Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Reed jij de hele tijd voor Exis Wish?

Ik lig na 1 ronde al 2 sec achter hem... |:-

2. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kwam jij hem tegen? Jij bent toch amateur? En hij staat in de top 10 :{ Dus hij is prof (36)

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    oh dan zal het wel niet :p

Naam lijkt er wel op :cool:

4. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt de deurwaarder op je af sturen *) :p

5. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, platinum gehaald. Al met al was het té makkelijk en teleurstellend. Ik heb vrijwel niet vastgezeten, nergens. En echt uitdagend was het ook niet. Ik had ook wat meer verwacht van de laatste race. Hij oversteeg het gemiddelde niveau niet.

Ik ben gefinisht met 1.086.149 Kudos. Ik zit nog zeker niet op mijn maximum. Maar ik ben benieuwd of iemand meer heeft.

Laatst bewerkt: 23 dec 2005
  6. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Kudos-freak :cool:

Ik ga in de vakantie ook maar ff-tjes op Platina uitspelen, het is echt té makkelijk.
    Ik heb nu (met 2 vingers in m'n neus) de helft al op Platina gehaald. :cool:
    Alleen de cones zal ik wat keren overniwue moeten doen omdat ik daar totaal niet goed in ben. :'-(

Nicos, doe ook es mee met de PGR3 comp hier op 't forum :+

7. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het meer andersom: de Cone Challenges doe ik met gemak, over de hot laps moet ik iets langer doen, al waren ze nu best wel simpel. Alleen bij de Nordschleife maakte ik paar keer een fout, waardoor ik iets langer bezig was, maar uiteindelijk finishte ik met iets van 10 sec. terwijl ik toch nog een grove fout maakte. Volgens mij is de F50 GT gewoon overpowered ;)

Voor de time trials moet ik MT "even" uit de kast halen. MT gebruikte ik nooit, het was vaak hinderlijk in PGR 2 maar het was wel sneller, al is niet iederen het daarover eens. Nu moet ik eens goed MT kunnen gebruiken, want met AT kom je nergens in time trials.
    En in PGR 2 kwam je er nog weleens mee weg, maar toen kwam er vlak na de release de "shift glitch". En geloof me, zonder die glitch zou je nooit een hoge N-Ring tijd neerzetten, en ook niet in een Radical leaderboards. Die glitch zit er toch weer in, toch? Naja, ik moet mijn snelheids-skills opkrikken.

En dan probeer ik nog mijn Solo Career scores te verhogen en wat online te spelen. Style onderdelen waren toch altijd meer mijn ding. O ja en het lijkt me wel grappig om een scoreboard te maken met wie de meeste kudos heeft gehaald ^^ en ja ik ben kudos-freak.

Online is het overgins een zooitje. Speedway Skirmish is gewoon niet te spelen. De eerste bocht resulteert bij mij altijd in een 360. En one-on-one is ook leuk, maar waarom altijd de D-klasse? Ik vind het jammer dat je niet kan kiezen welke klasse je wilt spelen. D-klasse vind ik niet zo interessant.

En die eAxis W1sh is inderdaad goed in one-on-one, maar hij doet ook niks anders. Ik kwam hem ooit tegen, en hij quit altijd als je een lager level hebt dan hij. Dat is opzich ook de manier om hoog in de leaderboards te komen, want met 8-players races red je het niet.

Laatst bewerkt: 23 dec 2005
  8. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    cone challenges en hotlap heb ik ook moeite mee om op goud te halen,rest is wel makkelijk,nu straks nog alles op platina spelen wat me zeker weken gaat kosten:9

9. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik heb nu ook alles in goud nu nog platinum

In mijn solo career heb ik eens een championship afgewerkt na mijn 13de trophe ongeveer en toen kwam daar te staan een champioship bonus van meer dan
    6000000 credits en nee ik heb me nie miskeken :)
    daaruit heb ik rond de 30 à 40 auto's gekocht 8)

Laatst bewerkt: 24 dec 2005
  10. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Neem maar eens de TVR Sagaris uit de D-klasse, daarmee zijn de Tijd challenges op Platina niet zo moeilijk, óók met AT. :) Ik heb zo ook redelijk makkelijk gehaald. Je zult er maar een paar overnieuw te hoeven doen als ik zo jouw niveau inschat. (denk ik :p )

\o/ Ik had het goed! \o/ :+

Dat doet 'ie idd wel slim, maar bij persoonlijk gaat het niet zo om de rank. Ik was een Pro van 28, maar door n00bs ben ik inmiddels teruggevallen naar de top in league 2 en ben ik een HotShot van 25, maar daar heb ik nu vrede mee. Ik race ook in de online career gewoon puur voor de lol. Is een stuk minder frustrerend iig :cool:

11. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tijd challenges op platinum met Sagaris? Nee, dat is ook niet zo moeilijk, ook niet met AT. Ik had het al een paar keer geprobeerd. De Solo Career events zijn allemaal niet moeilijk, welke auto je ook kiest. Ik had het meer over Time Trials met MT, dat moest ik eens oefenen, want ik ben niet echt goed met MT.

12. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Oh op die manier :cool:

Tja, ik gebruik alleen MT met de competitie hier op 't forum, omdat ik anders nooit in de Top 5 kan rijden. Maar voor de rest is het altijd bij mij AT :)

MT is toch wel wat sneller... Niet in de zin dat je wint tijdens het schakelen, maar je kan gewoon bepaalde bochten beter nemen door een andere versnelling te kiezen e.d.

Ach ik houd het gewoon bij AT, PGR3 is een lekkere arcade-titel en zo moet je dan ook racen denk ik dan altijd maar :+

13. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik haal het never nooit allemaal op platinum. die cone challenges kan ik gewoon niet, maar hot lap enzo dat haal ik op platinum en dan heb ik nog 5 seconden gemiddeld over. race overigens alleen maar met de F40 want die F50 gt is gewoon een neppe auto die je nooit op de weg zult zien rijden:p

14. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt toch niet uit:9
    Ik heb platina alles met de f50GT gedaan... mja beetje makkelijk is het dan wel dus ben er niet heel trots op:p Gister eindelijk mijn style racer achievement gehaald:p, voor die online carreer achievement heb ik ook alles, maar die krijg ik maar niet:mad:

15. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee klopt, het is een bug. Niemand heeft die Online pro archievement.

16. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, nogal logisch lijkt me dat hoe hoger in rank je komt hoe minder mensen dat hebben.. En dat je dus ook minder van die mensen online ziet..

Maar het aantal zal heus nog wel groeien.. Er zijn nog heel veel mensen die nog steeds geen Xbox 360 hebben (waaronder helaas ik).. Ik word dat wachten nu wel een beetje zat.. MS moet de productie eens wat opschroefen ofzo, maar dat zal wel niet mogelijk zijn..

17. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik dan ook maar eens de ferrari f50 gt ga nemen voor de platina plakken,hopelijk haal ik het:cool:

18. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou de TVR Sagaris uit de D-klasse aanraden. Die is wat makkelijker onder controle te houden. :)

19. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met de F50 GT is het echt makkelijker hoor. Die auto is overpowered, echt een klap sneller dan de Mclaren en Mercedes en die tijden, bij Hot lap en Timed run zijn waarschijnlijk bepaalt aan de hand van de laatste twee auto's. En echt moeilijk is die niet, zeker niet vergelijkbaar met de TVR uit PGR2.

Nog een leuke Free Roaming Glitch video:

http://savefile.com/files.php?fid=1150392

Dit (free roaming mode) zat er oorspronkelijk in, maar werd er toch uit gehaald...

20. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het eens proberen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina