1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, het is toch die
    Slidgehammer Twin Turbo die 408 gaat ofzo? :eek:
     
  2. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij dan toevallig een lijstje voor mij met alle auto's en heb gisteren geprobeerd om de inending slide te maken, maar had in een slide +700 kudos, maar nogsteeds de badge niet.
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben gisteravond bezig geweest met de online carreer en ik speel het nooit meer. Wat zitten door een hoop onsportieve eikels. Ik werd constant geramt als ik iemand wou inhalen (als ik naast iemand reed, dan werd ik ervan afgedrukt) en als ik eerst reed, werd ik bij bochten constant van achteren aan gereden of in de rondte getikt. De lol was er voor mij erg snel af.
     
  4. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, grootste fout is dat ze in careermode de collisions aan hebben laten staan. Ik speel dat ook niet meer. Alleen playtime.
     
  5. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je collisions uit zet kun je net zo goed Race against spelen. Het heeft echt niks met racen te maken.

    En de unending slide kun je vrijwel met elke auto doen. Het komt op hetzelfde neer als donuts in PGR2.

    Die Sledghammer is inderdaad het snelst, had ik echt niet verwacht. Jammer alleen dat je nergens even 408 km/h kan halen. Zelfs niet op die ene brug in New York.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  6. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook het rechte stuk van de N-ring niet? Of is die minder lang dan de brug in NY?
     
  7. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    O ja dat stukje, daar zal het denk ik wel lukken. Ik zal het daar eens proberen. Lijkt me wel gaaf als je zo hard kan.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Mijn beste tip is die ik kan jullie kan geven voor Solo Career mode is om alles met TVR Sagaris (Klasse D) tedoen, en de Drift Challange en Speed Challange met de F50 GT, denk je niet dat het lukt met de F50 GT probeer dan de TVR Sagaris.

    Ook alle Cone Challanges heb ik gedaan met de TVR Sagaris en het is allemaal makkelijk om tedoen. Sommige had ik zelf in 2 keer! Terwijl ik die baan nog nooit had gereden.

    Heb het over Platina hier boven ^^
     
  9. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn beste vrienden ik heb een klein vraagje, het zou al kunnen gesteld geweest zijn maar voor alle zekerheid zou ik het eens willen vragen.

    dus mijn vraag is.
    is het normaal als ik pgr3 speel dat hij soms vastloopt als ik naar het dashboard wil gaan of als ik naar een gamercard kijk of als ik een bericht verstuur hopelijk kunnen jullie mij helpen
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jep, als ik de game speel en ik ga bijvoorbeeld in-game ff naar het dashboard kijken wie online is loopt tie van mij ook soms vast. Daarom, als je niet aan het loaden bent druk niet op die Xbox-Knop
     
  11. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het altijd tijdens het laaden van een race bij pfd heb ik juist het zelfde als ik naar het dashboard ga.

    zou dit aan de spellen liggen van microsoft of aan de console zelf
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik denk dat hij het dan gewoon niet aan kan. Hij krijgt dat teveel gegevens door....

    *Kan het ook fout hebben...maar ik denk dat dat het is
     
  13. Toxin

    Toxin Hexic !!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij red je het wel als je je eigen baan maakt in Las Vegas.
    Gister online met zijn achten nog geprobeerd. Met zijn allen vol op elkaar zodra die bocht eraan kwam _O_
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    dat is dus juist helemaal kut.. Ik neem de bocht altijd goed, maar de rest vliegt er altijd in
     
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan of je het met elkaar afspreekt, dan is het wel lachen, anders is het kut :cool:
     
  16. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja.. de F50 GT drift voor geen meter, dus ik zou de Ultima GTR aanraden voor drift challenges (is echt veel beter, geloof me) maar ok, iedereen moet zelf weten. Het spel is al makkelijk genoeg, dus je kan het opzich met elke auto doen.

    Mijn top 3 als het om style gaat:

    1. RUF SuperCar Concept
    2. Lamborghini Murcielago R-GT
    3. Ultima GTR

    In de praktijk zijn dit ook de beste auto's
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  17. Toxin

    Toxin Hexic !!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ook afgesproken. Toen ik die race joinde had ik zoiets van WTF waar zijn die dan weer mee bezig. Maar was juist lache. Van die Canadesen met zo'n raar accent die alleen nog maar konden lachen. *)
     
  18. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Hallo mensen!
    Ik heb gisteren me xbox360 geleverd gekregen en gelijk maar PGR3 erbij gekocht. Maar wat ik me nu afvraag: Kan je als je een auto hebt gekocht, de kleur nog veranderen?! Is misschien een domme vraag, maar toch stel ik hem!
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2005
  19. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, je kan de auto verkopen en een nieuwe kopen.
     
  20. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    sow, das even jammer
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina