keer een fout, waardoor ik iets langer bezig was, maar uiteindelijk finishte ik met iets van 10 sec. terwijl ik toch nog een grove fout maakte. Volgens mij is de F50 GT gewoon overpowered
Voor de time trials moet ik MT "even" uit de kast halen. MT gebruikte ik nooit, het was vaak hinderlijk in PGR 2 maar het was wel sneller, al is niet iederen het daarover eens. Nu moet ik eens goed MT kunnen gebruiken, want met AT kom je nergens in time trials.
En in PGR 2 kwam je er nog weleens mee weg, maar toen kwam er vlak na de release de "shift glitch". En geloof me, zonder die glitch zou je nooit een hoge N-Ring tijd neerzetten, en ook niet in een Radical leaderboards. Die glitch zit er toch weer in, toch? Naja, ik moet mijn snelheids-skills opkrikken.
En dan probeer ik nog mijn Solo Career scores te verhogen en wat online te spelen. Style onderdelen waren toch altijd meer mijn ding. O ja en het lijkt me wel grappig om een scoreboard te maken met wie de meeste kudos heeft gehaald ^^ en ja ik ben kudos-freak.
Online is het overgins een zooitje. Speedway Skirmish is gewoon niet te spelen. De eerste bocht resulteert bij mij altijd in een 360. En one-on-one is ook leuk, maar waarom altijd de D-klasse? Ik vind het jammer dat je niet kan kiezen welke klasse je wilt spelen. D-klasse vind ik niet zo interessant.
En die eAxis W1sh is inderdaad goed in one-on-one, maar hij doet ook niks anders. Ik kwam hem ooit tegen, en hij quit altijd als je een lager level hebt dan hij. Dat is opzich ook de manier om hoog in de leaderboards te komen, want met 8-players races red je het niet.
Laatst bewerkt: 23 dec 2005