1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ziek veel. Nix tedoen ofso :+

Leaderboards zijn ook weer online!

2. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    En daar kwam je pas na 2358 races achter? :+

3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    muahaha, zaterdag avond, met het nodige alcohol in mijn bloed, alle cones op Gold uitgespeeld, en daarmee het spel uitgespeeld op gold. Ik ben nu bezig met Platina, en ben opweg naar Rank 1.

4. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Dan weet je wat je moet doen bij platina.........helemaal lam zuipen dus 8)

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
  6. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Ik wil dit spel morgen gaan kopen, maar wil alleen 2 dingen weten.

1. Is er geen lag online ? (Zodat je auto's ziet laggen/teleporteren i.p.v .rijden)?

2. Is het verslavend online?

3. Zijn het werkelijk dem ooiste graphics tot nu toe op de 360..?

---

Als ik deze antwoorden weeet ik haal ik hem morgen.

thnx alvast

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    1 ligt aan de verbinding van je tegenstand. Het gebeurt wel eens.

2 ja

3 nog geen mening over.. CoD moet ook erg mooi zijn, maar die nog niet gespeeld.

8. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    1. Lag komt heeeel weinig voor. En bij elke lobby staat d.m.v een een aantal streepjes hoe goed de verbinding is.

2. Of het verslavend is ligt uiteraard aan jezelf, maar het online gebeuren is en blijft erg leuk. Vooral ook, omdat er verschillende game-modes zijn en het uitdagend blijft.

3. De graphics zijn idd van een andere planeet :).

9. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    ik haal em gewoon en we zien wel. Zie jullie morgen online :)

EDIT:// Thanks voor antwoorden!

10. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goede keuze, dit spel hoort zeker in de top 3 van beste lauchgames thuis IMO. :)

Enne succes met het spel kopen...

(8))

11. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem vandaag gehaald.
    was in het begin een beetje bang dat tie te moeilijk was met 1 had ik altijd veel moeite.
    Maar valt erg mee geen enkel probleem een echte aanrader

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ja deel 1 is ook lastig. Deel 2 is nog iets moeilijker. Deel 3 is te simpel. Wie vroeger niet verder kwam dan Zilver kan hem echt met een beetje oefenen uitspelen op Platina, sowieso op Goud...

13. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Nou wat het rare eraan is dat het verschil in races zo groot is, sommige races win je echt met 5 vingers in je neus op goud en andere moet je een stuk langer op rijden. En nog gekker is dat hoe verder je komt hoe makkelijker vooral de cones en kudos challenges worden...

Ik ben namelijk echt een uur bezig geweest met een cone challenge uit het 2e kampioenschap en daarna heb ik eigenlijk nooit meer problemen mee gehad...

En de laatste race gaat al helemaal nergens over, ik denk zal wel 6 rondjes nuhrenburgring zijn ofzo, is het gewoon 3 rondjes tegen het circuit in... dat is echt een schande, al helemaal omdat het circuit absoluut niet gemaakt is op de andere kant op te rijden, dat haalt alle fun uit het circuit.. maar ja...

Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Uhuh. Deed zelf nog een cone challange die je later krijgt in één keer op platina :). Had niet echt veel moeite met de cones verder maar ik denk dat ik wel een stuk of 10 a 15 keer (:eek:) over die één van die eerste cone challange heb gedaan.

15. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    cones vond ik trwns vooral slecht gemaakt omdat je ze zo slecht kan zien, ik moest echt op de rand van mijn stoel zitten om het goed te zien :)

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Haha ja, maar je kunt genoeg slides tussendoor maken waardoor je ff rustig kunt kijken. En ach meestal weet je al wel waar die pionnetjes tevinden zijn naar een paar keer...

17. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Die cones challenges zijn echt bagger op platina, met een ferari Enzo kom ik echt nooit boven de 10.000 kudos. Je moet zeker die slingerende TVR gebruiken om em op platina te halen? Wat is de beste manier om em op platina te halen? Tussen elke cone vet te gaan slingeren ofzo?|:-

18. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Strak rijden en bij ruime bocht wat slippen. Ik heb btw de TVR Sagaris gebruikt uit de D klasse voor de cones :+.

Ik zal nog wel ff een filmpje maken binnenkort :cool:

19. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die gele pylonen zijn soms wel chill, vooral tijdens nachtraces. En na een weekje was ik aan die gele gewend. Deze cone challenges zijn een kippetje als je ze vergelijkt met PGR2. Wat dacht je van 2 laps op Florence Arno 2 met een Volkswagen R32? Daar moest je echt een perfecte run hebben. Jammer dat het nu niet meer zo is...

20. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een goede auto voor de cones is de Ultima GTR uit de B-klasse. Die stuurt precies en je kan er redelijk makkelijk mee slippen. Hoe je de cones rijdt...

Voor Platina is het iig handig om één lange combo te maken, want hoe langer de combo duurt, des te meer punten krijg je per cone. Zeg maar voor de eerste cone krijg je +10, daarna +20, daarna +40 en op den duur krijg je héél veel punten per cone, dus daarom is het belangrijk gewoon één lange combo te maken. :)

Op de rechte stukken is het het beste als je 'em redelijk strak houdt en gewoon zorgt dat je binnen de 2 seconde (de tijd die je hebt voor een combo) bij de volgende cone bent.

Wat je dan wel moet doen is als er een bocht is altijd ff met de handrem een slip maken voor heel wat extra kudos, want met één lange combo van alleen maar cones red je het meestal ook niet.

Ook als je ziet dat je de volgende cone niet gaat halen, of het wordt té moeilijk om er nog tussendoor te gaan, dan maak je gewoon een slip langs de cone heen, zolang die combo maar blijft lopen. :)

Veel suc6, khoop dat je er wat aan hebt. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina