1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Nring is mij favoriete baan. Ik vind het nieuwe f1 circuit echt super mooi nagemaakt en ik ben er ook heel goed op (vind ik zelf). Maar wat luisteren jullie eigenlijk tijdens de races. De muziek van het spel of je eigen muziek? Ik luister soms de muziek van het spel, maar ik vind dat er niet egt veel mooie nummers tussen zitten.

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Eigen muziek, de game muziek is niet veel soeps (Met uitzondering van Louis XIV en Bloc Party). Mijn favoriete parcours zijn die van New York en Tokyo.

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    SwitchBack
    2Sky -- Blacka
    Could Be Well in -- The Streets

Dat zijn :cool: nummers in dat spel. Maar ik luister meer naar de motor geluiden of naar Anouk -- Hotel New York _O_

4. ericr

ericr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verdi- Dies Irea. Goed voor de potjes op live.

5. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rammstein, met Duitse metal door de Duitse N-Ring heen knallen, muahahahahah :cool: 8)

6. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De PGR2 soundtrack (veel beter dan die van PGR3 ) is mij altijd bijgebleven, daarom luister ik:

Mustard Plug - Evildoers Beware!
    Mustard Plug - Pray for Mojo
    Simple Plan - No Pads, No Helmets... Just Balls
    Simple Plan - Still Not Getting Any...

Tijdens het racen is dit heerlijke muziek, eigenlijk tijdens alle games.

7. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat muziek op een laag niveau meestal... let er nooit echt op, voornamelijk ook omdat ik meestal met iemand in een private chat zit.

8. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Zo dat was me een avondje bad feedback & onnozele crashes... :mad:
    Ongelooflijk dat je op een lang recht stuk als diegene naast je rijdt, zomaar zonde rede naar links stuurd waardoor ik spin, ik kom weer recht op de baan, rem voor een bocht en BOEM vol de muur in...

Nog nooit zoveel bad feedbacks aan anderen gegeven en hoop ze niet meer tegen te komen! Kwam ze gelukkig allemaal maar 1 keer tegen. :mad:
    Helaas deed niemand in mijn friendlist online racen voor vrienden, waardoor ik genoodzaakt was online te gaan met malloten uit Frankrijk, Engeland en Amerika...

9. Toxin

Toxin Hexic !!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vanmiddag maar eens flink bezig geweest met mijn online career. Ik heb de afgelopen weken maar een paar races gereden en dat vond ik redelijk gaan, maar vanmiddag was echt bagger. :mad: Constant van die mensen die je tegen de muur drukken op een recht stuk, of niet aan de kant gaan.
    Ik reed op de brooklyn bridge veel sneller dan die kerel die voor mij reed. Ik vraag nog ff of die aan de kant wil gaan en mij er langs wil laten, maar hij beukt mij op het rechte stuk juist hard tegen de muur, waardoor ik samen met hem bijna tot stilstand kom. En dan gaat hij ineens flink op mij schelden:eek:

Paar races later probeerde zo'n kerel vlak voor de finish zijn auto nog ff te laten slippen. Ik haal hem vlak voor de streep nog net in en ik wordt tweede. Die kerel helemaal kwaad op zichzelf. :9

Die online career laat ik nu weer ff met rust. Eerst mijn solo career maar eens halen op gold en platinum.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben ook met de online carreer gestopt. Het is gewoon niet om te doen. Er zitten alleen maar van die onsportieve honden. Alleen maar rammen en beuken waardoor je in bocht 1 in de rondte staat en laatste ligt.
    De online carreer vind ik gewoon niet normaal speelbaar en slecht.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Moet je doen is echt onzettend leuk.

Tijdens mijn stage vorig jaar (werkte bij een VW/Audi dealer) ben ik met een paar collega's in een Audi A8 W12 (iets van 500pk) een paar rondjes gereden _O_

12. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
    heb geen zin om 3 enorme topics over pgr3 door te lezen.. maar hebben jullie ook als jullie in splitscreen op de nurburgring rijden.. dat dan opeens op een recht stuk je geen asvalt meer heb? gewoon blauw... zoals de lucht:p

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0

Geen muziek :cool:

Het geluid komt puur uit me speakers.. Kan me niet concentreren met muziek op.

14. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik de Ghosts uit zet bij de Race Against the Clock mode. Ik vind het namelijk vrij irritant racen als er steeds tegen je alltime best time, en je session best time moet rijden. Met GT4 vond ik dat ook al zo irritant, daar kon je het gelukkig zo uit zetten, maar met PGR3 kan ik nergens vinden hoe ik dat moet doen. Weet iemand hoe dat moet?

15. JeePee

JeePee Guest

idd, bij GT4 kon je tijdens het racen de ghost aan/uit zetten, maar bij PGR3 is dit helaas niet mogelijk.

16. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik altijd luister is me eigen muziek.
    3 albums van Greenday: nimrod, american idiot en insomaniac.
    gorrilaz: Demon Days.
    en the killers: Hot Fuss.
    allemaal wel goede albums. nu zoek ik alleen nog het album 'Does this look infected' van Sum 41 en dan ben ik helemaal blij.

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    *Heb nu nog steeds geen headset :'-( Dus ik kan pas weer gezellig mee doen over een paar dagen :'-(

Het gehele live gedeelte is zo echt geen ruk aan. *Wilt Stefan weer horen :9.

18. pippinNL

pippinNL I LOVE LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    online professional?

heb alle achievement descriptions gehaald maar krijg achievenment niet... zit er een bug in of wat is...???:'-(

19. JeePee

JeePee Guest

You got that right :+ Is idd een bug.

20. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had zojuist tijdens een race op de Nurburgerring last van een soort artifacts. In de linkerbovenhoek kwam een soort rood vierkant (wel wazig dan) en was er heel even en ging weer weg, paar sec. later weer precies hetzelfde, hierna heb ik het niet meer gezien.

Iemand die dit ook wel is heeft, of weet dat dit een bekend probleem in PGR 3 is? Zo nee, dan ga ik toch maar Microsoft bellen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina