@ halloooow, ik neem aan dat je nog geen 18 bent, want ik denk dat ik al weet waar jou probleem zit. Mijn 16 jarig broertje had precies hetzelfde probleem, namelijk parental control. Je hebt je met het aanmelden van Live eerst op je eigen e-mail geregistreerd, maar omdat je dus geen 18 was, heb je waarschijnlijk een e-mail adres van iemand gebruikt die wel boven de 18 is, en parental control geactiveerd voor je account. Wil je online met PGR3, moet je op het dashboard bij instellingen (laatste sub map) naar Family Settings gaan, en jezelf volledig toegang geven tot alles. Zo zal je bijvoorbeeld nu ook niet met iedereen kunnen praten in rooms. Probeer dit even, ik weet zeker dat het lukt.
En dan nog iets, wat is jullie favoriete camera positie. Ik merk namelijk tot mijn verbazing dat ik (geprobeerd met timed session) snellere rondetijden rijd met de onboard cam, in de auto dus. Normaal gesproken heb ik een ontiegelijke hekel aan die cam bij andere spellen, maar op een of andere manier werkt het goed bij dit spel, zo goed dus, dat ik bepaalde bochten gewoon veel beter kan inschatten, dan met de gewone swing camera (achter de auto). Ik moet eerlijk zeggen dat ik de camera's voor de auto nog niet goed geprobeerd heb.
Maar nu mijn vraag aan jullie, wat is jullie favoriete camera om zo hard mogelijk te kunnen rijden, en wat gebruik je op Live! meestal?
Laatst bewerkt: 9 jan 2006