1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook niet tegen dweeps spelen:p
    Moet zeggen dat de single player beetje kort is. Zit nu 8 uur te spelen, en ik heb 19 trophies, nog maar iets van 15 races te gaan....
    Heb nu 3 garages, en iets van 20 auto's. Ik had ook super veel gekocht. Had ik nog maar 8ton, en na een paar races 7 miljoen! WTF, nouja weer lekker autotjes gekocht, waaronder de "speelgoedauto" "F50 GT" :D

2. JeePee

JeePee Guest

Een auto die weinig drift is de Panoz GT nogwat. Zo'n paarse. Ik neem hem vaak op bochtige circuits, en daar kan je de F50GT soms nog wel eens te snel af zijn :cool: Hij klinkt ook nog eens mooi.

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Uit welke auto's bestaat die Exotic car club precies?

Zelf vind ik de F50GT geen lekkere wagen. Die auto is veel te nerveus en hij slipt teveel. Ik geef toch echt de voorkeur aan de McLaren. Ik speelde laatst online met een McLaren tegen gasten met een F50GT. Ik won, omdat ik veel sneller in de bochten was. Op het rechte stuk kwamen ze wel dichterbij, maar doordat ik in de bochten sneller was en geen enkele fout maakte, won ik eigenlijk vrij makkelijk.

4. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Panoz GTR1 Coupe :)

voor degene die nu heel boos zijn op JP omdat ze nu nog stééds niet de naam wisten

5. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet alleen nog maar de laatste race van 3 rondes op de N-ring. Shit, wat een tegenvallende single player. Het spel rijdt gewoon heel goed. Maar in de single player mis ik iets. Na het spelen van GT4 en Forza, wil ik gewoon kunne kloten aan de motor van de auto, bandjes enz. Bij PGR2 miste ik dit niet.
    De Vette garages maken wel een heleboel goed....die zijn erg tof! _O_

En natuurlijk het belangrijkste de aan de korte kant van de single player. Krijg deze week PDZ, en dan ga ik live maar aansluiten, dan zie ik jullie wel een keer in PDZ of PGR3. Gamertag wordt waarschijnlijk Chest00r

6. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    als pgr 3 motorshit krijgt dan is het geen pgr meer, ieder spel zo zijn eigen ding

7. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    staat een paar pagina's terug;)

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik rij ook vrijwel altijd in de F50GT, en ik controleer hem vrij goed.. Ik ben nu bezig met de Race Against The Clock achievement halen, en ik haal, zonder echt al serieus te rijden, nu al een aantal keer de top 500 in League 1 :eek:

Vrijwel alles is makkelijk op Platina, behalve de Cones :mad: daar heb ik op gold nog moeite mee.... dat ligt mij echt niet.

9. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    F50 GT is te controleren, maar dan moet je egt goed met je gaspedaal om kunnen gaan. En driftend door bochten is met deze auto vaak iets sneller dan helemaal strak. Deze auto kun je ook gebruiken in de competitie deze week , dus probeer het eens :).

10. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    jingga zo bijzonder is de top 500 niet he;), ik ben een grote noob maar haal bij sommige banen na even rijden de top 25

en de sommige zoals die patatboer van een fredkroket, haalt telkens wereldrecords

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik vond het aardig wat, er zijn toch echt tienduizenden spelers.... Top 25 vind ik gewoon :eek: FredKroket is gewoon erg goed, net als King Tuur en Alex V :cool:

Maargoed, mijn tijden zijn ook nog lang niet goed, zoals ik al zei reed ik nu alleen even om de achievement te halen, aan het serieuze racen tegen de klok moet ik nog beginnen :cool:

Laatst bewerkt: 26 dec 2005
  12. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap wat je bedoelt hoor;) top 500 is zowieso aardig tegen over zoveel mensen, maar ga maar is 20 rondes serieus rijden echt wel dat je in de top 100 komt;)

13. JeePee

JeePee Guest

Ik reed een keer expres erg slecht, en deed over een rondje 7 minuten ofzo, die normaal onder de 1 minuut kon. Ik stond toen 200 nogwatste, en dat was tevens laatste. Er hebben op z'n track dus echt geen duizende mensen gereden. Toen ik snel ff de race against the clock achievement wou halen heb ik op ieder circuit 2 tot 5 rondjes gereden, en daarbij stond ik overal in de top 20.

14. Stealthforce

Stealthforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff n vraagje, ik zie soms als ik gotham tv kijk op de Heroes channel dat die lui echt snelle vage bochten nemen. T lijkt wel of ze iets met de handrem doen of een kombinatie van iets. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ze dat doen want ik wil dit wel gebruiken als je daardoor sneller door de bocht gaat.

15. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Vaak is het al genoeg om tijdens het remmen al beginnen met in te sturen. Hierdoor raakt je auto in een kleine slip waardoor je krappe bochtjes wat sneller kunt pakken terwijl je toch weinig tijd verliest. :)

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    inderdaad, gewoon met een simpele braking drift kom je al een heel eind.

17. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon insturen als je denkt dat je de muur raakt, vaak raak je dan net niet de muur en stuur je hem heel strak door de bocht, en zo min mogelijk driften want dan trek je minder snel op

18. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Het is in principe heel simpel :p

Snelle en wijde bochten...
    Rem dan voor de bocht en vóór het insturen, pas als je klaar bent met remmen stuur je in waardoor de auto als het goed is strak blijft liggen en je met opbouwned gas geven er weer uit kunt accelereren. Dit doe je vaak bij snelle bochten omdat de auto minder toeren verliest en z'n kracht behoud.

Krappe en haakse bochten...
    Rem iets later, je wordt dan gedwongen ook nog tijdens het remmen al in te sturen omdat je anders de bcoht mist. De auto komt in een kleine slip waardoor je iets scherper kan sturen. De auto verliest echter wel wat acceleratie.

Je moet zelf dan nog een beetje uitvogelen wat voor techniek je in welke bocht moet toepassen, en elke auto reageert ook weer anders, maar in principe is de basis waar je van uit moet gaan.

Je moet maar zo denken, je verliest minder tijd als je iets te vroeg remt en de bocht wél neemt, dan wanneer je te laat remt en in de muur knalt.
    Gewoon "voorzichtig" beginnen en langzaam je tempo opschroeven. :)

En dat was voor zover met "Stefan's Tips" :+

19. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga waarschijnlijk deze week PGR3 halen,wat is volgens jullie de beste punten van het spel.

20. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    het live gedeelte, maar de singeplayer is ook wel leuk, maar racen tegen anderen is echt leuk

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina