Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. halllooooow

halllooooow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook staat er in het begin:
    dopje10(mijn live account), your profile has been loaden.
    Enjoy the game.

Warning: This game uses an autosave feature. Removing an Xbox 360 memory unit that is being used will return you to the start screen.

Ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft?

2. JeePee

JeePee Guest

8) Durf je nu eindelijk er voor uit te komen op wat voor geslacht je valt :+

3. halllooooow

Leuk Bevonden:
    0
    ik wou het net zeggen, maar je zegt dat je gold hebt. en in welke leage sta je ?
    want je staat nu niet 265th van de wereld

Ik sta in league 57:p

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nope dat is normaal.

Dan sta je 58265ste

Komt gewoon doordat stefan erin zit (K) :+

De TVR heeft gewoon de vetste kleuren!

5. halllooooow

Leuk Bevonden:
    0
    Dan denk ik dat ik de game maar ga ruilen:mad:.
    Het is een prachtige game, maarja als ik niet op live kan met het spel dan houdt het op.

6. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik sta in leage 2 201, en ik heb al 1 week niet op live gespeelt:p ( heb het niet meer;))

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Stond een week geleden Leugeu 1, rank 667 en toen was me Gold afgelopen. Dus heb een week nix gedaan en sta nu 659 _O_.

Ik wacht tot volgende jaar en dan sta ik wel ergens in de top 50 8)

8. JeePee

JeePee Guest

Nee, 56265ste :+

Ik stond vanochten in league 3 :eek:, nu alweer 1500ste hoor O-)

9. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft er iemand nog tips voor de cone challenges. ik ben bezig om alles op platina te halen en dat gaat nog redelijk makkelijk, alleen bij de cone challenges kom ik meestal niet verder dan zilver

10. halllooooow

Leuk Bevonden:
    0
    WAAROM DOET MIJN LIVE HET NOU NIET:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

11. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Neem je geen Gold abonnement??

12. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet proberen een zo lang mogelijke combo te maken en tussen de poortjes zoveel mogelijk proberen te slippen. Je kan als je het goed doet een combo maken die de hele baan duurt.

13. PFV Triton

PFV Triton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    halllooooow heb je wel xbox live gold.
    Je hebt geen live of je moet die savegame van project wissen laatste tabblad naar memory games delete pgr3 start pgr3 op er wordt dan automatisch een profiel gemaakt en als dat niet werkt heb je misschien geen xbox live.

halllooooow heb je post er boven niet gelezen maar als dat er staat moet tie het gewoon doen.
    Als tie het nog niet doet probeer dan niet doet, effe al je pgr3 savegames deleten en dan pgr3 weer opstarten (met je xbox live acount) en als tie het dan niet doet lol. Ka je misschien proberen een friend te joinen als dat dan weer niet lukt kun je effe die klantenservice van microsoft opbellen (waar je denk ik tog geen ene reet aan hebt maar dat maakt nie uit kan altijd proberen)

Laatst bewerkt: 9 jan 2006
  14. halllooooow

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ik ga het nu even proberen.
    En ik heb ZEKER live hoor;)
    Halo 2 doet het perfect, PDZ doet het perfect.
    Er staat ook dat ik een 12 maanden lange membership hebt.

15. halllooooow

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, heb het geprobeerd maar hij doet het niet:mad:
    Echt ZO vreemd zeg:mad:

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    @ halloooow, ik neem aan dat je nog geen 18 bent, want ik denk dat ik al weet waar jou probleem zit. Mijn 16 jarig broertje had precies hetzelfde probleem, namelijk parental control. Je hebt je met het aanmelden van Live eerst op je eigen e-mail geregistreerd, maar omdat je dus geen 18 was, heb je waarschijnlijk een e-mail adres van iemand gebruikt die wel boven de 18 is, en parental control geactiveerd voor je account. Wil je online met PGR3, moet je op het dashboard bij instellingen (laatste sub map) naar Family Settings gaan, en jezelf volledig toegang geven tot alles. Zo zal je bijvoorbeeld nu ook niet met iedereen kunnen praten in rooms. Probeer dit even, ik weet zeker dat het lukt.

En dan nog iets, wat is jullie favoriete camera positie. Ik merk namelijk tot mijn verbazing dat ik (geprobeerd met timed session) snellere rondetijden rijd met de onboard cam, in de auto dus. Normaal gesproken heb ik een ontiegelijke hekel aan die cam bij andere spellen, maar op een of andere manier werkt het goed bij dit spel, zo goed dus, dat ik bepaalde bochten gewoon veel beter kan inschatten, dan met de gewone swing camera (achter de auto). Ik moet eerlijk zeggen dat ik de camera's voor de auto nog niet goed geprobeerd heb.

Maar nu mijn vraag aan jullie, wat is jullie favoriete camera om zo hard mogelijk te kunnen rijden, en wat gebruik je op Live! meestal?

Laatst bewerkt: 9 jan 2006
  17. JeePee

JeePee Guest

3rd person, zo ver mogelijk van de auto af. Zo heb ik het beste overzicht, en kan ik het beste horen of en waar er iemand achter mij zit. Ook kan ik daarmee bochten beter op de limiet aansnijden.

18. Ferraghini

Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe haal ik een achievement van 'Gotham Hero'? En tijdens mijn Solo Career heb ik heel veel badges gehaald zoals style badges enzo, maar daar heb je ook achievements van en die heb ik niet gekregen. Hoe komt dat?

19. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Gotham Hero moet je voor op Gotham TV zijn en een badge is elke keer wat anders dan een achievement ;).

20. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik het liefst de 3rd person view..de allereerste, die tweede vind ik net iets te dicht op de wagen. Soms doe ik wel first person, maar alleen op de lange rechte stukken, omdat dat mega tof uitziet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina