1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Heb de gehele game met de TVR Sagaris gedaan :). Deed direct alles op Platina. Had zo'n 60 auto's. Later ff die laatste race een paar keer gedaan en heb nu alle auto's gekocht :).

Spel staat bij mij op 100% Completed, dus heb alles (:cool:), op de Online Proffesional Archievment naar dan maar die valt ook niet halen :p

Game zelf vind ik echt te makkelijk en online klopt het voor geen meter. Gisteren was ik met Fredkroket aant praten *bijzaak maar goed :+, heb ik tenmiste bewijs....hij keek zelfs mee met mijn ronde.* Ik reed daar tegen zo'n Jan Doedel die Hotshot 26 was en ikzelf ben Hotshot 27. Leuke race dus om punten tescoren. *Stond 536 in Laugeu 1. Nou ik rij de eerste paar bochten lekker door en kwam uiteindelijk over de finish met een dikke 18 sec voorsprong. Ik dus snel op A drukken want ik wou mijn nieuwe rank zien...Kom ik daar bij de Leaderbords, en WTF G******* kut spel, ik daal met 80 plekken. Ik sta nu dus 630 ofso. Ik win en ik daal met 80 plekken...damn echt te lomp dit spel, elke keer dat ik bijna in de Top 500 sta krijg ik zo'n verneukste stand dat ik diep zak in rank. Echt ik heb dit nu al 3 keer meegemaakt. Ik KAP met online racen, schijt spel ook. Heb het helemaal gehad.

Enigste wat wel leuk is tegen mijn vrienden spelen *Fred, Stefan, JPR, Rox, Superbol, Bullet, en nog meer gasten spelen in 'Play on XboxLive' en Race Against the Clock. Heb het echt gehad met die Online Career, eerst al die schijt n00bs waar je tegen moet rijden omdat het spel gewoon weg tedom is mooie tegenstanders voor jou tezoeken *Ben Hotshot 27 en moet tegen gasten van Novice 10 :confused:`mag ik een boon wezen...Krijg je tevens ook nog is al dat gebeuk. En dan nu ook nog dat ge de-rank.

Frisbeed met schijfje door de kamer heen _0/

2. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem heb je met alle games die met dergelijk systeem werken. Bij Halo 2 klaagde iedereen om host voordeel enz. Waar niemand klaagt is het systeem van PGR2, maar dat is een beetje ondoordacht.
    Mijn kritiekpunt is eigenlijk dat het jammer is dat je geen kudos verdient als je tegen friends speelt, dan was altijd wel leuk.

3. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat de-rank probleem eigenlijk nooit gehad. Ik heb dan ook al een week geen online carreer gedaan. Laatste keer was ik iets van 130e met profesional 30.

Maar is dat dan een bug die hij gebruikt, waardoor jij de-rankt, of is het gewoon een fout in de ranking?

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb echt geen id. De eerste 2 keer had ik dat iedereen opeens werd ge-quit. En neen ik was niet offline, zat gewoon met 'meneer stefan' te praten in een Chatroom. Ik reed mijn ronde uit en was 200 plekken gedaald

En met de 3 keer was het gewoon een normaal potje :confused:

5. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel bekers zijn er te halen in de single player?

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    23 op iedere moeilijkheidsgraad.

7. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Wow, een paar erg goede spelers hier zo te lezen. Hoewel de meeste het spel makkelijk vinden ben ik nog erg aan het leren want zó makkelijk gaat het hier niet bij mij (schaam).

Vraagje aan de pro's:

Welke auto is het beste voor een amateur? IEDEREEN online rijdt met de F50, dus die heb ik ook gekocht, maar ik zou wel iets willen dat minder de neiging heeft te driften en slingeren als je 't gas er vol op doet ;) Zo'n auto zal wel niet bestaan, gezien de snelheden, maar toch...

Welke adviseren jullie waar je tof mee kan rijden, niet (veel) langzamer bent dan anderen?

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat had ik ook met die F50 GT. Dat ding is veel te nerveus. Heb toen de McLaren gekocht. Die is een stuk beter te hanteren en is nog retesnel ook.

9. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    de f50 is een auto voor noobs, de f40 daar integen niet, deze drift niet heel erg waardoor je beter door een bocht kan komen.

maar het ligt er echt aan hoe goed je bent, ik zou de F50 nemen als je niet zo super goed bent want die gaat harder en kan je op rechte stukken dingen goedmaken.

ik ben dan geen pro, maar ik beschouw mezelf wel als goede amateur:p

10. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ongeveer hetzelfde probleem met die F50. Ik speelde tegen 2 F50's en ik had de Merc CLK die weliswaar niet betere specificaties heeft en een veel lagere drift. Ik won met gemak en ik zag mijn tegenstanders net na sommige bochten een beetje slingeren (probeerden dus uit de drift te komen).

Verwachten jullie dat op een gegeven moment iedereen met een F50 gaat rijden omdat dat op papier toch de beste auto is?

11. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is een F50 en een F50GT. De F50GT is op papier en in de praktijk de snelste.

12. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Die bedoelt ook iedereen, de GT versie. Ik kan me ook vinden in wat kelovitz zegt, ik rijd ook vele F50GT!'s eruit met de CLK, die is gewoon te fijn.

greetz wooly

13. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog tips voor de drift challenges? hoe haal ik bijvoorbeeld een legendarie drift? (is me wel een gelukt maar ik weet niet hoe ik dat deed:p)

14. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Online heb ik nog geen een keer verloren met mijn f50gt tegen een clk. De enige keren dat ik verloren heb was omdat ik of gebeukt werd waardoor ik 30 seconden achterstand kreeg, of ik vond iemand die gewoon te goed was en ook in de f50gt reed.

15. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch is de F50 GT altijd sneller.. in time trials dan. En als je tegen erg goede gasten speelt dan win je ook niet met je CLK-GTR.

16. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wat je bedoelt, maar je kan het ook zo zien. F40 is voor noobs want die drift niet zo erg, waardoor het makkelijker is om de bocht door te komen;)
    Als je de F50 goed onder controle weet te houden is dat naar mijn mening toch knapper...

Ik ben zelf nog niet op live geweest, eerst ff de single player uitspelen. Als er maar 23 bekers te halen zijn, dan ben ik daar zo mee klaar...

Ik rijd op het moment veel met RUF Rturbo, Nissan R390 en de Ferarri Enzo.
    Ferarri vind ik het leukste in te rijden, want ik rij altijd incar, en dan ziet de ferarri er het vetste uit!

Fijne kerst allemaal trouwens *)

17. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren ook 6.000.000 credits gekregen,lekker veel auto's van gekocht incl de gehele exotic cars club,weer een badge erbij:D

18. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    dat is ook zeer zeker waar, maar de F50 ziet er gewoon uit als een speelgoed auto:p

19. JorkyL

JorkyL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Welke auto je rijdt heeft helemaal niks te maken met hoeveel skills je hebt. Ik vind het persoonlijk mooier om in de f50 gt te rijden alleen maar omdat ik het altijd leuk vind om dat ding in bedwang te houden en dan zal een clk misschien wel beter in bedwang te houden zijn maar als je in een f50 rijdt en je kunt met dat ding overweg dan zul je iedereen er vierkant uit kunnen rijden.

20. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    kan je nagaan hoe leuk het is als je dat kan met een slomere auto;)
    daarom rijd ik altijd met de F40, iedereen rijdt met de F50 en dan rijden ze me zoek bij de start. en wie ligt ervoor na 3 bochten DE F40:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina