1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tecnomic

Tecnomic Guest

@Nicos
    thanx ;)

2. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net PGR3 gekregen (k ken iemand die bij spyker werkt en daar kregen alle medewerkers PGR3 in hun kerstpakket:), en aangezien hij geen 360 heeft kreeg ik em)
    man dit spel is zo vet. ik ben een echte fan van lamborghini al de eerste keer dat ik een auto van hun zag. maar ik heb een beetje het gevoel dat het een beetje simpel is of ligt dat aan mij.
    ik speel het spel altijd op medium en al na een paar uur heb ik alle lamborghinis al.
    is dit gewoon omdat ik het te makkelijk heb staan ofso?

3. zillela

zillela Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vraagje kun je maar 4 autos in je garage of meer en als je meer kan hoe doe ik dat dan

4. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste garage is klein, de andere garages zijn groter.

5. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    idd je was me net voor.
    Maar t is dus zo als je garage vol zit krijg je een nieuwe garage erbij, waar je er weer meer in kwijt kan.

6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    ff een klein vraagje over die ferrari owner club achievement
    Er staat namelijk purchase every ferrari in the game.
    Maar ik heb op internet gelezen dat ik nu alleen nog maar de ferrari 360 cs moet hebben.
    Maar wat ik nu niet snap is dat ik die nergens zie:confused:
    Moet je die verdienen of hoe zit dat want ik heb voor de rest elke ferrari in m,n garage staan??

7. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gewoon alle ferarri's gekocht die er waren, en toen kreeg ik meteen die badge

8. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ferrari 360 cs = Ferrari 360 Challenge Stradale

Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  9. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    @ nicos thanx mate;)
    Dat was em dus! best wel lullig dat ik dat zelf niet doorhad|:- 8)

10. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag ff gespeeld met PippinNL, Traxx dh, Superbol en JPRG.
    Was wel lol, we hebben ge-free-roamed in Tokyo :+

Als je wilt weten hoe dit moet moet je maar ff Heer Stefan of TraxX DH of Superbol of Pippin NL of JPRaceGamer toevoegen. :cool:

Ik heb ook een Friend request naar De Paus toegestuurd voor de PGR3 competitie, maar volgens mij heb je 'em geweigerd ofzo? What's up?

11. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie dit http://savefile.com/files.php?fid=1150392 ?

12. JeePee

JeePee Guest

Ik kan het filmpje niet zien, maar is dat gewoon vrij rond rijden door tokyo? Zo ja, ja :p

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Wat bedoelen jullie dan met "vrij rond rijden door tokyo"??

14. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Luister: Na een half uur niet gespeeld te hebben zet ik mijn xbox 360 aan en laadt pgr3. Online carreer en ik speel een race in klasse A. All= mijn medespelers worden uit de server gegooit, dat is nog niet zo vreemd, maar aan het einde van de race zie ik dat ik ineens 500 plaatsen gezakt bent.

Hoe kan dit? Zullen er in dat half uur 500 mensen mij voorbij zijn gegaan op de ranglijst?

15. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je bent er uit gelagd denk ik.

16. bajo4life

bajo4life there will be blood

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleempje met pgr3
    ik kan spelen op xbox live ik kan matches joinen.
    maar gisteren maakten een friend een match aan en nodigde mij uit maar ik kon er niet in (dit is trouwens de 1e keer dat ik een friend join bij een match) ik kreeg toen de error= cannot connect to host. toen stuurde hij me een berichtje of ik een match wou maken dat hij me dan kon joinen, dus ik invite hem, krijgt hij ook de melding= cannot connect to host? echt raar we kunnen wel allebei op live spelen, maar niet tegen elkaar. wat ook erg raar is dat een berichtje sturen gaat, maar als ik hem of hij mij uitnodigt voor chat in dashboard dan lukt dat ook niet, een voice berichtje meesturen gaat daarentegen wel.
    nu hoop ik dat iemand me hiermee kan helpen, misschien kunnen we even proberen of het werkt als ik iemand van hier toevoeg aan mijn friends list en dan kijken of het aan mij ligt en zo ja waaraan dan.

17. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Vrij rond rijden door Tokyo: Precies wat het zegt. Als je een willekeurige race start, wordt de gehele locatie/stad geladen. Door gebruik te maken van een zgn. bug in het spel kun je buiten het circuit komen, waardoor je vrij rond kunt rijden in de stad(in dit geval Tokyo, aangezien dit (voor alsnog) de enige stad is waar deze mogelijkheid er is).

Heel beknopt:
    Maak een custom route aan in Tokyo, waar de bekende grote sprong inzit. Het liefst maak je de rest van de baan zo kort mogelijk. Start de race, en rijd naar de sprong. Vanuit daar maak je een lange aanloop, die je rijd over de 3e rijbaan vanaf links. In de lucht houd je de rem ingedrukt. Met een paar keer oefenen zul je over de superlelijke gele barriere vliegen, en kun je vrij rond rijden in Tokyo_O_

18. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    waar zit die sprong dan precies?

19. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Hehe..!
    Het koste even wat moeite, maar nu heb ik PGR3 op Silver uitgespeeld..
    Nog een paar en dan heb ik Gold (of Platinum,, moet ik nog zien..). ;)

20. Dea Petrus

Dea Petrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer wanhopig de STYLE RACER ACHIEVEMENT te unlocken. Ik heb 25k online kudos, 25m powerslide, 1k kudos in 1 race. Ik denk dat ik ook wel de "Perform all kudo maneuvres" heb gehaald, alleen kan ik dit niet controleren. Dit hoeft toch niet in 1 race voor de achievement voor op je gamercard? Ik weet dat er een aparte BADGE voor is maar ik bedoel het stukje uit de STYLE RACER ACHIEVEMENT...

Wie kan me duidelijkheid geven of heeft het wel gehaald? Misschien is reageren via PM ook handig, om de order op het forum niet rigoreus te verstoren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina