1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt wel gewoon mensen toevoegen aan je vriendenlijst waarvan je weet dat ze normaal racen en dan weet je zeker dat ze niet beuken.

2. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar daar kun je geen online career mee spelen, tenzij je afspreekt en tegelijkertijd joint en dan nog zijn er mensen die je beuken dus dat is geen optie. Zoals ik zei, speel geen online career als je je eraan ergert.

Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  3. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ooh, ja dat wist ik niet. :)
    Maar wat is dan volgens jullie het leukste aan PGR3 online?
    Ik weet namelijk niet welke ik moet halen, CoD2 of PGR3 en dan speelt online toch wel een hele grote rol. :)

4. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    dan ben je beter af met pgr3 want cod2 suckt alle kanten online

5. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moeten ze het zo ontwikkelen dat het spel slim genoeg is om te zien wat de oorzaak is.

Het beste zou zijn, dat er een team klaar zit van pgr die bepaalde momenten analyseren en vervolgens een straf uitreiken aan een speler. Dit is helaas niet haalbaar:mad:

6. JeePee

JeePee Guest

Gehehe, en dan zie je onder in de ticker:
    "Accident involving player 1 and player 2 under investigation by the stewards"

7. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
  8. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    of ze moeten het systeem toepassen zoals gt4 prologue dat als je bots zoveel seconden maar tegen een kleine snelheid kunt rijden

9. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik speel gewoon eerst de singleplayer en ga daarna even online career doen, maar vooral playtime denk ik. Heb hem trouwens op 'gold' uitgespeeld, rank 1 gehaald, 17/20 achievements.

10. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Net de free roam in Las Vegas ontdekt. Is ook een leuke stad om verstoppertje te spelen _O_

11. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie online het leukste om te doen?
    Misschien vraag ik een beetje veel erover maar ben gewoon benieuwd hoe het zal zijn. :)

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Play On XboxLive in Playtime tegen bekende forum leden. Verder vind ik de timetrails ook wel leuk om tedoen, maar dat is niet echt online...

13. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Meerdere rondjes Behemoth :D :D. Dat was egt leuk. Na 3 ronden zat er nog steeds maar 3 seconden tussen mij en sceptic eagle :+. De totale race duurde een dik half uur. Dan zie je pas de coureurs met ballen :+

14. JeePee

JeePee Guest

Uhu, en die reden voor jullie, of niet :+

Vond het net ook wel leuk om tegen jou en SE te racen, en met Gangsterdwerg uiteraard :p (moet er nog steeds om lachen: Knetterclown :9)

15. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Wij reden vooraan ja :p.

16. Riffmaster

Riffmaster _0_Keith Richards_0_

Leuk Bevonden:
    0
    Ben net eindelijk 's verder gegaan met met de Carreer Mode (want was de hele tijd bezig met de PGR 3 Competitie ;)) kreeg ik na een bepaalde beker (dacht 15 of 16 weet niet zeker.) 6 miljoen Kudo's echt dik relaxt :D kon ik meteen heel veel auto's kopen die ik nog niet had.

17. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe je dat dan?

18. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een filmpje van de Free Roam in Vegas zelfgemaakt... Maar ik snap Putfile.com niet... Ik heb een account, en dan vul ik alle gegevens in(via bladeren de filename, daarna het bestandstype, daarna de naam en daarna de categorie)... Maar er staat geen upload knop|:-

Kan iemand mij helpen:eek:

19. JeePee

JeePee Guest

20. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Thans Jim Peter (bijna goed he:+ )

Maar anyway... een filmpje van de free Roam in Vegas... Kijk maar als je zin hebt. 10 Mb en een mp4 (weet niet hoe ik dat kan veranderen) dus openen met quicktime_0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina